• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

İlişkilerinizden öğrendiğiniz şey nedir ve bu sizi nasıl değiştirdi?

Catutigernos
Catutigernos Takip Et
Master Yaş: 40
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
43
Yapay Zekaya Sor

İlişkilerinizden öğrendiğiniz şey nedir ve bu sizi nasıl değiştirdi?

İlişkilerinizden öğrendiğiniz şey nedir ve bu sizi nasıl değiştirdi?
İlişkilerinizden öğrendiğiniz şey nedir ve bu sizi nasıl değiştirdi?
Cevapla
Nedir Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • visneliturta34
    visneliturta34 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Ilişkilerden gerçekten öğrendiğim tek bir şey var ki bu hayatta Annenden babandan başka hiç kimseye güvenmeyeceksin güveniyorsun ve güvenini kırılıyor güveniyorsun onu hayatına alıyorsun gerçekten temiz duygularla seviyorsun ama öyle olmuyor o seni bir kenara paçavra gibi atıyor ve ayrımcılık yapmış gibi olmayayım ama Görünen bir gerçek var ki ayrıldıktan sonra kadınlar hayatını yaşarken olan erkeği oluyor Sen hiç ayrıldıktan sonra Depresyona giren kadın gördün mü Evet gördüm ama 10 kişiden iki kişi ama erkeklerin 10 u da giriyor Yani demem o ki sağlığınız el verdiği sürece güzel de bir işiniz varsa geliriniz varsa bu hayatta hiç kimseye muhtaç değilseniz hayatınıza hiç kimseyi almayın daha şerefli daha onurlu

    1
    1 Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Erkekte de var kadında da genelleme yapmak yanlış genelde hep aynı tip kişiler çıktığı için karşımıza hepsi ya da çoğu öyle olarak düşünebiliyor insan ilişkide en çok kim değer verirse en çok kim severse en çok yaralanan kişi o olur.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    Benim hiç ilişkim olmadı.. ama gördüğüm kadarıyla oda insanların gerçekten aşk nedir bilmedikleri çünkü çoğu insan sırf birbirini kullanmak için aşıkmış rolü yapıyorlar.. daha tanımadan hoşlanıp sevdiğim için ölürüm diyorlar.. bakıyorsun bir kaç ay sonra ayrılmışlar ya da toksik ilişki yaşamışlar.. kimseye güvenmeden sevmemek lazım.. ki güven için de zaman lazım tabi her insanın deneyimi de farklı.. herkes bir değil mesela İletişim sağlıklı bir ilişkinin temel taşıdır bana göre.. Çiftlerin duygularını, düşüncelerini ve ihtiyaçlarını açık ve net bir şekilde ifade edebilmeleri gerekir. İletişim eksikliği yanlış anlaşılmalara hayal kırıklıklarına ve çatışmalara yol açıyor her zaman..

    1
    0 Yorumla
  • Hakan28Giresun
    Hakan28Giresun Takip Et
    Yoda Yaş: 52 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Çok ilişki yaşadım , sayısını bilmiyorum. yaşım 50 oldu hala yaşamaya devam ediyorum. ama gerçekten samimi, dürüst biri çıkmadı karşıma. Çoğu sadece ilişki olsun diye benimle beraber oldu. güldük, eğlendik, seviştik ama içtenlik yoktu. sadece bu yaşıma kadar 1 kişi istediğim gibiydi oda maalesef yasak bir ilişkiydi sonu imkansızdı. yani kimsede içtenlik, samimiyet yok ilişkiler hep cinsellik üzerine olmamalı , sevmeli insan , sonuç olarak bütün bunlar beni insanlara güvenmeyecek bir karakter yaptı

    1
    3 Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Bedeni yaklaşıyor bir çok insan seni çok iyi anlıyorum gençken biz de öyleydik ama yaş ilerledikçe insan duruluyor bazı şeylerin önemini daha da fark ediyor. Eskiden hangisini yatağa atsak diye düşünürken şimdi hayatımızda biri olsun o da son kişi olsun diyoruz. O yüzden karşındaki insanın da aynı şekilde düşünmesi gerekiyor

      Yorumla
    • Hakan28Giresun
      Hakan28Giresun
      +1 yıl

      evet yaşlandık ama yaş kaç olursa olsun ilişkiler devam edecek diye düşünüyorum. En azından şu an böyle düşünüyorum bilmiyorum.10 yıl sonra ne düşünürüm ne yaparım bilmiyorum.2 aydır hayatımda kimse yok , ama olduklarımda da durum hep aynı. Sadece cinsellik başka bir şey yok ilişki devam ediyor sonuç hep aynı yere geliyor. Ben şunu istiyorum; birinin elini tuttuğumda gerçekten onu sevdiğimi hissetmek , sıcaklığını hissetmek , kokusunu içime çekmek yani anlayacağın sevmek , sevildiğimi hissetmek ama bu olmuyor. yani evlilik düşüncesi değil benimkisi farklı bir şey

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      ben senin dediğini çok iyi anladım merak etme :)

      Yorumla
  • Barbiemiyimneyim
    Barbiemiyimneyim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.

    Fevri olmamam gerektiğini, anlayışlı davranmanın beni küçültmeyip aksine yücelttiğini, gurur yapmadan doğru iletişim kurabilmeyi ve asla üstü kapalı tavır almayıp, herşeyi doğrudan ve açık şekilde konuşup çözebilmenin ne kadar doğru olduğunu öğrendim. Ateşe körükle gitmemek ve gereksiz konuları uzatıp can sıkmamak da önemli. Bütün bunlar ilişkiyi sağlamlaştırıyor. Hayatı kendimize zehir etmeye gerek yok. Siz nasıl tutum sergilerseniz karşıdan da aynısını görürsünüz.

    Bütün bunların dışında hayal kırıklıkları, güvensizlikler vs bunlar olması gerekiyor diye düşünüyorum. Beni ben yapan şeylerin temeli yediğimiz kazıklar en nihayetinde.

    1
    1 Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      çok doğru söylemişsin ilişkilerdeki iki büyük sorundan biri iletişimsizlik o beni anlasın deyip konuşmamak bir de karşındakine özel alan ve zaman bırakmamak

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

31

Cevap

18

Cevap

  • Neveaşıkbiri
    Neveaşıkbiri Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.

    Bir insan pustsa sonradan düzgün biri olmuyor pustluga devam ediyor

    1
    0 Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı.

    Koca bir yalan öğrenirsin

    1
    0 Yorumla
  • StoneeCold
    StoneeCold Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 27
    +1 yıl

    Annem hep “değer verme kızım, değersiz kalırsın” derdi bunu test ettik. Ne kadar umursamaz olunursa o kadar peşinden koşarlar 💫

    4
    0 Yorumla
  • asuasuasuman
    asuasuasuman Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    En güzel sevdalarin yarım kalması gerektiğini öğrendim 😊 zaten sevgi zamanla azalarak biter.. bırakın tadında kalsın.. içinizde ukde kalsın.. en makbul bu.

    1
    3 Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Bak tadında kalsına sonuna kadar katılıyorum

      Yorumla
    • asuasuasuman
      asuasuasuman
      +1 yıl

      Damağında tadı kalınca her lezzette o tamamlanmayani düşünür insan 😊sofradan yarım bırakarak kalkmak zorunda olduğun.. bitiremediğin o leziz yemek gibi..😅✋

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Orada güzel bir yemek olarak anısı kalsın değil mi ya şöyle bir yemek yemiştim çok güzeldi dersin mutlu olursun işte ağız tadı bırakmıyor bazı insanlar 🤪

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hiçkimse için güzel sevmekten, iyi insan olmaktan, umut etmekten asla ama asla vazgeçmeyin. Bir insanın size yapabileceği en büyük kötülük sizi bu şekilde değiştirmektir. İyi bir insan olmak, sağlam bir karakter ve yaşanılan kötü şeylere direnmeyi gerektirir. Hayatınızda yaşadığınız kötü tecrübeler gelecekte sizinle bir şeyleri paylaşacak olan kişinin değil sizin suçunuz. Ömrüm boyunca hep inat ettim bu konuda ve her insanın en az 1 şansı hak ettiğini düşünüyorum.

    2
    0 Yorumla
  • ohadiyorumyaa
    ohadiyorumyaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Kimseye ettiğinden daha fazla değer verme beni değiştirdiği taraf sadece daha fazla saldırganım cano

    1
    5 Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      pitbull gibi mi :o

      Yorumla
    • ohadiyorumyaa
      ohadiyorumyaa
      +1 yıl

      He he kjknjknjk

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      onun kuyruğunu kesiyorlar biliyorsun değil mi :P

      Yorumla
    • ohadiyorumyaa
      ohadiyorumyaa
      +1 yıl

      Normalde yasak olması gerekiyor ama kesiyorlar Allah belalarını versin

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      senin kuyruğunda yok saçını keseriz o yüzden :O şaka bir yana izne tabi normal şartlarda beslenebiliyor ama kuyruk kesme olayına ben karşıyım

      Yorumla
  • _Milagros_
    _Milagros_ Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Kadınlar için söylüyorum erkek size ne veriyorsa asla fazlasını vermeyin. Sonra sizi kaybetmekten korkmuyorlar

    1
    18 Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Bu kadın erkekten bağımsız bir durum aynı duruma düşen erkekler de var 🤔

      Yorumla
    • _Milagros_
      _Milagros_
      +1 yıl

      Hani nerde 🤔

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Dağa kaçmış dağ nerede bilmiyoruz 😱

