Güncellemeler
+1 yıl
Ya 1 aylık bir olay tabiki ayrıldık aklıma geldi sorayım dedim maksat muhabbet olsun kjsjsb 😀 Arabasının rengi maviydi ben senin mavi atlı prensinim diyordu snsn arabasinda bişey yediğimiz sıra diken üstünde duruyordu dökülecek edecek diye sonraaaa sürekli arabasını çekip atıyordu bak bu özelliği var diye sjsnnsns Ulan erkolar su arabanıza değer verdiğiniz kadar kızlara değer verseniz 10 numara ilişkiniz olurdu sjsj neyse görmemişin arabası olmuş
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme okumadan yorum yapmayın..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Hayır olmaz.. direk yol ver gitsin
Yaptığın hoş değil öncelikle sende hatalısın fakat erkekte bunu görmezden gelmeliydi
Pardon? Kız nerde hatalı ben göremedim de..
Adam tez vakitten yakasını kurtarmalı.. Bunu yapan yarın çamurlu ayaklarıyla da binmeye kalkar
Napayım ayakkabılarımı dışarda mı bırakıp bineyim arabaya skjdjdjsk
Tamam razı oluyorum, beynini alman yeterli:))
Tamam en beyinli abimiz sensin uza şimdi
Evet son 2 dakikada beynin üzerinden çok yürüdüğümü ben de farkettim peş peşe geldi.. Özür dilerim:((( (Samimi)
Niye kızdı bu erkeklerin arabasıda ne kadar kıymetli Ben abimin kapısını öyle yapınca bana bağırıyor ben bağırdı diye daha sert kapatıyorum yani
Rahatsizlar sjdjjd
Olmaz insandan çok maddeye eşyaya değer veren kimseden olmaz.
Hah ay ağzını severim
Seveyim*
Teşekkürler :)
Bence her erkek kızar kimisi başta ikinci yüzünü göstermez ama bu adam ne kadar çok hassas ise saklayamamış yüzünü 🤭
Ben olsam sana uçan tekme atardım valla, araba önemli
Senden başka türlü cevap beklenemezdi zaten knk
Kabahat sende, niye sert kapatıyorsun babanın malı mı? Git kendi arabana aynı muameleyi yap elalemin arabasına düzgün davran sen de.
Ben hiçbir kıza bu yüzden kızmam, çünkü arabam yok. 😂😂
Sjjsjsjsj
Hızlı kapatmayın hocam, arabaları ile bağ kuran erkekleri üzmeyin.
Arabanın kapısı önemli tamam da, o kadar da değil. İyi yapmışsın uzaklaşarak :))
Olmaz. Arabanın kapısı için manitayı üzmeye değer mi?
İster çamurlu ayağıyla binsin, isterse arabada tuzlu fıstık yesin. Umurumda bile olmaz.
Kızlarıma bile söylediğim şu: Herhangi bir ev eşyasına kazara zarar verdiğinizde, evde istemeden bir şeyi bozduğunuzda veya kırdığınızda size asla kızmam, çünkü sahip olduğum hiç bir eşya sizden daha değerli, daha önemli değil.
Böylesini nereden buldun ya 😂 isabet olmuş olmazdı
Siz oldurursunuz valla, keko, sert mizaçlı erkek seviyorsunuz ya :D
İlkte öyleyse olmaz, sonraki buluşmalarda alttan şaka ile söylese belki de
Çoktan postalayıp yerine yenisini bulman lazım :D
olmaz o kapı hızlı kpandı ise :( engeller seni
Arabası kıymetli ama sende kıymetli olmalısın kaba bir davranış sergilemiş. Olmaz 😅
Ay evet 🤗
tek bir hareketiyle soğuyorsan bence hiç bulaşmayın birbirinize
Kim bilir nasıl kapattın ki kızdı lşsdkgşlsd
Yani çok abartılacak kadar deildi cidden 😀
Hiç samimi değildi ndjdjd hiç sevmem birisinin kapıyı çarpmasını jdjdd
Kapısı senden pahalıysa olur 😀
Scarim onun kapısina
Valla kusura bakma da sıçılmıyor eskiden olsa belki ama şu an araba piyasası belli
İnsana değer vermeyen yolundan şaşmıştır.
Her erkek kızar. Yavaş kapat
Araba hassas noktaları
Normal kapattığın sürece olur 😃
İyi ensene şamarı basmamış
Araba namustur hata senin
Iyi yapmis sana
ilk date de kapı çarpılır mı abi 😒
Fazla arabaci anlasilan olmaz bence
ol maz
😱😨 Olmaz...
Ayrılmakla iyi etmişsin. Bence çoğu erkek öyle değil bu arada.
Adam gibi adam bul
Olur
Olmazzz uzaklaş
Araba hassas nokta
@627hskkmd ne diyosun
@627hskkdmd
olmaz
Umarım olmaz
Canım acıdı
Olmaz aşkom NEXTT