
Sevgilinize karşı ilginizin dozunu ne kadar ayarlayabiliyorsunuz?

Sevgilinize karşı ilginizin dozunu ne kadar ayarlayabiliyorsunuz?
En son benim ilgisizliğim yüzümden ayrıldık. Çok uzun bir ayrılık mesajı atmıştı. O ben ayrılmayalım kendimi düzeltirim dememi bekledi ama yolun açık olsun dedim kısa ve net 😂😂 sonra o çevirmeye başladı işte bana hak ver kafam çok karışık şimdilik bir şey söylemek istemiyorum biraz zamana ihtiyacım var dedi yani işin özeti ben başkasıyla konuşucam onla olmazsa sana dönerim demeye getirdi ama ben geri adım atmadım dedim ki ben senin gel dediğin zaman gelecek git dediğin zaman gidecek biri değilim yolun açık olsun dedim o da hakkını helal et demekle yetindi cevap bile vermedim görüldü attım 😎
Ahjkfsfsf kraaaalll :P
Senin gibi kadınları gördükçe gurur duyuyorum. Hep bu sosyal normlar yüzünden kadınların beyni yıkandı ve erkekler de bu durumdan yararlanarak kadınları parmaklarında oynattılar çok uzun yıllar. kadınların uyanışta oldukalrını görmek mutlu ediyor.
@BişeySoracaktımDa Aslında tam tersi oluyor dediğinin Sosyal normlarla beyni yıkananda kadın enayi yerine konup farkına varan uyanışa geçende erkek
@BişeySoracaktımDa Hiç kimse vazgeçilmez değil bu hayatta kimseden benden değerli değil. Kendine saygısı olan her kadının yapması gereken bu bence. Dünya erkeklerin etrafında dönmüyor sonuçta 🙂🌸
Yanlız kadınlar öylemiş gibi davranıyor. Fakat erkeklerin etrafında dônüyor buda bi gerçek İcatlar mühendislikler nobel ödülleri araştırma faliyetleri vs vs. Hepsinde büyük ağırlık erkeklere ait 😄
@Karayeller28 fırsat eşitsizliği kavramını araştırmanı öneririm.
@BişeySoracaktımDa Senden daha iyi biliyorum ve kadınlara her konuda fırsat eşitliği sunulmasını geçtim POZİTİF AYRIMCILIK DAHİ TANILIYOR 150 puanla yüzlerce kadını universteye almak gibi 🤣 düşün böyle yaparak çalışan hemcinsinide mağdur etmiş oluyorlar kontenjan doldurarak 😄
@BişeySoracaktımDa kadınların Büyük iş başarma gibi veya gök delen dikme gibi ne amaç nede gayeleri var pek çoğu Zengin bi enayi bulup ekmek elden su gölden yaşamak istiyor Ne is stresi ve zorluklarıyla nede başka birşeyle uğraşmak istiyorlar böyle olsa çoktandır fırsat eşitsizliğinden bahsetmiyor olurduk 🤣
@Karayeller28 her şeyi geçtim kadınlara oy kullanma hakkının tarih boyunca sadece son 90 senede olması sence de çok manidar ve fırsat eşitliği bakımından çok etkili değil mi? ve mesela Arabistan gibi ülkelerde kadınların araba kullanmalarının sadece son 2-3 senede mümkün olması manidar değil mi? Bana erkeklerin kötü şartlarda olduğunu sakın söyleme çünkü sen bile inanmıyorsun. Bu da son cevabım her şey ortada.
@BişeySoracaktımDa Batılı ülkeler başta olmak üzere %100 f8rsat eşitliği uzun zamandır tanınıyor nerdeyse 1 asırdır. Hala değişen bir şey yok anlıyormusun hatta Pozitif ayrımcılık dahi tanındığı halde yine erkekler ezici bir çoğunlukla Herşeyi yapan taraf Çünkü dediğim gibi kadınların idealleri yok olsa bile o yolda zahmet ve çile çekmeye bile gelmiyorlar. Anlıyormusun zengin koca niye aranıyor neden para pul derdindeler nede tüm iş yükünü erkeğe kitlemeye uğraşıyorlar. İstemiyorlar çünkü bedavadan herşeyi elde etmek varken niye uğraşayım diyorlar. Sorumluluk ve yük beklenti ve performans yükü erkeğe verildikce erkek üstlendikce bu durum sonsuza kadar böyle gider. Gidecekte özetle erkek egemen değil Egemen olmaya mecbur bırakılan cinsiyettir. Bak efendi değil Baskın dominant karakteri olan serseri seçiliyor. İçsel olarak bile kadın baskın olana çekilip onu arzuluyor. Gerisi plavra Kadınlar uyanıştaymış 🤣 ayakta uyuyorlar küresel sömürü düzenine fazladan çalışacak amele lazım tabi Anlarsan
Ben çok güzel ve çok komik severim sevdiğim kişiyi. Sevgili olsun, arkadaş olsun, yeğenim olsun, çocuğum olsun, kardeşim olsun. Baktım ki karşı taraf sevgimi yanlış anlıyor veya yanlış kullanıyor ondan sevgimi esirgeyerek terbiye ediyorum. Çok şükür ki çok az oranda yaşadım bunu.