      Yorumla
    • _Milagros_
      _Milagros_
      +1 yıl

      Çünkü öyle bi dağ yok uydurma 😀

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Kim uyduruyor ayıp ayıp 😱

      Yorumla
    • _Milagros_
      _Milagros_
      +1 yıl

      Ayıp diyen 😂

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Sen dağın yerini bilmiyorsun diye ben mi uydurmuş oluyorum 😱

      Yorumla
    • _Milagros_
      _Milagros_
      +1 yıl

      Ben bilmezsem sen bilmezsen nerden bilecez gerçek olduğunu demekki yok😀

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Ohoo o zaman senin benim bilmediğim şeyler yok dersek var olan kaç şey kalır 😱

      Yorumla
    • _Milagros_
      _Milagros_
      +1 yıl

      Ben görmüyorsam dokunmuyorsam yoktur

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      sen göremiyorsan biz ne yapalım :o

      Yorumla
    • _Milagros_
      _Milagros_
      +1 yıl

      Şimdi suçlu ben mi oldum?

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      sen göremiyorsan yoktur dedin ama belki bşakası görüyor :o

      Yorumla
    • _Milagros_
      _Milagros_
      +1 yıl

      Baskasından banane canım 😀😀

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Tamam anladık gıcığın tekisin :D

      Yorumla
    • _Milagros_
      _Milagros_
      +1 yıl

      Aaaa üstüme iyilik sağlık😳

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Değil misin :O

      Yorumla
    • _Milagros_
      _Milagros_
      +1 yıl

      Hayır şeker gibiyim 🥺

      Yorumla
  • Tartini
    Tartini Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl

    İlişkilerden öğrendiğim şey önceden olsa sadece güven derdim şimdi ise hem güven hemde çıkarcılık. Çıkarı varsa yanında, istediğini alamayınca topuk.

    1
    8 Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Sana nasıl kaka çocuklar denk geldi öyle 😱

      Yorumla
    • Tartini
      Tartini
      +1 yıl

      Geldi 🥺

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Belli 😱

      Yorumla
    • Tartini
      Tartini
      +1 yıl

      Şaşırdın sebep 🥺

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Öylesine 🤔 sana kaka olmayan bir delikanlı yiğit bulalım

      Yorumla
    • Tartini
      Tartini
      +1 yıl

      İstemiyorum kimseyi

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Yeşilçama küstüm diyen sanatçılar gibi oldu mu sen de aşka mı küstün 🤔

      Yorumla
    • Tartini
      Tartini
      +1 yıl

      Evet 😂😂😂

      Yorumla
  • Nightwalk35
    Nightwalk35 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 92%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Güvenilecek insan sayısının yok denecek kadar az olduğunu, bu yüzden de kimseye güvenmemem gerektiğini öğretti. Güvenmek=hayal kırıklığıdır

    1
    7 Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      İnsanlara tamamen güvenmek yerine belli ölçüde güvenmek gerekir. En büyük hata direkt tamamen güvenmek

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      İkisi de hata bence

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Sana zarar verecegi kadar güvenmezsen hata değildir 😊

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Evet o konuda haklısın. Ama o da güvenmek olmuyor zaten. Yani o şekilde güvenmiş olmuyorsun :)

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Senin için her şey ya siyahtır ya da beyaz öyle anlıyorum ama hayatta öyle değildir gri ve tonları da vardır 🙃

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Hayır benim için her şey siyah ya da beyaz değil. Hayatta gri de vardır ama her konuda değil. Bazı konularda siyah ve beyaz vardır. Bu da o konulardan biri bence

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Bir kişi güvenilirdir veya değildir yani. Az güvenilir, çok güvenilir, %45 güvenilir diye bir şey yok yani bence :)

      Yorumla
  • Zena24356
    Zena24356 Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Çakala değer verirsen: Kendini kurt sanıp ulumaya başlar 😀

    1
    1 Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Çakal ulur mu ya 🤣

      Yorumla
  • UfCeAs38
    UfCeAs38 Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Kaliteli seks yok.

    (Balkonda ki Pipili=Yiuuu uuu ouuuuu)(Translate enter. Beni içeri al yaprağm dondu mk stupidi seni)

    Ha ne diyordum. Evet kaliteli hiç bi bok yok.

    Karılar leş, leş leş leş lelelele leş💃

    1
    0 Yorumla
  • Mindheist
    Mindheist Takip Et
    Xper 2 Yaş: 42
    +1 yıl

    İki taraf da birbirinin telefonunda olan bitenle ilgilenmediğinde ilişki daha sağlıklı yürüyor. Yani yanında sevgilinin telefonuna mesaj gelse kim yazıyo diye sormayacaksın o da sana soramayacak.
    Gün içinde birbirinizin ne yaptığını biliyorsanız telefonlarınıza kimden ne mesaj geldiği konusu gereksiz gerginlik yaratmaktan başka işe yaramıyor.

