Sorunları var diye fazla üstüne gidip bunaltmayayım diyorum ama bu kadar da olmaz cidden günde 4-5 kelime anca konuşuyoruz arama da kaç günde bir zaten o da 5 dakikayı geçmiyor sorsan güya seviyor. Olaylardan sonra tam koptu benden anlayışlı olmaya çalışıyorum ama cidden sıkılmaya başladım bu durumdan. Sormayınca yanımda değilsin diyor arayıp sorunca da sürekli meşgul. Sorunlarını bu kadar bana yansıtması ne kadar doğru? Ne yapacağımı şaşırdım artık. Tavsiyeniz var mı?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yıl
bazı erkekler uzaklaşmak istediği, artık hayatında istemediği kadınları, bu tarz bahanelerle kendilerinden uzaklaştırır
öğrenin bunlar altın kural. Kendini geri çek ve bu durumda seni suçlarsa zaten o bunun bahanesi.. Ama asla onunla konuşurken suçlayıcı olma, kendi kişiliğinden karakterinden ve iç huzurundan önemli degil Şu an sana bu söylemim kötü hissettiriyor olabilir ama dogrusu bu, uzaklaş ve kendi huzurunu bulmak için yap bunu. Çok sürmeyecek bu ilişki, sen istesen de istemesen de bitmeli çünkü sağlıksız zaten. En azından kendi değerinle bitsin. Sana tavsiyem 30 gün boyunca arama sorma mesaj atma. Eğer 30 gün sonra veya bu süre içinde seni arar veya yazarsa bilgim olsun (ikisi çok farklı) tekrar tavsiyem olucak.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBu zor bir durum olabilir. İlk olarak, sevgilinizin duygusal durumu ve yaşadığı sorunları anlamak önemlidir. Ancak, bu durum sizin duygusal sağlığınızı da etkiliyorsa, kendi sınırlarınızı korumanız önemlidir.
İşte bu durumu ele almak için düşünebileceğiniz bazı adımlar:
1. **Açık İletişim:Sevgilinizle açık ve dürüst bir iletişim kurun. Hislerinizi paylaşın, onun duygusal durumu hakkında bilgi alın ve sizinle paylaşmak istediği şeyler varsa dinleyin.
2. **Empati:Onun yaşadığı sorunları anlamaya çalışın ve empati gösterin. Ancak, kendi duygusal sınırlarınızı korumayı unutmayın.
3. **Kişisel Sınırları Belirleme:Kendi duygusal sağlığınızı korumak için belirli sınırlar koyun. Sürekli olarak kötü bir durumdayken size yansıyan negatif enerji, uzun vadede sizin için zararlı olabilir.
4. **İhtiyacınızı İfade Edin:İhtiyaçlarınızı ve beklentilerinizi açıkça ifade edin. Bu, ilişkinizi daha sağlıklı bir yöne taşıyabilir.
5. **Profesyonel Yardım Alın:Eğer sevgilinizin sorunları çok derinse ve ona yardım etmekte zorlanıyorsanız, profesyonel yardım almayı düşünün. Bir terapist veya danışman, bu tür durumlarla başa çıkmanızda size destek olabilir.
