Sevgilimle bişeyler yaşadık şimdi yakamdan düşmüyor ne yapmalıyım?

Daha önce 6 ay kadar süren bi evliliğim oldu boşandıktan sonra ilk kez biriyle konuştum seviyodum niyetimiz evlenmekti bi kaç kez bişeyler yaşadık hala seviyorum aslında ama onunla olmaz düzgün bi insan değil sadakat sıfır hele de zamanla anladım bunu şimdi ayrılmak istiyorum ama asla vazgeçmiyor ordan burdan bişekilde arayıp sanki hiçbişey olmamış gibi konuşmaya devam ediyo bi insan sırf onun için bu kadar gurursuzlaşabilir mi bu kadar alçalabilir mi inanamıyorum

Sevgilimle bişeyler yaşadık şimdi yakamdan düşmüyor ne yapmalıyım?
Cevapla