2 senelik bir ilişkimiz var, şimdiye kadar çok kavgalarımız oldu ama asla birbirimize olan saygımızı bozmamıştık. Kavgamızı edip fikirlerimizi savunup konuyu çözüme kavuşturmadan bırakmıyorduk. Belirsizlik asla olmadı ilişkimizde. Şimdiyse bu son birkaç haftadır kıza yapmadığım kalmadı. Geç cevap veriyorum ya da hiç vermiyorum, görüldüde brakıyorum, görüşme hevesim kalmadı. Aradığında meşgul olmasam bile meşgulüm diyorum. Bir kavgadan sonra olmadı bunlar, durup dururken. Ama bu davranışlarım hakkında kavgalar ettik. Yaptıklarımdan bende memnun değilim, sevgim asla bitmedi ama istemsiz bir soğuma var içimde.
Sevgilim öbürtürlü çok anlayışlı, sabırlı biridir. Tam her anlamda evlenilecek bir kız.
Biri büyü falan yaptırmış olabilir mi? Birden bire oldu her şey. Harika gidiyorduk
Sevgilim öbürtürlü çok anlayışlı, sabırlı biridir. Tam her anlamda evlenilecek bir kız.
Biri büyü falan yaptırmış olabilir mi? Birden bire oldu her şey. Harika gidiyorduk
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer