İsten çıkınca esim arabayla almaya gelecekti beni arabayla aldığı yerde baya bekledim gec kaldi haber de vermedi?

Bekletince sinirlendim nerde kaldin diye sesimi yükselttim telefonda o da bekleyemiyosan otobusle dön o zaman diye tepki verdi sonra geldi aldi.. eve gidince üzüldüm odaya gittim 2 saat odada ağladım yanıma gelmedi bile cok kırılmış hissediyorum ne yapmalıyım

İsten çıkınca esim arabayla almaya gelecekti beni arabayla aldığı yerde baya bekledim gec kaldi haber de vermedi?
Cevapla