Sevgilimle tartıştıktan sonra mesaj falan atmadı amacı ne?

Sevgilimle tartıştık haklı olan benim ama o acısının arkasına saklanarak benim derdim bana yeter sende yapma yazdı sonra iyi sen bilirsin yazdı dün öğlen 2 den bu yana yazmadı whatsappta çevrimiçi yazmıyor 1 gündür acaba amacı ne yazmak istemiyorum çünkü hep benim çabam ile oluyor bir defada o çabalasın ya
Güncellemeler
+1 yıl
Gün boyu whatsappta çevrimiçiydi ama yazmadı
Sevgilimle tartıştıktan sonra mesaj falan atmadı amacı ne?
Cevapla