Sevgilimle aram çok kötü ne yapcam bilmiyorum çaresiz kaldım?

Selam arkadaşlar 6 senelik bir ilişkim var çok olaylar oldu tekrar tekrar olduk biz 6 sene zarfında şimdi de 5 aydır birlikteyiz 6 sene hariç kavga ettik ben kavgalıyken üstüne gittim ani hırs ve kaybetme duygusuna kapılarak hata yaptım şimdi ise aramız kötü bundan sonra sana ısınamam dedi bende düzeltmeye çalışıyorum 3 gündür dil döküyorum bundan önce de çok konu yaşadık ve kısmen o haklıydı kısmen ben şimdi başka bir olay olunca tamamen patladı ne yapcam bilmiyorum çok soğuk davranıyor nasıl çöze bilirim bilmiyorum ondan başka kimseyi istemiyorum şu hataya bir kişi güvendim kişi var dersin o da o benim için kaybetmek istemiyorum çok canım sıkkın😔

Sevgilimle aram çok kötü ne yapcam bilmiyorum çaresiz kaldım?
Cevapla