İçimden nasıl geliyorsa o şekilde davranıyorum. Her gün aynı doz ilgi olmuyor zaten normal olanı budur. Gerçi sevgilim yok olsaydı nasıl rahatsam öyle olurdum. Doğal halim ile beni sevecekse sevsin
Ayara gerek yok yukarıdan ayarlı bazı ayarlar ne zaman ne olur bilemeyiiiz
:D
https://www.youtube.com/embed/wx1jzR0BHAsTeşekkür ederim
Rica ederim :)
Cevap
13Cevap
Ayarlamaya çalışmam, ayarlamam. İçimden nasıl geliyorsa öyle, o şekilde severim.
Ayarlayamıyorum ama ayarlamak gerekiyor bi tarafları kalkıyor sonra :D
Sevgilim olsaydı dozunu iyi ayarlardım tabi ki de.. ama ben ilgi ve sevgi konusunda aşırı olmayı seviyorum.. bu yüzden de benim gibi biri olmalı ki benden sıkılmasın
Ayarlayamıyordum eskiden ama şu an ayarlayabilirim bence ne kadar hak ediyorsa o kadar ilgi. Annesi versin fazla ilgiyi...
Hahahah işte bu :D
😂🥳🥳
Sevdiğim insana karşı niye ilginin dozunu ayarlama ihtiyacı duyayım? gerek duymam, tüm düşüncelerimle duygularımla.. içimden nasıl geliyorsa öyle olurum her zmn
⭐En güzeli ve konforlu olanı, sevgili veya eş yok kimseye ilgiymiş, sevgiymiş, cilveymiş hiç uğraşamam, mutfakta fesleğen salonda orkide yetiştiririm daha iyi, hiçbir erkek vaktimi ayırdığıma değmez. İlgim bana ait, kusura bakmasın kimse⭐
Genelde vurarak ısırarak seviyorum o da alışkın zaten. bazen dozunu kaçırabiliyorum canı yanabiliyor ama her zaman değil yani genelde dengelemeye çalışırım 😅
Sorun yok.
Ayarlayamıyorum maalesef orantısız bi sevgi var içimde
Mümkün olsa da dozu kapatsak daha kıymetli oluruz belki...
Nankörlüğe müsaade etmeyecek ve alıştırmayacak kadar, kıvamında, hurma gibi.
Bol bol veriyorum ama biliyorum ki aşırıya kaçmamak lazım
İçimden nasıl geliyorsa öyle. Bazen aşırı olurum bazen sade şekilde. Bazen ortası
Olduğu zaman doz ayarlamaya çalışmıyorum. Fazlasıyla ilgi gösteririm ama
Sanalda asla ilgili olamıyorum bu yüzden uzak mesafe ilişkisi asla benlik değil.
Birini seversem güvenirsem sınırsız severim, karşımdakini boğmam ama kendimide kısıtlamam.
Ayarlayamıyorum seinjcan hfhf
Ayarlamazsan cız :D
Bilireeem jdjd
Baya fazla ilgi veriyorum ama pek ilgi sevmiyo
Sevgilim yok ama hayalimde biriyle sevgili olduğumda genelde benden ayrılıyor.
Sevince dozunu kaçırıyorum
Kararında olmak iyidir
Beni üzmesine müsaade etmeyecek kadar.
Çok ayarlamıyom. anlık gelişiyo
Fazlasıyla ayarlayabilirim ama eğer olsaydı 😂
Biz hiç sevmeyelim gardaş 😂
Aşırıya kaçıyorum
Çok ilgili olsam ayrı suç
Ayarlamak ne kelime içinden geçiyorum
Ben öyle fazla ilgilenmiyorum
ayarlayamiyorum ajshsjdhjs
Doz yok, bam bam :P
Ayarlayamyrm. Kacırıyrm 😆😆
Bilmiyorum, çünki önce sevgilimin olması lazım...
Ayarlayamıyorum sevgiye boğuyorum
İlgisizsin demişti.
cok olmamak lazım
Doz yok bshsb
Zamana göre değişir
Ayarsız
Bak seen Mzjsjsssjsjsnsnks
Kısmen
Ayarlayamam
Ayarsız bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?