Sevdiğiniz kişiyi mi seçerdiniz, yoksa sizi seveni mi?

Sevdiğim kişiyi seçtim hep ama artık ayrılmayı düşünüyorum aileler tanışmadı iki yıldır beraberiz benim ailem için uğraşmıyor ama ben onun ailesi için uğraşıyom uğraşmadığımda da kızıyo hep bi şeyler alırım evde yardım ederim ailesine felan ama o bizim eve bile gelmek istemiyo ya da görüşmek istemiyo beni seven biri var onunla devam etsem mi diyorum belki ilerde ona karşı da bi şeyler hissederim bilmiyom çok iyi biri aileler tanışıyor kendisi de karakter olarak aynı benim gibi evlenmek istiyor çok yoruldum artık sevdiğim kişi için nereye kadar uğraşcam çünkü istiyorlar diyip ne o ne ailesi istiyo bi gelip oturup tanışmak evlenelim de demedim yani sadece bi berabet oturalım istedim gerçekten

Sevdiğiniz kişiyi mi seçerdiniz, yoksa sizi seveni mi?
Cevapla