Mesajlarda sessiz harfleri yazmayanlara sinir oluyor musunuz (Uff snne be slk:s)?

Aşırı itici bir yazı şekli bana göre.Çok ergence gibi geliyor :D.''Hmm pardn sn mesglsn glba''
Mesajlarda sessiz harfleri yazmayanlara sinir oluyor musunuz (Uff snne be slk:s)?


Mesajlarda sessiz harfleri yazmayanlara sinir oluyor musunuz (Uff snne be slk:s)?
Cevapla