Sevgilimle tartıştık haklı olan benim ama o acısının arkasına saklanarak benim derdim bana yeter sende yapma yazdı sonra iyi sen bilirsin yazdı dün öğlen 2 den bu yana yazmadı whatsappta çevrimiçi yazmıyor 1 gündür acaba amacı ne yazmak istemiyorum çünkü hep benim çabam ile oluyor bir defada o çabalasın ya
Güncellemeler
+1 yıl
Gün boyu whatsappta çevrimiçiydi ama yazmadı
Sevgilimle tartıştıktan sonra mesaj falan atmadı amacı ne?
Atmadı 1 gün oldu konuşmuyoruz dün öğlen 2 de iyi sen bilirsin yazdı bişe yazmadım o da yazmadı öyle kaldı yazar mı bilmiyorum bitti mi onu da bilmiyorum
Öyle çevrimiçiliğine bakınca insan kafayı yiyor kimle ne yazıyor napıyor biriyle ne konuşıyor gibi düşünceler insanı yazmaya itiyor. Eğer sevgiline güveniyosan arkadaşlarıyla falan konuşuyodur. Ama bekle haklıysan. Sonra konuştukça sen daha kötü olursun kalırsın öyle çünkü bende çok yaşadım. Biraz merak ettirmek iyidir. Derki bu kız niye yazmıyor yazardı emin ol bir süreden sonra merak edince kendi yazar
Bak bende sevgilimle konuşamıyorum 5 gündür. Ama tabi bizim olayımız çok başka deli gibi özledim ama yazmamam lazım. Öyle olması gerekli mecburum. Erkekler birde sıkılmaya kesinlikle gelemiyorlar bunu hiç unutma. Eğer beklersin hiç ama hiç yazmıyosa aklındaki netleşmesi için sorarsın ama kızarak değil güzelce eğer o da güzel karşılarsa devam edersiniz
O zaman biraz zaman verin canı sıkkındır. Düzelince yazıcağını düşünüyorum. Böyle tartışma olursa inada biniyor inada binince de tartışmanın sonu gelmiyor. Biraz beklemekte fayda var gibi.
Onu sonra anlayacaksın. Kadınlar olarak netlik bizim için önemli oluyor bizdede şu an o var ne olucağı belli değil. Zamana bıraktım. O yüzden hep dua ediyorum en hayırlısı ne ise öyle olsun
Öyle tabi hayırlısı ne ise o olsun ama her dakika wp da yazmıyor benden bekliyor şu an o kadar gaddar bir insanım ki gözünde benim derdim bana yeter sende yapma lafa bak bildiğin acındırma bu benden bekliyor mesajı kusura bakmasın
Kaç gün süre vereyim 1 gün oldu hala yazmadı çevrimiçi ama benden mi bekliyor yoksa biriyle mi yazışıyor o kadar derdi varsa telefon elinde gezmesi ne kadar normal anlayamadım
Bence en fazla bir hafta kadar bekle. O arada hiç yazmıyosa hiç bir şekilde sesin çıkmasın sonra yazarsın güzel bir şekilde neden olduğunu sorarsın. eğer sallamıyosa anlarsın bittiğini
Bende bekliyorum biliyo musun sevgilimden güzel bir haber. Ama sabrediyorum. Seninkininde sürekli çevrimiçi oluşunu anlamış değilim. Yakın arkadaşı falan var mı onun?
Yazmadı yanlışlıkla çaldırdım annem mesaj attı o esnada wp tan arançma yaptım sonra o bana hemen döndü işte bir defa aramadın ne yaptın baban nasıl falan diye dedim sende aramadın işte dobra dobra konuşuyorum mesaj atıyor yalnız kal iyi gelir belki kıymetimizi anlarsın falan dedim hayır dedi iyiyim ben az önce müsait misin arayım dedi aradı hı He hıhı falan yaptım bana mesaj attı konuşurken not defterine yazacağı bir notu mesaj attı dedim ki ben senin not defterin miyim siliyorum haberin olsun falan dedim. Tamam kusura bakma neden kızıyorsun dedi dedim yok kızmadım. Özledim cuma döneceğim berbar vakit geçirelim benim eve gelir misin dedi yok dedim cepte görülmek istemiyorum dedim yok sen yanlış anlıyorsun küfür etmeni bile özledim dedi görüşürüz dedim kapatma falan dedi işim var görüşürüz dedim iyi geceler dedim kapattım bu şekilde
Anladım sanırım biraz sert davranmışsın. Birde cepte görünmek istemiyorum demen biraz değişik geldi. Sonuçta cepte olup olmamayı biz davranışımızla yapıyoruz bunu derken bir şey uyguluyomuşsun gibi görünmüştür. Hayırlısı olsun hakkınızda. Benimkide dün akşam yazdı.
