Selam arkadaşlar 6 senelik bir ilişkim var çok olaylar oldu tekrar tekrar olduk biz 6 sene zarfında şimdi de 5 aydır birlikteyiz 6 sene hariç kavga ettik ben kavgalıyken üstüne gittim ani hırs ve kaybetme duygusuna kapılarak hata yaptım şimdi ise aramız kötü bundan sonra sana ısınamam dedi bende düzeltmeye çalışıyorum 3 gündür dil döküyorum bundan önce de çok konu yaşadık ve kısmen o haklıydı kısmen ben şimdi başka bir olay olunca tamamen patladı ne yapcam bilmiyorum çok soğuk davranıyor nasıl çöze bilirim bilmiyorum ondan başka kimseyi istemiyorum şu hataya bir kişi güvendim kişi var dersin o da o benim için kaybetmek istemiyorum çok canım sıkkın😔
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İkinizde de biraz yılların verdiği bıkkınlık oluşmuş. Cok iyi zaman gecirmekte cok kötü zaman gecirmekte uzun vadede bıktırabilir bir süre uzaklaşmayı deneyin kendinize düsünme fırsatı verin ya da karsı karsıya gelip iliskinizi en bastan birbirinizle konusun kararlaşın
Yani evet haklısınız ama yani gelgitli konuşuyor çözemiyorum ne yapmak istedini
Gel gitse yedeği olabilir üzgünüm ama öyle bende gel gitli bir iliskiyi geride bıraktım bir türlü kopamıyorduk sonunda ne mi oldu aldattı yetmezmis gibi yüzsüzce dönmek istedi bide bayramda arıyor sanki elimi öpûp barıscaz😏daha sonra yine aradi acmadim ikisinde de sonra defoldu sükür. Ama gel gitliyse hic zaman harcama ve karsına al bu gel gitlerin rahatsız etiğini söyle ama kavgayla değil baktın anlamıyor kes gitsin ondan hayır gelmez hala gel gitlere devam ediyorsa
Günün 15saati çalışıyor bana da kolay kolay zaman ayıramıyordu sabah aricam sesini özledim diycem duymak istedim diycem içimden gelenleri söylicem senin içinde ayrı üzüldüm aldatmak ne bilim çocuksu ergenler yapıyor demekki da olgunlaşmamış o allah kurtarmış seni
Gel gitli dedim konuşma tarzı öyle halledicekmişiz gibi konuşuyor sonra ısınmam da falan diyor anlamdım tam
Allaha havale ettim zaten bana yaptıkları cıkıyor ondan inan akısa bıraktım ve bin beterlerini yasadı. Çalısıyorsa biraz anlayıs sende olacak belki yorulacaksın ama öyle direkt özledim demede daha dostca ara derim egoist biriyse bensiz yapamıyor hallerine girmesin ama bellide olmaz yedeğide var belki oda cok yoğun calisirdi ama neler yapti bu arada doldurmak icin demiyorum genelde pozitif söylemlerde bulunurum isim gereğide öyleyim ama yine dikkatli adım at derim
Cok iyi kızsın derdi hep bide belki gülecen ama evlilik konularıda acan oydu genelde kadınlar daha cok acar cok sahit oldum ama ona hic güvenemedim nedense bastan beri 3.5 yıl gel gitti bitti kurtuldum sükür. Evlensem demek 4 5 esli yasardik artık
Dur denim bakalımmm
Aynı şekil uyarı veriyor
Anlamadım valla niye böyle
Bende anlamdım yaa ne güzel konuşurduk😄
Bence sitenin sorunu bir kac kisi daha böyle özelden konusalim diye dedik ama olmadı onlar bendende uzun süre üyeydi
Hımm anladım siteyi seviyorum da bazı yandan da kötü napalım kötü oldu bu
Bende öyle yeni üye sayılırım bazen sacma cevap verenler olsa da güzel cevap verenlerde oluyor düzgûn okuyup😊
Cevaplarıma sunuda ekliyim benim durumumda ben onu her yerden ilk cikaran taraftim iki kez aramisti farkli zamanlarda bakmayinca her yerden hesaplari kapamis wp pp si gitmis bunu daha önce ayrildiğimiz da yapti bu sefer gercekten silmistir umarim sence silmis midir fikrini merak ettim bu konuda bide hesabını kapamadan önce uzun zamn sonra bakmistim dönmekle ilgili seyler paylasmis baskasina bile olabilir ondanda süpheliyim😀fikrin ne bu konuda merak ettim
