Sevgilimi seviyorum ancak kırgınım. Sizce abartıyor muyum, beni dinler misiniz?

Gece gece uyandım yine düşünüp ağladım.4 yıllık bir ilişki , zor günlerimiz oldu hep yanında olmaya çalıştım. O da benimle oldu. Ama mesela hiçbir özel günde süpriz yapmadı hatta tüm doğum günlerimde kavgalıydık bir sebepten hiç kutlanmadı. Ben onun ufak pasta bile olsa sürprizini yaparım. Çok sinirliyken küfür ediyorum s’kt’r g’t tarzında. Beraberlik istedi ancak evlenmeden istemiyorum. Onu seviyorum ama kırgınım geçmiyor ben çabalamasam ayrılırız gibi ama ayrılınca da çok pişmanım diyip dönüyor ne yapmalıyım sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Yanlış yazmışım küfür ediyor olacaktı
Sevgilimi seviyorum ancak kırgınım. Sizce abartıyor muyum, beni dinler misiniz?
Cevapla