Akşam napıyosun yazdı. Sonra işim vardı biraz geç yazdım ilk başta neyse sen işine bak yazmam dedi trip attı herneyse sonra halini hatrını sormak istedim dedi. İşte ailesi vs sorunu olduğu için hala aynı dedi. Seni seviyorum dedi. İş yerinden haftalık iznini kullanmış hemde olaylardan sonra moralim bozuk o yüzden hiç gitmek istemedim dedi. Tıkadım resmen odaya kendimi dedi istersen buluşalım dedi. Ama buluşmamız şu an sorun olucağından aynı zamanda 3-4 saatlik yol ve anca 5 dk görebiliyoruz birbirimizi o yüzden yine erteledik. Sabır dedi sadece sabret dedi. Dua edelim dedi. Yine yazarım bir gün falan dedi öyle. Şimdi olay biraz karışık olduğu için kafanı da karıştırmıyım seninde. İşte bu şekil oldu.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bırak o atsın bebeğim
Atmadı 1 gün oldu konuşmuyoruz dün öğlen 2 de iyi sen bilirsin yazdı bişe yazmadım o da yazmadı öyle kaldı yazar mı bilmiyorum bitti mi onu da bilmiyorum
Yazmazsa yazmasın
Yazmadı zaten ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum
Senin gelmene alışmış bırak
Yazma
Yok ben yazmıyorum zaten en son sen bilirsin yazdı bişe yazmadım dün öğlende henüz yazmadı çevrimiçi yazmıyor amacı ne anlayamadım
Öyle çevrimiçiliğine bakınca insan kafayı yiyor kimle ne yazıyor napıyor biriyle ne konuşıyor gibi düşünceler insanı yazmaya itiyor. Eğer sevgiline güveniyosan arkadaşlarıyla falan konuşuyodur. Ama bekle haklıysan. Sonra konuştukça sen daha kötü olursun kalırsın öyle çünkü bende çok yaşadım. Biraz merak ettirmek iyidir. Derki bu kız niye yazmıyor yazardı emin ol bir süreden sonra merak edince kendi yazar
Yazar mı yoksa iyi sen bilirsin diyerek bitti mi ilişkimiz anlayamadım. Yok yazmayacağım 1 gün oldu o da yazmadı bende
Bak bende sevgilimle konuşamıyorum 5 gündür. Ama tabi bizim olayımız çok başka deli gibi özledim ama yazmamam lazım. Öyle olması gerekli mecburum. Erkekler birde sıkılmaya kesinlikle gelemiyorlar bunu hiç unutma. Eğer beklersin hiç ama hiç yazmıyosa aklındaki netleşmesi için sorarsın ama kızarak değil güzelce eğer o da güzel karşılarsa devam edersiniz
Ya bizim olay çok başka benimde yazmamam gerek
İnadına mı verdi bitirdik mi anlamadım iyi sen bilirsin ile kaldı muhabbet
Benim derdim bana yeter derken bi sıkıntısı mı vardıki
Babası rahatsız memlekete gitti ama benimde babam 1 yıl önce kız kardeşim 2 yıl önce vefat etti napayım bana acıtasyon yapıyor
O zaman biraz zaman verin canı sıkkındır. Düzelince yazıcağını düşünüyorum. Böyle tartışma olursa inada biniyor inada binince de tartışmanın sonu gelmiyor. Biraz beklemekte fayda var gibi.
Öyle tabi verdim zamanı ama acaba bitti mi iyi sen bilirsin diyerek bitirdi mi o kısmı anlamayadım
Onu sonra anlayacaksın. Kadınlar olarak netlik bizim için önemli oluyor bizdede şu an o var ne olucağı belli değil. Zamana bıraktım. O yüzden hep dua ediyorum en hayırlısı ne ise öyle olsun
Öyle tabi hayırlısı ne ise o olsun ama her dakika wp da yazmıyor benden bekliyor şu an o kadar gaddar bir insanım ki gözünde benim derdim bana yeter sende yapma lafa bak bildiğin acındırma bu benden bekliyor mesajı kusura bakmasın
Seni tanıyorsa öyle biri olmadığını bilir. O yüzden boş ver yazma bitip bitmediğide sonra belli olur
Kaç gün süre vereyim 1 gün oldu hala yazmadı çevrimiçi ama benden mi bekliyor yoksa biriyle mi yazışıyor o kadar derdi varsa telefon elinde gezmesi ne kadar normal anlayamadım
Bence en fazla bir hafta kadar bekle. O arada hiç yazmıyosa hiç bir şekilde sesin çıkmasın sonra yazarsın güzel bir şekilde neden olduğunu sorarsın. eğer sallamıyosa anlarsın bittiğini
1 hafta süre veriyorum zaten 1 hafta sonra geliyor memleketten aynı yerde çalışıyoruz memuruz ikimizde ama birimler ayrı gelinceye kadar süre ona
Yazmadı hala ne yapmak istiyor
Sabret canım
Sabır tabi yazmıyorum ama gün boyu wptan çıkmadı yazmadı koydu açıkçası
Bende bekliyorum biliyo musun sevgilimden güzel bir haber. Ama sabrediyorum. Seninkininde sürekli çevrimiçi oluşunu anlamış değilim. Yakın arkadaşı falan var mı onun?
Var ama bu sıklıkta wpta olmazdı acaba o da benden mi bekliyor mesaj
Belkide.
Yazar mı bilmiyorum ben ya da kafada bitirdi mi onu da bilmiyorum
Kafana çok takma sürekli düşünüyosun biliyorum ama başka şeylerle ilgilen kafanı dağıt biraz bırak elinde sonunda olucak. Sabır dediğim gib
Tamam canım
Yazdı mı merak ettim
Yazmadı yanlışlıkla çaldırdım annem mesaj attı o esnada wp tan arançma yaptım sonra o bana hemen döndü işte bir defa aramadın ne yaptın baban nasıl falan diye dedim sende aramadın işte dobra dobra konuşuyorum mesaj atıyor yalnız kal iyi gelir belki kıymetimizi anlarsın falan dedim hayır dedi iyiyim ben az önce müsait misin arayım dedi aradı hı He hıhı falan yaptım bana mesaj attı konuşurken not defterine yazacağı bir notu mesaj attı dedim ki ben senin not defterin miyim siliyorum haberin olsun falan dedim. Tamam kusura bakma neden kızıyorsun dedi dedim yok kızmadım. Özledim cuma döneceğim berbar vakit geçirelim benim eve gelir misin dedi yok dedim cepte görülmek istemiyorum dedim yok sen yanlış anlıyorsun küfür etmeni bile özledim dedi görüşürüz dedim kapatma falan dedi işim var görüşürüz dedim iyi geceler dedim kapattım bu şekilde
Anladım sanırım biraz sert davranmışsın. Birde cepte görünmek istemiyorum demen biraz değişik geldi. Sonuçta cepte olup olmamayı biz davranışımızla yapıyoruz bunu derken bir şey uyguluyomuşsun gibi görünmüştür. Hayırlısı olsun hakkınızda. Benimkide dün akşam yazdı.
Ne yazdı ki
Akşam napıyosun yazdı. Sonra işim vardı biraz geç yazdım ilk başta neyse sen işine bak yazmam dedi trip attı herneyse sonra halini hatrını sormak istedim dedi. İşte ailesi vs sorunu olduğu için hala aynı dedi. Seni seviyorum dedi. İş yerinden haftalık iznini kullanmış hemde olaylardan sonra moralim bozuk o yüzden hiç gitmek istemedim dedi. Tıkadım resmen odaya kendimi dedi istersen buluşalım dedi. Ama buluşmamız şu an sorun olucağından aynı zamanda 3-4 saatlik yol ve anca 5 dk görebiliyoruz birbirimizi o yüzden yine erteledik. Sabır dedi sadece sabret dedi. Dua edelim dedi. Yine yazarım bir gün falan dedi öyle. Şimdi olay biraz karışık olduğu için kafanı da karıştırmıyım seninde. İşte bu şekil oldu.