
Bugün yaşandı.. :D Arkadaşımın eski sevgilisi bizim arkadaşın evine kadar gidip, kapıyı çalıp davet bırakmış. :/
Eski sevgiliniz sizi kendi düğününe çağırsa ne tepki verirdiniz?

Bugün yaşandı.. :D Arkadaşımın eski sevgilisi bizim arkadaşın evine kadar gidip, kapıyı çalıp davet bırakmış. :/
Eski sevgiliniz sizi kendi düğününe çağırsa ne tepki verirdiniz?
Ben tepki vermem çünkü bana ulaşamazdı.. ulaşsa bile böyle yüzsüzce bir şeyi yapıp da bir de gelmemi bekliyorsa moderenlik lafını yanlış anlamış demektir.. o kadar geniş birisi değilim kendisi ne hali varsa görsün
Ben hayatımda tutmadığım ve zihnimden, kâlbimden, hayatımdan kovduğum hiçbir insanın bir şekilde hayatıma sızma yapmalarına da müsaade etmem işin doğrusu.. Merak bile etmem. Bu tavır hamlığın dibi resmen, ergenlik döneminde evlenmiş olmalı, bana yaptıklarını bulmaya devam etsin, ona iyi oyalanmalar, benim çok önemli işim var..😃✨
Aklını karıştırmak istemem kimselerin, altınını yollarız
Çeyrek gram? :D
Yenilebilir altın djsja
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
4Cevap
Bunu unutmuştun
ahahha bunu gönderdim arkadaşa :D
İnş düğün yemeklidir. Bari yol parası çıksın garibim sjsj
Çağıracak yüzü yok ki. O mentaliteyle evlenecek birini de bulamaz. İmkansız olay bu, olasılığı da sıfır çıkıyor.
Giderdim. Yemek yiyip pasta yerdim, mutluluklar dilerdim eve dönerdim. Olum bu dönemde beleşe yemek mi veriyorlar.
Karının haberi var mı beni davet ettiğinden derim😂
Oldu olacak damat lokumu da getirip damadın sırtına da vurayım SG a. k derim
Yaşadım reis. Düğüne de gittim ayrıca😀
Bir şey oldu mu? :D
Yok be o pislik olsun diye davet etmişti bende * olsun diye gittim😀
Gitmem. Çağıracağını sanmıyorum
Mutlu olurum
gitmezdim
Giderdim bide oynardim
Giderdim ben
Maaal galiba derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?