Sevdiğim kişiyi seçtim hep ama artık ayrılmayı düşünüyorum aileler tanışmadı iki yıldır beraberiz benim ailem için uğraşmıyor ama ben onun ailesi için uğraşıyom uğraşmadığımda da kızıyo hep bi şeyler alırım evde yardım ederim ailesine felan ama o bizim eve bile gelmek istemiyo ya da görüşmek istemiyo beni seven biri var onunla devam etsem mi diyorum belki ilerde ona karşı da bi şeyler hissederim bilmiyom çok iyi biri aileler tanışıyor kendisi de karakter olarak aynı benim gibi evlenmek istiyor çok yoruldum artık sevdiğim kişi için nereye kadar uğraşcam çünkü istiyorlar diyip ne o ne ailesi istiyo bi gelip oturup tanışmak evlenelim de demedim yani sadece bi berabet oturalım istedim gerçekten
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer