Sen uzun uzadıya mesaj yazıp konuyu sohbeti ilerletmeye çalışırken onun kısa kısa tamam hmm evet hayır olur yazması sizide soğutuyo mu 


Bir de bu mesaj değer verdiğin birisinden geliyorsa ovv… Acılı soğuma yaşıyorsun.
Hala tolere ediyorum şu kısa mesaj olayını bazı arkadaşlar için.
Bir gün elimde kalacaklar pardon elimden göndericem 😁
Gönder gitsin değmiyolar
Buz gibi hemde lafımı da esirgemem sen tam bir hanzosun hanzo diyorum
Ne dolmuşsun be 😅
Öyle oldu biraz aksnsjs
Sakin ol alev aldı buralar hanzolara geçit vermiyoruz burada 😅
Cevap
8Cevap
Zaten karşıdaki insan soğusun diye kısa mesaj yazılır 😅
Niye uğraşıyosunuz konuşmak istemiyosam direk söylerim 😅
Lanet olsun içimizdeki insan sevgisine djdj
Böyle sevgi olmaz olsun 😅
Yani her zaman ve sadece soğutmak için kısa cevaplar verilmez tabii, muhabbetin normal akışından o frekansa geçildiyse muhtemelen karşıdaki ya sinirlidir ya da trip atıyordur 😅 ama tanışırken öyle başladıysa “ilgini çekmiyorsun” demenin başka bir yöntemidir
Ben direk söyleme taraftarıyım triptede böyle neye kırıldıysan söyle çözelim yok illla sen beni anlamıyosun neyim ben müneccin mi 😅
Direkt söyleme taraftarısındır tabii konu kendin olunca da direkt söyleyebiliyor musun her zaman? :D mümkün değil. Dil varmaz, söyleyemezsin. Anlasın istersin belki de zaten farkında olduğunu varsayarsın
Yok be niye zora sokıyım herşeyi anlıcak diye bi kanun daha çıkarılmadı canım sıkkınsa söylerim benim canım sıkkın biraz ilgilenir misin ya da yalnız kalabilir miyim demek zor değil oda aynı şekilde beni anlamıyosunnnnnn demek yerine söyle işte ne çemkiriyosun şu an bunlar yok şükür yalnızlığın en güzel yanlarından biri. tirip yememek
Sorun şu ki; bazen anlatsak da anlamıyorlar djdj
O kadar olanıda var tabi sende iyi dolmuşsun he bedavadan terapi gördün dök içini dök 😅
Hshsja terapiye ihtiyaç yok bu zaten terapi yöntemi değildir
Bozma hemen çok bilmiş 2 dakka şurda iyi. bişey yaptığıma inandırmıştım kendimi 😅
😅 gerçekçi olmam lazım oyun bozulacaksa bozulsun djsjs
Hep kırın zaten sonra erkekler odun 😅
O gerçeği de böyle şeylerle değiştiremezsiniz :D odunsunuz, dök içini dök al sana terapi demek odunluğa bir kanıttır
Burayı batırdık iyicene yazcaksan özelden yaz sen bi fenomensin kendine gel 😅😅
İstediğim yerden yazarım sjjd karışşşma
Ooo atarlı bide özgüven tavan ama soru filan kalmadı millet bizim yorumları okuyup çıkcak sorudan 🙈🙈
O zamansa bu son yorum olsun :D iyi geceler
Buraları şenlendirdiğin için çok teşekkür eder iyi geceler dilerim parmaklarına zeval gelmesin pü pü püğğğğğ aminn 🙏
Amin amin 😅
O fenomen olan kız geldi aklıma burayı terket 🙈
Bak sen uzatıyorsun 😅 gidiyorum.
Git hadi git güle. güle selametleeeğğğğğ 😅
Güle güle 👋
👋👋
kişiye göre değişir bu
Evet soğutuyor cidden yazıyorum detaylı düzgünce cevap tamam peki başka bir şey bilmiyor demekki diyorum
Bazı insanların kelime dağarcığı kısıtlı sanırım ya da cidden kale alınmıyoruz
Keşke sadece konuşmada olsa anlama kıtlığı da var maalesef
Senin iş daha zormuş be
böylelerin ağzına o an terlikle vurasım var 😤 uzun uzun yazıyorum üstesine geç cevap veriyor ve hmm , tamam vs buna benzer 😤
Yalnız değilsin dostum
Sana değer vermiyor
Seninle ilgilenmek istemiyor
Hiç konuşma böyleleriyle
Cevap için teşekkür ederim
Öyle yapanlar başkaları ile de konuştuğu için.:D
Haklısınvolkan adını boşa yazmamışsın 😅
Eyvallah kral.:D
Umursamadıkları için
Kırdıkları yerden kırılmalarını diliyorum.
Umarım
Yani, sinir bozucu haklısın.
Yalnız değilim en azından düşüncemde
Soğutuyor
Herkes senin gibi değil maalesef 2. eşya düşmanı 🙂
Bu takılan isim hiç hoşuma gitmedi mdmsmdnd
Ne dememi istersiniz hanfendi 🤔🤔
Hanımefendi
2. el düşmanlığından sonra türkçe katili olduğumuda anladı kaç kaç kaç 😅
Yazmam daha
Hakkı o zaten
Yoo bazen ben de yapıyorum öyle
Bazen tamamda herzaman yapılmaz
İşte kendi derdi olunca destan yazar konu sohbete gelince kısa kısa bende soğuyorum hemen onu sormak istedim açıkcası
Konuşmak istemiyorum demek zor olmamalı
Çok nefret ederim
Abarttt
Ne kadar 🤔
Evet bu
tamam.
Kısa mesaj mı😂
Soru gayet açık ama 🤔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar