Senin sevdiğin kişiyi mi yoksa seni seveni mi tercih ederdin?

Benim 2 yıllık bir ilişkim vardı bir kere benden ayrıldı sonrasında dönüp pişman olduğunu barışmak istediğini söyledi ve tekrar beni bir süre sonra hiç bir sebep yokken Artık eskisi gibi sevmiyorum eski sıcaklığı hissedemiyorum diyerek bıraktı. Ben ona karşı çok fazla tolerans ve anlayış gösterdim sevdiğim için. Hala bile içimde ona karşı Özlem hissediyorum artık eskisi gibi üzülmüyorum ama onunla barışmak istemesemde hala onun varlığını hissetmek istiyorum. Bide bir yandan beni 3 yıldır karşılıksız çok seven bir çoçuk var ona karşı her hatama yanlışıma rağmen benim yanımda ve beni çok sevdiğini söylüyor bende hissediyorum bunu. Ayrıca çok kültürlü ve başarılı biri seni seven çoçuk. Sevgilim ise gerçekten hayat enerjisi kalmamış sürekli yorgun bir tipti. Bilmiyorum kafam çok karışık ne istiyorum ne yapmalıyım. Bu durumda fikriniz nedir?

Senin sevdiğin kişiyi mi yoksa seni seveni mi tercih ederdin?
Cevapla