Özele gelirmsin tekrardan sorunum cözüldü uygulamaya tekrar girince
Anlamadım valla yorum yapmak çok isterim de
Yazilmiyor sana yine😄😄ama bana mesajlar geliyor su an orada sorun yok
Denedim gene aynı
Valla ayarlarini bi kontrol. et derim mesaj blümünü ben yaptim girdim ciktim. düzeldi
Ne olduğu da önemli biri yazdı da söylemedin mi ya da ne bileyim çok mu kıskançlık yaptın ne olduğu inan çok önemli nasıl mesela patlattın bu anladın mı patlamaya mı hazırdı yoksa cidden kuyruğuna mı bastın
Yani şöyle diyim sana hem kendimi hem onu küçük duruma düşürücek bişi yaptım kapısına gidip gece geç saate bağırdım biraz ona annesi cama falan çıktı babası duymuş kızmış buna biraz öyle yani bundan dolayı kötü aramız
Allah aşkına bende bir şey yaptın zannettim ya tabi kızabilir söylenebilir sen böyle alttan al çokta popişini kaldırma sonuçta aldatmamışsın kandırmamışsın yalan söylememişsin ne bileyim ne yaptıysan sevgiden yapmışsın ileride çocuklarınıza anlatacak güzel bir anıda olur hafif yumuşadığjnda ona bunu da söyle valla bak
Üzülme ya bu kadar kafaya takma görende ne yaptın sanacak nasıl bir devirde yaşıyoruz farkında mısın
Yaa tatlı yorumunu yerim senin ben yaa çok tatlı konuştun şu an tüm üzülmem geçti vallah evet sevdimden yaptım vallai kaç gündür nasıl dil döküyorum görmen lazım önceden de bir kaç bişi oldu sen düzelmesin diyor bana kısmen o haklıydı kısmen ben hepsi üstü sütüne bindi şimdi de durum böyle
Babası uyuyormuş uyandırmışım kızmış buna babamın gözünde beni küçük düşürdün diyor ve soğuk davranıyor 3 gündür felan bende ister istemez kafaya takıyorum canım ya
Yanlış yaptığını söyle evet ama bu bir bahane olamaz hem günümüzde böyle değil ama senin bu yaptığını geçmişte erkekler yapıyordu ne oldu da bu eril dişil enerjisi değişti benimde bu arada 2 yıllık ciddi bir ilişkim var çok iyi biliyorum bazen beni delirtiyor ben eril o dişil oluyor felan ahahahaah
Babası uyanmış tamam olabilir yanlış zaten doğru olduğunu savunmuyorsun ki eğer ailesiyle tanışmışsan ve yakınsan özür anlamında bir tatlı alıp yanlarına mı gitsen daha sa mı batırmak olur ailesini nasıl insanlar olduğunu bilmediğim için soruyorum hangi coğrafyadansjn onu da bilmiyorum
Seninle özelden çok konuşmak isterim konuşma tarzın çok hoşuma gitti yaa çok farklı bir enerji verdin bana şu an 😄
Olur konuşalım yardımcı olmak isterim
Çok güzel senin adına çok sevindim evet her şey oluyor bazen ama dayanmak gerekiyor 😁 mutlu olursunuz umarım
Olur yaz istersen veya ben farketmez
Teşekkür ederim inşallah sizde zor ama güzel her zor şeyde olduğu gibi ve ne tuhaf biliyor musun ben bunu hep savunuyorum yanlış mı doğru mu bilmiyorum ama birbirimizden sinir olduğumuz anlar da oldu ama kırmayalım saygı çerçevesi içerisinde buna rağmen devam edelim dedik ve ne tuhaftır ki aşık olduk tekrar tekrar ne olursa olsun o kişiyle devam etmek istiyorsan hiç bir engel yok önünde
Bence düzelir bu üç gündür konuşma tarzı nasıl hani evet seni seviyorum ama bu olaydan sonra sana ısınmam zor yapabilir miyiz bilmiyorum tekrardan felan mı arada bir yumuşuyor mu
Evet engell yokta sanki ayrılmayı kafasına koymuş gibi her şey saygı çerçevesinde olması gerekiyor zaten bizim de çok oluyor şu an ki gibi ama ne bilim insan bitirmek istemiyor çok alıştım ona bu arada benim yaşım 18 çocukluk aşkım o benim ilk yani buraya kayıt olurken biraz yanlışlık oldu o da 19 yaşında
Çok emek harcadım ben bu ilişki için senelerimi verdim böyle kolay bitmez yani ne olursa olsun izin veremem ama o da çok kararlı davranıyor
Annesiyle konuşmuşlumuz var ama yakın değiliz çok bir samimiyetimiz yok annesinden özür diledim zaten o akşam cama cıktı zaman İstanbul'da yaşıyorum ben bu arada
Özelden siteden dolayı yazamıyorum 18 -19 biraz daha deli yürek zamanları ama anladığım kadar olgun biri aileden irtibat halinde olduğun biri yok mu bir kişi olsaydı en azından ne yap biliyor musun bence çokta üstüne gitme huyu nedir suyu nedir sen daha iyi bilirsin ama çok üstlerine gidince bunalıyorlar buldumcuk oluyorlar bir yarın ara görüş seni bir görsün yüz yüze konuş ikna edici ol gelecek hayali kurduysanız ileride mesela çocuk ismi düşündüyseniz atıyorum oğlumuz Aliye anlatacak güzel bir anı oldu dersin tatlıya bağlarsın ama öncesinde yumuşatman gerek gibi
Seni seviyorum diyor ama bu olaydan sonra ısınamam diyor yumuşak konuşuyor ama sıcak değil konuşuyoruz ama sıcak değil bu gün geç yazdı ben de gg atım gece yazdım ona şimdi o bana gg attı sabah aramayı düşünüyorum her akşam telefonda konuşurduk her gün bir saat veya da uzun süre çok özlüyorum o günleri şimdi ise öyle değil tabi konuşmuyoruz telefonda
Ne yap ne et bir yüz yüze görüş erkekler böyle zaten telefondan kem küm eder yüz yüze gelince dayanamaz sonuçta aldatmadın etmedin yalan söylemedin ihanet etmedin kandırmadın yaptığın yanlış evet bir daha yapmazsın konu kapanır her fırsatta ailesine ne kadar değer verdiğini hareketlerinle belli edersin dert etme sadece şey önemli kimsenin doldurmadığından emin ol gaza gelmesine izin verme sen aşkından eminsin bence o da emin 6 yıl dile kolay
Evet yumuşaması lazım deli yürek haklsın da olgun bir insanım ben o da aynı günün 15saati çalışıyor bende okuyorum üstüne gitmekte istemiyorum dedin gibi çok fazla ama böyle olması aramızın çok sıkıyor en son yazdım bu gece alla emnat dedi bende ne bu şimdi dedim gg atmış
Arkadaşları doldurmuş olabilir anlattıysa eher evet yani çok uzun süre çok zordu benim için emek çok harcadım ben böyle pes edemem hemen
Keşke gg atmasaydın daha çok çıldırır ben kırgınım yapıyorum ama o yapmıyor felan diye dikkat et olur mu yarın ara ama konuyu açma bence bir yüz yüze buluşma kap yüz yüze olunca üste bile çıkarsın
Hımmm tamam gg nie attım o an yazmak istemedim gece yazdım o da Hadi alla emnat dedi bende bu ne şimdi dedim gg atmış o arim bakim sabah nolucak konuyu açmim sensini özledim diyim ilk bir sonra bakalım nolucak
Buradan yaz ama merak ederim umarım aranız düzelir canım inşallah
Tamam yazıcam burdan derim sana inşallah düzelir aminn güzel dileklerin için beni dinledin için sana da teşekkür ederim
Dedi kodu var 😁😁 biraz şakayla girelim dün gece dedin gibi yaz diye yazim dedim sana da
Yazdın mı
Çalıştı yere bile gittim o gun yani yumuşak ama tam değil olmuyor gerekte sanalda olsun yani
1 haftadır uğraşıyorum bende rest çektim sonradan u dönüşü yaptı
Ayrıl bence
Öyle kolay olmuyor işte bazı şeyler