Bence haklı değil o kapıyı istemsizce de kapatmış olabilirsin arabamı değerli sevgilim mi değerli bana sorsan araba alınır ama sevgili bir daha gelmez bunu iyi değerlendirmeli arkadaş ha düzgün bir şekilde uyarabilir insani olarak neden kapattın kuzum diye ama bence ondan anlayacak bir yapısı yok bu erkek arkadaşın sanırım o yüzden yok yakınken onun arabasına bir daha binme derim 😀🤪
Erkeklerin çoğu arabalarına önem veriyor ve kapıların hızlı çarpılmasından hoşlanmazlar. Erkek arkadaşınız haklı. Bizde annemle babam kapıyı çok çarpıyorlar. Babam bagaj kapağını sert çarpıyor. Kaç kere uyarıyorum yine aynısını yapıyor. Oysa ki bagaj kapağı tüy gibi hafif ve yavaş kapatıldı mı kapanıyor. Sürücü kapısı sorunlu ve çarpmaya en alışık olduğumuz kapı. Yaptırsak bile aynı sorun devam ediyor. Ailem dışında kimse kapıyı çarptığı olmuyor.
Erkeklerin kırmızı çizgisi nedir diye sorsalar bir saniye düşünmeden arabaları derim. Evde temizlik yapmaya üşenirler fakat arabaları pırıl pırıldır. Evden çıkarken ayakkabıyı giydikten sonra içerse bir şey unutsa kimse görmeden ayakkabıyla girer çıkarlar fakat arabasında ayakkabı izine tahammül edemezler. Bu yüzden haklı😂
Yani erkeklerin suratına tokadı çarp ama arabasını çarpma derlerdi O yüzden sen de bundan sonra suratına çarp bebeğim yani yapıştır bir Osmanlı tokadı😂🥰
Sitenin eski halini görsen emin ol sende durmazdın. Özellikle 2014-2017 arası dünyanın en eylenceli yeriydi resmen. Gırgır şamata, kaliteli sorular, mizah dolu cevaplar. Kahkahalar havada uçuşurdu. Fenomelik bence gibi şeyler yoktu o zaman. Onlar çıktı bu site bitti.
Örnek olarak şöyle söyleyebilirim. Şu anki gibi saçma sapan "şunu tahmin edeyim mi, sizi eşleyeyim mi, burcunuz ne, siteden şunu yapmak istediğiniz biri var mı" gibi boş sorular yoktu. Siyaset, spor, gündem gibi konularda çok tartışmalar olurdu ama kaliteli bir şekilde. Mizah kaldıran şakadan anlayan üyeler vardı. Kendi işine gelmeyen görüşleri kaldıran modlarla doldu site. Görüş paylaşmaya çekiniyoruz.
Hımm o halleri ben de bilsem evet gitmek isterdim ben de buraya geleli 1 sene oldu olacak ilk geldiğim zamanlarda böyleydi artık böyle değil diyemiyorum. Desem belki soğurdum burdan ama ben başlangıcı böyle gördüğüm için ilk geldiğimde yani etkilenmiyorum birşeylerle meşgale olmak için modluk fenomenlik takılıyorum öyle..
Bazıları insandan çok arabaya değer veriyor maalesef. Yani belki yanlışlıkla olmuştur. Olamaz mı yani? Ben kendi hemcinsimi tanıyamaz oldum gerçekten. Bağırıp kızmasına bir gerek yok. Kırmadın ya hoş.
Ben eski eniştenize kaza yaptırmışmışım tamamen onun dikkatsizliğiydi araçta ben bile yoktum ama bana carlamıştı, o zaman notunu vermeliydim aslında ama geç kalmışım güç olmadan verdik notunu sjsjs
Kızmak nedir ‼️ Tatlım lütfen bir dahaki sefere yavaş kapat olur mu demek varken ‼️ Öfkeyle sevgiyi öldürdük artık kalpler kırılmasın, sevgi yaşasın 😊 kapı tamir olurda kalp kırıldımı eskisi gibi olmaz‼️
Haksız elbette.. Ne biz onları ne de onlar bizi anlamayacaklar. Araba kapısı tüm zamanlarda hatunların çarpması için ergonomik tasarlanmıştır. Korkmalarına gerek yok yani.Üzme kendini.
Haklı, arabanın kapısı kutsaldır. Saygısızlık olarak görülür ister Adriana Lima ol istersen Kraliçe Elizabet, istersen anne baba kayınvalide ol o arabanın kapısı güzel örtülecek. Buda bir görgü kuralıdır.
Erkekler için arabaları son derece önemlidir. Sevgilisi gibi düşünebilirsiniz. Onun için bu tepkisini doğal karşılamanız ve bir dahaki sefere kapıyı yavaşça kapatmanız en doğrusu olacaktır 😀
Şu duruma asla anlam veremiyorum. Sanki kırdık kapıyı bazen elimizin ayarı kaçabiliyor ne var bunda? Böyle durumlarda esprili cevap veren erkekler favorim 💛
Erkekler arabasına kendilerinden daha iyi bakar ya da ben öyleyim benim arabamın kapısını çarpılsa benim canım yanar bilemeden oluyorsa uyarım 2 de tatlı kızarım 3 te artık art niyet sezerim ben