Ancak, her iki tarafın da ilişki üzerinde çalışması gerektiğini unutmayın. Eğer sevgiliniz de bu durumu düzeltme konusunda istekli değilse, kendi refahınızı düşünmek önemlidir.10 Yorumla
+1 yıl
bazı erkekler uzaklaşmak istediği, artık hayatında istemediği kadınları, bu tarz bahanelerle kendilerinden uzaklaştırır
öğrenin bunlar altın kural. Kendini geri çek ve bu durumda seni suçlarsa zaten o bunun bahanesi.. Ama asla onunla konuşurken suçlayıcı olma, kendi kişiliğinden karakterinden ve iç huzurundan önemli degil Şu an sana bu söylemim kötü hissettiriyor olabilir ama dogrusu bu, uzaklaş ve kendi huzurunu bulmak için yap bunu. Çok sürmeyecek bu ilişki, sen istesen de istemesen de bitmeli çünkü sağlıksız zaten. En azından kendi değerinle bitsin. Sana tavsiyem 30 gün boyunca arama sorma mesaj atma. Eğer 30 gün sonra veya bu süre içinde seni arar veya yazarsa bilgim olsun (ikisi çok farklı) tekrar tavsiyem olucak.00 Yorumla
+1 yılBu durumu onunla muhakkak konuş bebeğim. Çünkü sonunda ya o seni terk eder kendi problemlerinden ötürü ya da sen bi noktada artık yapamadığından bırakmak istersin. Al karşına anlat bize yazdığın gibi. Baktın orta yolu bulmaktan çok yine kendine odaklı konuşuyor ve senin bu rahatsızlığıni gram umursamıyor o zaman kopmali biseyler...
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
63
Cevap
9Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılO zaman ayıl demek ki değer vermiyor sana
20 Yorumla Sana aynı şeyi bizzat yaşayan biri Olarak söylüyorum gercten bende aynı şeyi yaşadım normalde daha çok ihytacı olması gerekirken tam tersi davranıyordu erkek kuzenleriyiyle buluşuyordu benle buluşma konusunu dahi açmıyordu akşam kısa konuşup kapatıyordu
Rahatsız olduğumu dile getirince de koyun can derdine kasap et derdine diyordu çok anlayışsızsın diyordu onu serbest bırakınca da zor zamanda belii oluyor insanlar diyordu hayatımda bukdr saçma bir ilişki görmedim
Adam seni sevmiyor her şey zaten bu tarz şeylerde belii oluyor sen onun yanında olmak isterken senden uzak duran sana ihtiyaç duymayan senle vakit geçirip derdini anlatmayan beni yanlız bırak diyen bir adama iyi gelmiyorsun sorun asla sende değil o sevmediği için ona iyi gelmiyorsun ben herşeye tamam deyip gün içinde attığım mesajları atmadım akşam kendisi arıyorsa arardı üstüne gitmez kendi haline bırakırdım kendisi seni üzdüğunu fark edecek sen sesizles ve uzaklaşmaya çalış teknit değil olması gereken şey çünkü apaçık ortada seven adam sevdiği kadını yanında hissetmek görmek ister gerisi bahane...10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Sorun senin degil kendisinde sorun var. Sen bunaltmamak için aramadın beni aramadın ilgisiz gibi gibi şeyler demis, sen ona arıyorsun açmıyor. Onun önceliği olmadan sen hep arıyorsan cok ilgili davraniyorsan. Bu erkek "nede olsa bu beni kaybetmekten korkar beni bırakıp gitmez" gibi düşüncesiyle seni cepte görüyor eskisi gibi büyük aşk görmüyor. Senden sıkılmış olabilir. Bak o aramadan sakın sen arama mesaj falan atma o mesaj atarsa sen cevap yazma 2-3 saat sonra geç yaz işim vardi vs vs birşeyler uydur. Sen arayıp sormazsan kendisi şaşırır "bu beni hep arıyordu şimdi aramiyor beni unutmuş olabilir mi" vs düşünür. Seni yokluğunu farkedecek er ya da geç sana geri döner. Sakın o önceliği olmadan sen önceliği olma.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s +1 yılErkek milletini rahat bırakmayacaksın, tecrübe ile sabit. Sen sıkmazsan sıkan biri çıkar, sen para harcatmazsan harcatan biri çıkar. Ben yapamıyorum bunları ama yapabiliyorsan sen yap... gece 3 te çikolata isteyip almadığı için kavga çıkartan arkadaşım evlendi hamile şu an, anlayışlı davrananların hepsi aşk acısı çekiyor
40 Yorumla
+1 yılSorunlarını bahane ederek araya mesafe koymaya çalışıyor olabilir. Bence açık ve kibar bir şekilde onu anladığını ama aranızdaki bu iletişim kopukluğunun seni üzdüğünü felan söyle. Sinirli bir şekilde tepki gösterirse sana karşı çok bir şey hissettiğini sanmam.
