Sevgilim açıklama yapmadan bir mesajla ayrıldı benden. Bir açıklama yapmayı bile çok gördü her şey yalan mıydı?

Güzel bir birlikteliğimiz vardı. Ne bir tartışmamız, ne de bir kötü sözümüz. Son buluşmamızdan üç gün sonra bir mesajla terk etti beni. Yüzyüze konuşalım dememe rağmen kabul etmedi. Artık elini tutamam, seninle yürüyemem gibi nedenler sundu. Bana karşı konuşmaları sert tonda vicdansızca olmaya başladı. Beni yıkıp gitti. İşin kötü yanı kendisini her gün görüyorum. Acım iyice büyüyor. Ben bunları hak edecek bir şey yapmadım sadece kıymet verdim çok sevdim. Kandırılıp kullanıldıdığımı düşünüyorum. Benim canımı çok yaktı, onunkide yansın istiyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Sevgilim açıklama yapmadan bir mesajla ayrıldı benden. Bir açıklama yapmayı bile çok gördü her şey yalan mıydı?
Cevapla