Eski sevgiliniz evleniyor ve sizide düğününe davet ediyor ne yapardınız?

Eski sevgiliniz evleniyor ve sizide düğününe davet ediyor ne yapardınız?

Tabiki olur, iki kişilik yer ayir lütfen derim
O meraklanip dursun
Ondan daha güzel yeni sevgilimle giderim yakarım o düğünü içinde uhde olur gelirim
Bizde bir laf vardır kel başa şimşir tarak öyle dote bole. arak
Eski eskide kalmıştır mümkün olduğunca eskide bırakmak doğrudur
Bu benim eski flört😃 Benimle evlenmek istediğini söylüyordu kabul etmedim. 8 ay sonra başka birini buldu bastı nikahı bana da Instagramdan davetiyesini attı. Her ne hikmetse evlendikten sonra da mesaj atmayı birakmadı. Kızın dünyalar güzeli biri olduğunu söylememe gerek yok. Ama işte ne kadar güzel de olsan karaktersizine denk geldiysen boş
Beyaz elbisemi giyip gıcıklık yapardım. Şaka bi yana işim olmaz oralarda. Eski sevgilim yok şu anlık neyse ki. Olsaydı engelli olurdu bende ya. Çağırsa bi şekilde ben de nedenini sorarım, mantıksız gelirse nedeni SS ile eşine atar tekrar düşünmesini söylerdim.
Kendime giriş müziği ayarlar o müzikle giriş yapardım maksat uyuzluk olsun bir ömür bu gerçekle yüzleşerek mutluş olsunlar 😂
Cevap
28Cevap
Eskim yok, olsaydı benim oğlanlar ile davete icabet ederdim. Takı takar mutluluklar dilerdim.
Hiçbir şey yapmam, düğününe de gitmem.. Enişteyi bırakır, nikah memuruna hayırr der falan uğraşamam.. 😄
Ben demiyorum, est.. 😄
Daha önce gittik geldik ama daha çok küçükken sevgili olduyduk sonra 7-8 sene arkadaş olarak sık görüştük.
Gitmem ne yaparım hangi yüzle bana düğün kartı yolluyor ki 🤷♂️
Sevgilimi de alır giderim. Bi güzel eğlenirim onunla. 👍🏻👍🏻 yemekli ise daha muhteşem olur 😅😅
Bitmiş geride kalmış her şey , aklıma bile gelmez eskide ki sevgili. Yenisi var yanımda 😅👍🏻
Tabii ki 👍🏻 aşk maşk hikaye hepsi, aşkın ömrü 10 yıl maksimum. Sonra yerini karşılıklı saygıya bırakıyor. Arada menfaat duyguları olmaması lazım hiç..
Gider para takarım :D
Bana ettiği davetiyeyi facebok gruplarına atar hayrina yemek dağıtıyorlar eşe dosta haber edin diye ilan açardım
yeğenim anadolu ateşinde eğitmen en iyisinden 4 genç alır müthiş dans göstersi izlettirir popo eder giderdim
Davetiyeyi yırtar atarım. Evlenirken bile aklı hâlâ bende olan adamı ne diye ciddiye alayım. Evleneceği kadın adına üzülürüm sadece...
Giderim damada akıl veririm.. Şunu yap şunu yapma diye.. O bunu kaldırabilir mi sormak lazım..
Bir yanım davete icabet gerek gidelim karısı nasıl bir pezzzo ile evlendiğini görsün desede diğer yanım seviyeni düşürme biten bitmiştir diyor
Yemekliyse giderim en az 3 kişilik yer bir kuruşta asmazdım maksat zarar vermek olsun 😎
Gitmem yav, damada hayır falan der sonra. Başımızı yakarsa sıkıntı yaşarız. 😂
Mutluluk diler, bensiz düğün yapamıyorsun herhalde derdim:)
Giderim ne kaybetttiğini görmesi için ama bende yalnız gitmem 😉
eski sevgilimdsn ayrildigim an sildim onu
o kadar yakin duracaksam niye eski sevgilim olsun ki
ayrildikdan sonra arkadas kalmaya inanmiyorum
Karnım açsa giderim ya alkol felan varsa ortam bana uyar
Eskim bana ulasamaz
Ben gittimmi beni birdaha göremez
ikisinide vurur, 10 sene yatıp Çıkardım, sonra Hayatına devam ederdim.
Giderim.))😂Bu beladan beni kurtardı diye kıza altın takarım 😂
ne zaman ayrildigimiza ve anlik iliski durumuma bagli.. bi 3 4 yil olduysa ve yeni bir sevgilim varsa giderim yoksa gitmem
Eskim yok olsa da gitmem ki ne alaka şimdi 😂
Gitmem , neden gideyim ki , adı üstünde eski sevgili , içimde ona karşı ne sevgi ne nefret hiçbir duygu kırıntısı yok , evlenmiş evlenmemiş kim takar
Dugunlerde slayt oluyoya eski fotograflarimiz slayt yapip dugununde oynatirdim sjskndkdk
Ben başkasının düğününe tahammül edemiyorum, onun düğününde napıcam
Dalga geçmek gibi bir şey olur bende dalga geçer gibi giderim
Eşiyle ikisine mutluluk mesajımın yazılı olduğu bir kart gönderir mazeret bildiririm
İşim yoksa sıkılıyorsam giderim
Gitmem ne hali varsa görsün
Yakınımda olsa giderim
Nikah memuru sordupunda hayır deirm
Düğün sevmem ya yoksa giderdim
Suratına tükürürüm 😌🫶🏻
Cehennemin dibine gitsin isim olmaz
Onu ne kadar onemsedigime bağlı..
Giderdim ne kaybettiğini bı görmesi lazimm
Gitmezdim iğrenç suratınımı görücem onun
Beleş pasta varsa giderim
O an sevgilim var mı yok mu ona bağlı
Davet etmeye totosu yemez
Düğün fobim olmasa giderdim de düğün fobim var
Gider rezil ederim
Çok önemli bi’ işim yoksa giderim..
Gerdeğe benle girer o zaman.
Gitmem
Mutluluklar dilerim gitmem
Mesaj atıp neden davet ettiğini sorurum. Çok saçma
Giderim
Gitmem
Oraya baya süslenip cakma sevgiliyle kudırturdum
💩💩😁
Yeni sevgili bulup onla giderim
Göbek atıp oynardım
Gitmem
O kadar karaktersiz değildir diye düşünüyorum
O kadar da değil ya
Sg derim
İyi eylenceler
gitmem
kocamla giderim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?