Çocuk "yazmayı kesersen hoşlanmayı da kesersin" diye mesaj attı. Ben bundan soğudum. Pişman olmasını istiyorum. Ne yapmam gerekiyor?

Çocuk bana "yazmayı kesersen hoşlanmayı da kesersin" diye mesaj attı. Ben bundan soğudum. Ama gıcık oldum. Ve böyle pişman olsun istiyorum bı şekilde. Aklına girmek istiyorum. Zaten bakıyordu bana ama daha çok baksjn ben nasıl oluyor da bu kızı düşünüyorum nasıl fikrim değişti desjn istiyorum. Ne yapmam gerekiyor? Yani pişman olsun fikri değişsin. Ama bana gelirse de paşa paşa reddini yesin istiyorum
Çocuk "yazmayı kesersen hoşlanmayı da kesersin" diye mesaj attı. Ben bundan soğudum. Pişman olmasını istiyorum. Ne yapmam gerekiyor?
Cevapla