Aşırı itici bir yazı şekli bana göre.Çok ergence gibi geliyor :D.''Hmm pardn sn mesglsn glba''



Yeni bir dil türetmişler anlaşılan.
Açıklama: Ergence, ergenuslar tarafından kullanılan bir lehçe olup, içerisinde sesli harfler barındırmaz ve yazıldığı gibi okunmaz vs. vs.
acayip cahilce geliyor deli oluyorum bir de okuyamıyorum asdf
Biri bana snn dedi bozuntuya vermemek için iki saat kelimeyi çözmeye çalıştım. Sanane dedi sandım meğer sen demiş kız :D
:)) aynn ergence
Cevap
4Cevap
Bende hic sevmiyorum dalga gecmek icin kullanirim ama :D
Ergenlik tavan yapmış😄
Ciddiye alamiyorum onlari.
Aynen bende nefret ediyorum
😁 zamanın da yapardım ergenliğin başı gihi oluyor
Hahaha gerçekten çok itici kahkaha attm 😂😂
O neydi gı :D
Sevmiyorum hic
bende uyuz olurum :D
:ASDAS
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar