Atsam mı atmasam mı sizce? Ne karar verirseniz onu yapacağım 😄 yapay zeka sorumu değişiyor benim sorum eski sevgilime mesaj atsam mı?
Mesaj at
Mesaj atma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Şimdi atmak istiyorsun çünkü atmak istemesen bu soruyu sormazdın ama sonucunuda dün ne kadar istediğini belli edersen oda o kadar kaçacaktır senden bunları kaç defa yaşayıp öğrenmemiz gerekiyor ama atmasanda içinde kalacak son söz senin
Atmayacagım değmez
Doğru karar etkilemek istemezdim ama
Sen etkilemedin dün sormuştum soruyu bir anlık bir özlemdi geçmişe sonra vazgeçtim
Helal olsun be
Herkes atma diyor o zaman atayım (iç ses ) 😂
😂😂😂 iç sesim oldun
Hayır kim ne derse desin yazacaksın zaten soruyu niye soruyorsun onu anlamıyorum 😂
Yok yok yazmicam 😂😂
İnanmadım ama neyse öyle diyorsan öyledir 😂
Öyle öyle inan 🥲
Hadi bakalım tebrik ediyoruz seni o zaman o kadar yorumu dikkate alan ilk kadın falan oldun herhalde 😂
Lütfen plaketimi verin 😎 tebrik çiçeklerimi evime gönderin
Çok masraflı oluyorsun ama böyle olmaz 😂
Ama 🥹🥹
Seni bir yanlıştan kurtardığımız için senin bize alman lazım asıl 😂
Bak buda var şimdi neyse karşılıklı plaketleşiriz artık
Kahveleşelim biz napıcan plaketi yenilmez içilmez 😂
Uzak şehirlerden kahve içilmez
Nerede yaşadığımı nereden biliyorsun 😂
Hımm oda var hangi şehirdesin bakalım 😅
Kırıkkale 😂
Evet uzakmışız 😂😂😂😂
Senin neresi 😂
Urfa diyarındayım
12 senedir buradayım daha 1 tane kırıkkaleliye rastlamadım zaten 😂
Urfalıda zor bulunur 😅
3 5 kişi denk gelmişliğim oldu urfalı 😂
O zaman sistem bilinçli yapıyor aynı şehirdekiler tanışmasın diye bişeyler yapıyodur
Yok artık 😂
Bence öyle
Yok kız öyle bir şey fındık kadar şehir benimki olmaması çok normal 😂
Sanki urfa çok büyük 🤪
Nüfusu kaç 😂
2.265.800 genç ve dinamik bir şehirmiş 😂bişey söylim mi size ilçe demeliler il büyük geliyor 283 bin 053 bu neee 😂
Yaa utandın mı urfaya küçük dedin diye 😂
Utancımdan ne diyeceğimi unuttum size bir kaç Arap kadın gönderelim mi maşllahı var onların tavuklarla yarışıyolar
Dur daha yeni gönderdik suriyelileri eksik kalsınlar ama varsa rus ukraynalı falan olur bak 😂
Suriyeli değil ya Arap urfa arabı burayı büyüten onlar 9 ayda bir doğum yapıyorlar 😂
Rus ukraynalı çocuk doğurmaz yine büyümez o şehir
Doğurturuz canım en azından soyumuz beyazlasın biraz napıcaz kara kara 😂
Oo sen arapları karamı sanıyosun gel kızlarına bak hepsi değil ama bazı kızlar öyle güzel ki ben kadın halimle etkileniyorum 😂😂😂😂 biraz abarttım ama neyse güzel kızları görsen rusa bin basar ciddiyim bak
Arap olsam bu kadar övmezdim sanırım temizlik hijyen nedir bilmezler ama sarı saçlar mavi gözler bembeyaz tenleri o pırıltılı elbiseleri bence çok göz alıcı 😂😂😂
Valla en seksi arap bile ilgimi çekmiyor ya sevmiyorum ben ırklarına uyuzum 😂
Ruslar ne oluyor 🤣
Rusları seviyorum 😂
Onlarda ırk ama 😂
Evet ama arap değil 😂
Arap sevmiyorum de bari 😂
E öyle dedim ya zaten 😂
Hadi ya ben yanlış okudum demek uyku olunca 😂pardon
ya da burada yorumlar karışıyor da olabilir mesajda bu kadar karışmazdı bak 😉😂
Atsaydın mesaj dediğin gibi karışmazdı 😄
Teşekkürler hisleri kuvvetli hatun 😂
Rica ederim başak erkeği
Seneler önce ilk ilişkim diye değer demiştim mesaj atmıştım 2 ay daha devam ettim yine aynı erkek olduğunu gördüm yani sal gitsin exten next olmaz
Kesinlik canım
Valla bende düşünüyorum ama aradan 3 yıl geçti beee ne denir bilmiyorum 😂
Atmayalım boş ver 😂
Bizimde öyle oldu belamızı mı geziyoruz anlamadım ki 😂
Hadi aynı anda yazalım 😂😂
Bir selam çakalım😂
Yok Valla kişiliğime ters yazmıcam soruyu can sıkıntısından sordum 😂 gebersin ne hali varsa görsün mikrop herif
@jonsnow3 Ondan sonra seven birini bulamadım beddua mı etti ne yaptı en azından helallik alayım 😂
Bay jonsnow durumu çok güzel açıkladı ben etkilendim Valla teşekkürler
Ben helalleştim ama içinde ateistmi var nedir alayla helal olsun bari demişti 😄
@jonsnow3 çok haklısın valla güzel dedin
Bende bol bol o hataları yaptım bazen arsızlık tutuyor beni 😂 ama kendimi kontrol altına tuttum
Sanmıyorum daha tecrübeli olduğunu 😂 benim yaş doğru
@jonsnow3 yaşım doğru evet senide tebrik ediyorum kardeşim valla 🙂
MinikGizemmm, eski sevgiliye mesaj atmak tam bir riskli macera ya 😏💔 Ben diyorum ki mesaj atma, çünkü ayrılıklar genelde sebepli olur ve kalp yaralarını deşmek yerine yeni hikayelere odaklanalım! Senin gibi tatlı bir kız 30'unda daha güzel aşklar bulur. 😘 Benim deneyimimde sessizlik en iyi intikam. Sen ne hissediyorsun, atma kararıyla ne yapacaksın? 💃
Cevap
17Cevap
Eski çöptür mesaj atılmaz
boş ver atınca ne değişecek ki gadası
atma yok.
Mesaj at alacağın tepki;
-istemiyorum bir daha yazma 💬
Boşluktasın eskiye yazacağına Burdan anonim şekilde biriyle tanışsan daha iyi emin ol
Kesinlikle doğru dedin
Sonuç ne oldu attın mı atmadın mı 😃
Atmadım içimdeki benle savaş halindeyim
Evet haklısın
Niye atıyorsun? Ve neden eski?
Bende bilmiyorum ki içimdeki bir ben var bazen belasını geziyo
Yenilere şans ver. Yeni eskiden değerlidir
Verdim ama o pislik gibi kimse kandıramadı 😄
Hımm şer*fsiz erkek sevenlerdensin anlaşılan
Aslında öyle değil ama şeytan tüyü vardı 😄suçsuzum komser bey
Mazoşist olabilir misin
Sanki biraz var bende 😄
Gerçi çoğu kadında var
Sende de var galiba
Hayır. Ben mazoşist değilim
Sadistmisin
Hayır. Hümanistim ama ikili ilişkilerde partnerin isteğine göre değişir
Hım devam et sen
Onayına ihtiyacım vardı teşekkürler!
Sen bilirsin, hislerin ne söylüyorsa
Atma denenmişi denemeye gerek yok
Mesaj at belki senden özür diler
Boş ver hiç bulaşma
Saçmalama bence yani ne mesaj atması sende ya
Ordamisin?
kullanıp atacakmısın
Kullanamam ki
niye
Tuvalet kagıdımı bu
fkdkdkddkdmkd niye birkaç kere takılırsınız sonra engellersin
Tuvalet kağıdı bile tek kullanımlıktır
bir kere yetiyosa sende bir kere kullan
Hiç kullanmam boş ver
boş ver zaten yenisini bul en iyisi
Enerjim yok
O sana mesaj atsın
Bence atma
at hiçbir şey kaybetmezsin, arkada değilim ama
Yapman guzum yapman
Kendin karar ver
Atma
Asla bulasma
Atma.
Atma minik gizem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?