10 Yorumlaaynısıni bende yasadim bak gerçekten hatta daha fazlasini sonunu sana soyliyim mi hiç ummadığın bir anda senden ayrilicak gerçekten bak inan o yüzden sen ayrıl ondan bu hayatta herkesin sıkıntısı var ama biz iyi niyetimizle iyi dusuncemizle guzel dusunuyoruz ama karsi oyle degil Şu an ayrilmazsan sen üzülürsün ayrilirsan yine uzulursun evet seviyorsun diye ama sana iyi olan iyi gelicek şey bu :)
00 Yorumla
+1 yılşikayet etsen suç, yanında durmaya çalışsan suç sorun sende değil bende diyerek terk edileceksin ruhsal olarak kendini suçladığı için kızamayacaksın da biraz ara vermek ikiniz içinde iyi gelecektir. Ajda pekkan - olanlar oldu bana dinleyerek sende gün içinde onunla geçirdiğin 4 dakikayı doldurabilirsin.
00 YorumlaÖncelikle ilgisizliğin nedeni çok önemli. Seninle ilgili değilse zamanla düzelecektir. Ama zaten ilişkiden veya senden sogumssa geri dönüşü olmaz. Sen üstüne gittikçe daha da kötü olur. Anladığım kadarıyla biraz monotonlasmis bir ilişkiniz var. Heyecan katacak biseyler deneyin cinsellik yaşıyorsanız farklı heyecanlı şeyler deneyin. Cinsellik onu size çekecek en iyi yol olur. Zaten dahada duzelmiyosa bitecektir bu ilişki. Kendinizi yipratmayin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 713 cevap paylaştı.
+1 yılBu durumu bende yaşadım. Eşimin aile sorunları var diye , bunalım da diye üstüne gitmemek adına ilgisizliğine , dışarda arkadaşları ile gezip kafa dağıtmasına hep müsade ettim sonuç ne biliyor musun; aldatıldım.
Bir insan seni seviyorsa zor günlerin de sana sığınır, senden sevginden güç almak ister. Bunun aksi oluyorsa bil ki artık onda hiç olmaya başlamışsın ben bunu geç fark ettim
00 Yorumla Esaslı bir konuşma şart. Onu anladığınızı ve desteklediğinizi anlatan, ama aynı zamanda onu özlediğinizi ve çok az konuşmanızdan değersiz hissettiğinizi anlatan bir konuşma. Ortak bir paydada buluşmak şart. Bu konuşmayı kesin bir sonuca bağlamak. Çeşitli gelişmelere göre ne yapmak istediğinize karar verirsiniz artık.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBaşka uygulamdan konuşuyor olabilir. Benim gece gündüz, iki eli ksmda olsa arayıp soran birisi , aniden kesildi ilgisi, vhatsapa günde bir kez felan girmeye başladı, sorunca full çalışıyorum, müsait olamıyorum bahanekeri. Bir baktım telegram da yedi yirmi dört aktif 😲
Yakaladım. Varmış. Gözlerini dört aç bacım erkek milletine güven olmuyor.00 Yorumla
+1 yılİlgili azalt çık gez toz onunla ilgilenme. İlgiye boğulunca insan önündeki güzel şeyleri göremiyor maalesef. Kaçan kovalanır misali. Ama şunuda unutma herkesin bir derdi sorunu var örnegin benim derdim sana küçük gelebilir ama benim psikolojimi bozar mesela. Yanıstmaması gerekir ve sen değerlisin bunu unutma.
00 Yorumla
+1 yılSen onun istediğinde yanında taşıyacağı istediğinde fırlatıp atacağı oyuncağı değilsin.
Tepkini koy ortaya çek git.
Değer verse çok kötü olsa bile gelir sorunlarını seninle çözerdi.
Sen onun en değerlisi yaralarını saracağı tek kişi olurdun emin ol.00 Yorumla
+1 yılSorunlarım var, yalnız kalmak istiyorum, kafam dağınık gibi erkek sözlerine inanmayın kızlarrr özellikle soğuk yapıyorsa hiç inanmayın başkası var ya da istemiyorum diyemiyorlar soğuk yapıyorlar 😄😄 böyle devam ettikçe sende soğursun zaten canım takma boşverr oluruna bırak iki gün sonra kendisi ayrılır belki
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle ayrıl benim sevgilimde tyoğun çık sıkıntısıda var intihar etmeyi düşündürtücek kadar ama her zaman konuşuyoruz herzmanda yanındayım yinede benimle ilgileniyor bana zaman ayrıypr SEVEN NE OLURSA OLSUN ZAMAN AYIIRIR SEVMEYENİN HER ZAMAN BAHANESİ VARDIR (ayrıl)
00 Yorumla
+1 yılAşkım bazen bir ilişki biter ve kabullenmesi pişman olur gelir iyi konuşur 2 gün sona Gine böyle davranır bazı erkekler ayrılalım demez ima eder böyle davrananan biri düzelie diye düşünme sonun aldatılmak olmasın bir arkadaşın sonu öyle olduda (ben)😌
00 Yorumla
+1 yılBence bu durum boyunca yanında ol ve aklına kötü bir şey getirmemeye çalış. Bu durum elbet bir gün geçecektir geçtiğinde eğer yanında olursan değerin artar aynen şöyle der:”bir tek sen benim bu durumda yanımdaydın iyi ki varsın” falan der. Bu durumdan da faydalanmış olursun ama eğer artık sevgin, ilgin, alakan falan bittiyse şimdi gitmenin gam zamanı hem o zaman peşine de düşmez bu yüzden sana geriye kalan doğru şekilde düşünüp hareket etmek. Nasıl hissediyorsan öyle yap.
00 Yorumla
+1 yılÜstüne gitmezsem kötü olursun zaten üstüne gideceksin öyle salarsan ohoo emin ol üstüne giden değeri biliniyor ayrıca da ayrılacak ise ayrılsın üstüne gittikten sonra korkma ve üzülme aşkım zamanı ve yeri gelince o seni asla bırakmayan kişi seni buluyor
00 YorumlaYa eğer sorunları varsa bir süre daha sabret eğer hayla devam edip dahada ileri gidiyorsa ağırlığını koy ortaya rahatsız olduğunu belirt bu şekilde istemediğini belirt seni gerçekten seviyorsa anlicaktır ama hayla devam ederse tekrar paylaşım yap bak bi duruma göre 😥
00 Yorumla
+1 yılTers psikoloji yap ayni seyi ben yasiyordum gercekden hergun aglayip sizliyordum ustelik evliyim. Ayni hareketleri ben yaptim aramadim bile o aradi ustune dusmekden vazgectim o dusmeye basladi ben hep seni seviyorum derdim artik demiyorum o diyor beni neden gun icinde aramiyorsun diye vs isteyken falan. Yap aynisini yap.
02 Yorumla- +1 yıl
Iki tarafi enerjiniz değişmiş. Niye seni arıyor üstünü düşüyor biliyor musun? Eğer o önceliği olmadan sen hep önceliğin oluyorsa sen hep ona aradığın icin "nede olsa beni kaybetmekten korkuyor beni bırakıp gitmez" gibi düşüncesiyle seni cepte görüyor ilgisiz kalıyor. Sen aramayi bıraktın vazgeçtin arayıp sormamışsın bu erkek "bu beni hep arıyordu şimdi aramiyor beni unutmuş olabilir mi" diye düşünmüştür içi korku oluşmuştur seni yokluğunu farketmiştir sana dönüyor. 🙂 eğer böyle yaşadıysanız tabii. Bundan sonra o önceliğin olmadan sen önceliğin olma.
