Komsunun arabasına bindim diye esim kızdı. Abartmiyor mu sizcede?

7 aylik hamileyim. 2 gün önce hastaneye gidecektim esim isteydi bende tek gidecektim. Araba arzalanmisti bir yeri. Bende otobüsle ya da taksiyle gideyim dedim. Aşağı indim bekliyordum ki komşu geldi sohbet ettik ayaküstü. Onlarda hastaneye gidecekmis biz bırakalım dedi. Bende kabul ettim. Hava da çok sıcaktı zaten. Eşimde nasil gittin falan diye sorunca komşu bıraktı dedim. Sinirlendi biraz. Niye arabasına biniyorsun taksiyle gitseydin ne gerek vardı falan dedi. Yani atar yaptı haklı mı?
Komsunun arabasına bindim diye esim kızdı. Abartmiyor mu sizcede?
Cevapla