Sevgilimin sorunları var diye fazla üstüne gidip bunaltmayayım diyorum ama iyice ilgisizleşti. Ne yapmalıyım?

Sorunları var diye fazla üstüne gidip bunaltmayayım diyorum ama bu kadar da olmaz cidden günde 4-5 kelime anca konuşuyoruz arama da kaç günde bir zaten o da 5 dakikayı geçmiyor sorsan güya seviyor. Olaylardan sonra tam koptu benden anlayışlı olmaya çalışıyorum ama cidden sıkılmaya başladım bu durumdan. Sormayınca yanımda değilsin diyor arayıp sorunca da sürekli meşgul. Sorunlarını bu kadar bana yansıtması ne kadar doğru? Ne yapacağımı şaşırdım artık. Tavsiyeniz var mı?

Sevgilimin sorunları var diye fazla üstüne gidip bunaltmayayım diyorum ama iyice ilgisizleşti. Ne yapmalıyım?
Cevapla