- +1 yıl
Evwt haklisiniz👍
+1 yılen son bizde öyleydik yok ailemle kavga ediyoruz yok işlerimi halledemiyorum asıl böyle zamanalrda insan sevdiğije ihtiyaç duyar inanmayın
07 Yorumla
Soran+1 yılEvet sürekli böyle şeyler duymaktan bıktım artık. Ne oldu peki sonra sizin?
- +1 yıl
sonradan artık patladım aradım ağır konjştım bi tık o da üff git ötede sinirlen uğraşamam senle falan dedi beni anlayışsız olmakla suçladı bende dedim çok pişman olucaksın o da asla olmicam dedi ve bitti
Soran+1 yılHepsi mi aynı olur yaa. Pişman oldu mu pekii
- +1 yıl
daha 5 gün oldu bakalım engelliydim engeli kaldırmjş 2 gün önce yazsın şimdi hele bi bana söylediklerini tek tek iade edip kçpek gibi pişman edicem onu.. ha özlüyor muyum evet ama onu değil onla geçirdiğimiz günleri çünkü şöyle düşün koca bi gezegendesin ve milypnlarca insan var ve insanlar akıl sır ermeyecek şeyler yaşıyorlar ömrümüz ortalama 70 80 yıl ve bizde ömrümüzün en güzel yaşlarındayız şu an. evet duygusal olarak baktığında sevdiğin varlığına alıştığın birini geride bırakmak çok zor ama ömrümüzün en güzel yaşları birilerini memnun etmekle geçerse stresle yazdı mı yazıcak şu an nspıyor neden yazmıyor beni sevmiyor mu bize ne katıcsk bugüne kadar ne kattı. ki ben inanılmaz bağımlıydım ona beni bırakma diye ağlayarak yalvardığımı bilirim ama hiçbir acı sonsuza dek sürmez hele ki aşk acısından kimse ölmez ve bu acıyı yaşayan ve yaşamış bir sürü kişi varken. bak en ufağından bir siteye yazdın ve aynı şeyler yaşamış biri var karşında. sal gitsin kafanı bir şeylerle sürekli meşgul et bir gün değil iki gün değil. ama sana duygularından kaç asla demiyorum üzüleceksinde özleyeceksinde ağlayacaksın da bu dönemini sağlıklı şekilde atlatmaya bak sadece. şimdi sen ayrıldığında seni manipüe edebilir benim yaşadığım gib yani beni anlamıyosun ben zor zamanlar geçirdim vs. vicdan azabı çektirip acaba benim mi hatamdı üzerine mi gittim dedirtebilir ama hayır sevgi şüpheye düşürmez sevgi acaba dedirtmez. başkasının hakkına girdim derken kendine hakkına girme. biz çok değerliyiz kimsenin keyfini bekleyemeyecek kadar çok..
Soran+1 yılYaa çok güzel yazdın eline, yüreğine sağlık. Umarım ikimiz hakkında da hayırlısı neyse o olur. Dediğin gibi çok strese sokuyor beni ama artık kendimi de düşünmeliyi. Ne olacaksa olsun artık. Bunu da atlatırız :))
- +1 yıl
dediklerimi unutma lütfen gerekirse gir açıp açıp oku
Soran+1 yılTamam canım çok teşekkür ederimm 🤍
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılAynı şeyi bende yaşadım ve tek çözüm ayrılmak. Sorunları olan sevdiği insanın yanında huzur bulur demek ki sen o kişi değilsin.
