Aldatıldım ama çocuğum olduğu için boşanmak istemiyorum. Ne yapmalıyım?

Eşimle 4 yıldır evliyiz ve 1 tane çocuğumuz var. Dün beni 19 yaşında bir kızla aldattığını öğrendim, yıkıldım. Onunla yattı mı yatmadı bilmiyorum ama çok moralim bozuk. Çocuğum babasını çok sevdiği için bir yandan da boşanıp onun psikolojisini bozmak istemiyorum. Ne yapmalıyım?
Aldatıldım ama çocuğum olduğu için boşanmak istemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla