Eski flörtümü çok özlüyorum, mesaj atmak istiyorum ama korkuyorum. Ne yapmalıyım?

onu cok ozledim cok yanindik her sey guzel giderken birden bir kavgayla beni heryerden engelledi. yanina gittim konusmak icin daha cok kavga ettik. mesaj atip onu ozledigimi soylesem kendimden daha cok uzaklastiririm diye korkuyorum, icim icimi yiyor kac gundur mesaj atmasam da duramam

Eski flörtümü çok özlüyorum, mesaj atmak istiyorum ama korkuyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla