Eski flörtüm sevgili yapıp beni takipten çıkmış mesaj mı atmalıyım yoksa direk unf mu yapmalıyım? ne yapmalıyım sizce?

2 ay öncesi konuşmayı bitirdiğim flörtüm sevgili yapmış. Ve kesinlikle benden 1-2 haftas sonra diye tahmin ediyorum. Şu anda beni instagramdan takipten çıkarmış unf yapmış yani. Sizce mesaj atmalı mıyım "takipten de çıkmışsın hayırlı olsun sevgilinle" diye. Yoksa hiç mesaj atmadan direk bende karşılık olarak takipten mi çıksam? Lütfen hangisini yapayım yardımcı olun :(
Eski flörtüm sevgili yapıp beni takipten çıkmış mesaj mı atmalıyım yoksa direk unf mu yapmalıyım? ne yapmalıyım sizce?
Cevapla