10 Yorumla
+1 yılKahve içmeye gidin sakin bir ortama orada onunlan buluşmak istediğini dile getir israr et ve konuş yüz yüze konuşmak daha iyi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. hiçbir şey. Ayrılmak istiyor, ama senden bekliyor bu yüzden kendini geri çekmiş.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 892 cevap paylaştı. Ara direk buraya yazdığın gibi soyle çeki düzen versin kendine ya da ben ayrılıyorum de
00 YorumlaBen derim benimle neden ilgilenmiyorsun diye
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılkıskandırma sevgilinin tanımadığın erkek kuzenin varsa onla kıskandırabilirsin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılArada kalmışlık var bir şeyler rahatsız ediyor olabilir. Oturt karşına açık seçik konuşun!
00 Yorumla
+1 yılSevgilini rahat bırak üstelik sal biraz yahu, bu nedir?
00 Yorumla
+1 yılBu tür durumlarda yapılacak tek şey sevgilinle konuşmak denendi onaylandı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
+1 yılSorunları olan birinin sağlıklı ilgi göstermesi ne mümkün. Bencil misin?
12 Yorumla- +1 yıl
Neticeye bakmalısın.
+1 yılMerhaba sorunu sonuç olarak seninle veya ilişkinizle ilgili değil ilişkisine yansıtmayacak kadar olgun olmalı sen gerekli ilgiyi şevkati gösterip hala sana ilgisiz yaklaşıyorsa geri çekilmelisin fazla naz aşk usandırır
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.
+1 yılBir süre daha sabret ama bu durumdan rahatsız olduğunu da belirt bence.
10 Yorumla Fazla üzerine gitme derim. ama mutluymus gibi davran. yuz verme. o senin peşinde dolansın az aklinizi kulanjn derim💃
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAynı ama aynı aynı durumdayız tam olarak böyle bize tavsiye lazım cidden yoksa kafayı yicem
00 YorumlaBunların hepsi yalan mahsustan yapıyor ya senin peşinden koşturmaya çalışıyor ya da ayrılmanı istiyor en iyisi başka erkekler bulmam bir değil birkaç tane erkek
00 Yorumla
+1 yılDirek sen benden soğudun mu de ya da de ben kötü hissediyorum yanımda olurmusun. Yüzüne vurma hemen benimle ilgilenirmisin de ya da sen ona ilgiyi çoğalt o anlayacaktır zaten
00 Yorumla
+1 yılBence bu sorun aranızda ilişki problemi olabilir ya da bu ilişki çok farklı geliyor bana çünkü siz zaten araya soğukluk girince böyle oluyor
10 YorumlaSana davrandığı gibi davran geç yazıyorsa sen daha geç yaz tripliyse umursama erkekler köpek olmayı sever
00 Yorumla
+1 yılAbla belki de ikinci kadın sen olabilirsin yani ilgi gösterdiği kadın sen değilsin yani ayrıl ben arkandayım
00 Yorumla
+1 yılAyrıl kanks, sevmiyordur. Benim eski sevgilim durmadan arardı beni ne kadar meşgul olursa olsun ben aradigimda acardi
00 Yorumla
+1 yılBırak o düşünsün sen hiç bir şey deme klasik hareket dışına çık o şaşırsın sana gelsin ne oluyor diye sorsun
00 YorumlaSende onun gibi davran yazdığı zaman 3 5 saat sonra cevap ver aradığın zaman açma mesaj at şu an müsait değilim de o ilgisizse sende öyle ol
01 YorumlaUzun süreli arkadaştan sevgili olmaz. Hem arkadaşını hrm sevgilini kaybettin bence zorlama önüne bak.
00 Yorumla
+1 yılYanlış anlama ama hayatında başka birisi var onun aynısını bende yaşamış biri olarak söylüyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBırak gitsin ya seven sorunları olunca sevdiğine daha çok bağlanır, ondan destek alır. Başkasının olma ihtimali var bu arada böyle ilişki mi olur ya saçma sapan
10 Yorumla
+1 yılYavrum seven insan valla ne olursa olsun her konuşulda seninle konuşur
ayrıl knk10 Yorumla
+1 yılAyrıl demekki soğumuş aynısını bende yaşadım umursamiyo demekki
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBu ilişkiden soğumuş ve başka birisi var büyük ihtimalle belkide sizde bir süre ara verme kararı alabilirsiniz sizi seviyorsa değerinizi kıymetinizi bilecek geri dönüp size hatasını telafi edecektir
00 Yorumla
+1 yılZaten bunun için yaptı onu canm kendine eziyet etme♥️
00 Yorumla
+1 yılAldatılıyon canım yalvarmaktansa vazgeç felsefen bu olsun ayrıl gitsin
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılsen yazma o seni merak edip konusmaya baslayacaktir belli bir süre sonra kendisi yazıp konusmaya calısacak ama senin hic yazmaman önemli bu sürecte
12 Yorumla- +1 yıl
Ama yazmadığı zaman da kıza yanımda değilsin diyormuş ya
Cevap sahibi+1 yılya desin erkekler boyle iste ama eger senş seviyorsa onu en iyi yoklugunla cezalandırırsın sevmiyorsa da yol vermis olursun
Sevdiğini hiç sanmıyorum. Bu seni yorar sadece
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok yoruyor. Nerden anladın peki sevmediğini
- +1 yıl
Soğuk davranmasından olabilir tavırları davranışları vb fark etmiyor ordan ben bile anlamıştım bir zamanlar
- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılbelki de sorunu sensindir
23 Yorumla- +1 yıl
ne akdar zmaanlık ilişkki
09 Yorumla
Soran+1 yıl4 ay. 3 haftaya yakın böyle
Soran+1 yılBilmiyorum ki çok hevesliydi başlarda ama. Bu arada birbirimizi 5-6 yıldır tanıyoruz arkadaştık sonra sevgili olduk
Soran+1 yılSevisme falan oldu da birleşme olmadı yani
Soran+1 yılYani kullandı mi beni diyorsun. Bir kere tek oldu ama öyle sık değil yani
Soran+1 yılAtamam kimseyi takip etmiyorum burdan
Ayrıl kanka ben arkandayım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 446 cevap paylaştı. Ne kadar süredir biliktesiniz
00 YorumlaO zaman olduğu yere bırak
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBırak kendi haline bir süre
00 Yorumla
+1 yılİlişkşnşz kac aylık ona göre yorum yapıcam
07 Yorumla
Soran+1 yıl4 ay ama ondan önce de taniyorduk birbirimizi 5-6 yıllık arkadaşımdı
- +1 yıl
cok erken kopmuşsunuz karşına alıp açıkça konuş seni boğmak istemiyorum ana benim istediğim ilişkş tarzı bu değil beni mutlu etmek istiyorsan değişmen lazım de
Soran+1 yılŞey der kesin sorunlarım var biraz anlayışlı ol falan oysaki o kadar anlayışlı olmaya çalışıyorum ki başka biri olsa çoktan dayanamaz bitirirdi
- +1 yıl
anlayıs ve çaba gösterdikçe devamını getirir ona öyle bş umursamaz davran ki hoşuna gitmeyecek şeyler yap üstüne düşmeye başlasın giyme dediği seyi giy gitme dediği yere git kac yaşındasınız bu arada
Soran+1 yılEvet sanırım artık öyle davranmam gerekiyor yoksa yürümüyor böyle. Ben de insanım yoruldum artık. Ben 23 o 24 yaşında
- +1 yıl
yaşınız da büyükmüş aslında ben 20 yaşındayım 5 buçuk sene oldu cok yordu ilişkş işleri cok aşırı zor
Soran+1 yılEvet canım gerçekten çok zor
- Devamını Gör (12)
Devamını Gör(57)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilimin sorunları var diye fazla üstüne gidip bunaltmayayım diyorum ama iyice ilgisizleşti. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer