Size aşık olanı mı yoksa sizin aşık olduğunuzu mu seçerdiniz?

Her iki kişide de ilgi karşılıklı değil diyelim: birinde siz alıksınız diğerinde karşı taraf. Her ikisiyle de evlenme ihtimaliniz olsa hangisini seçerdiniz?
Şimdi bazıları sana aşık değilse zaten evlenmez diye düşünüyor olabilir ama bazı insanlar kendi istediği olmayınca elindeki kişiyi değerlendirebilir. Yani sizin aşık olduğunuz da sırf sizin ilginizden ve onun için cazip bir kişi olmanızdan dolayı kabul etse gibi düşünün. Cevaplar?
Size aşık olanı mı yoksa sizin aşık olduğunuzu mu seçerdiniz?
Cevapla