    1
    0 Yorumla
  • HayalsizDasporav
    HayalsizDasporav Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
    İlişkilerinizden öğrendiğiniz şey nedir ve bu sizi nasıl değiştirdi?

    Sadakat aslinda bir zehir oldugunu ögrenmek

    1
    0 Yorumla
  • кая_кüяеsi
    кая_кüяеsi Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 805 cevap paylaştı.

    Hislerine güven. Gösterilene değil gördüğüne odaklan. Akıl yanıltıcı olabilir, duygular kontrolden çıkabilir, ama hissettiğin şey dogrudur. Ona göre hareket et.

    1
    0 Yorumla
  • flawsome25
    flawsome25 Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Bazı insanların hormonlarını duygularıyla karıştırdığını fark ettim, ters düştüğümüz ya da öfkeli olduğunuz bir durumda asıl yüzünü görebileceğimi fark ettim çünkü öfke en saf duygudur yalanı olmaz

    1
    0 Yorumla
  • veskan
    veskan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Aynı derede iki kere yıkanılmaz (Ayrılık sonrası barışmak) Sevgi bir yerden sonra bitiyor saygı daha önemli. Hayat tek bir kişiyle yaşanmayacak kadar kısa

    1
    0 Yorumla
  • selosss27
    selosss27 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 97%
    +1 yıl

    Bağımlı olmayın sevilmek için çabalamayın akışına bırakın severse sever sevmiyorsa kabullenin kendinize değer verin

    2
    0 Yorumla
  • KaptanMehmet78
    KaptanMehmet78 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 462 cevap paylaştı.

    Kimseyi hayatinin merkezine koyma ama önemse, önem ver. Narsist olma ama kuralların olsun , hayatta tek başınasın , olmayacak ise zorlama

    2
    0 Yorumla
  • Resimlerhayaller
    Resimlerhayaller Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Kimseye guvdenilmemesi gerektigini ve herkesin gecici hevesler pesinde oldugunu ve karaktri onmsemedklrni ogrendim.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Herkesin beyaz atlı prensı beklediğini ama hayatlarına at ve prens giriş yasağı koyduklarını

    1
    2 Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      o yüzden ne yapıyoruz direkt pencereden içeri dalıyoruz :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dalınca da masaldaki prens at değil kötü adam olursun, bekleyiş devam eder o da olmaz

      Yorumla
  • Muratteam
    Muratteam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kimse değişmez. Yani ilk sakının badinda nasılsa sonrasında da öyledir. Yani sözün özü, bazı huylarını sonradan değiştiririm niyetiyle ilişkiye başlamayın. Baştan ya olduğu gibi kabul edin ya da hiç başlamayın.

    3
    0 Yorumla
  • matmazelling
    matmazelling Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 83%
    +1 yıl

    Ne kadar değer verirsen o kadar değer göremeyebilirsin.

    1
    0 Yorumla
  • Besthee_
    Besthee_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 94%
    +1 yıl

    Bir erkek bir şeyi istiyorsa çok düşünmeden harekete geçiyor.

    1
    0 Yorumla
  • theNitroZeuss
    theNitroZeuss Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Kadınlara asla güvenme ve sana karşı dürüst olmayacaklarını bilerek hareket et.

    1
    0 Yorumla
  • bayangizliw
    bayangizliw Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    +1 yıl

    Beni pek değiştirmedi bazen ise zaten aşk duygusu olduğunu unutuyor gibiyim birbimizle adam akıllı ilişki kuramıyoruz.
    ( Sanaldan ilişki)

    1
    1 Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Sanal ilişkiyse öyle olması gayet normal 😊

      Yorumla
  • TheMedeni
    TheMedeni Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 83%
    +1 yıl

    Kadını sevmek değer vermek özgüvenime önemli katkı sağlıyor

    1
    0 Yorumla
  • mavimsiçiçekler
    mavimsiçiçekler Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Birliktelik 2 taraflı olan bir şey, tüm fedakarlıkları kendim yapamam hep ben çabalayamam. Ayrıca seven erkeğin çaba gösterdiğini de öğrendim. Çaba göstermeyen sevmiyordur nokta

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Aldatan erkeği muhakkak aldatacaksin ve hayatını degistireceksin.

    1
    0 Yorumla
  • barbie34bombom
    barbie34bombom Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Her aşk bir gün biter. Kimseyle ciddi ilişkiye kaptırma kendini. Önce kariyer sonra takılmaca. Herkes yalancı ve bencil. Sende bencil ol

    2
    0 Yorumla
  • mimi_ro
    mimi_ro Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    sözlere değil haraketlere bakarım, seni seviyorum demelerine inanmıcaksın. İlişkisi için çabalamayan insan bırak gitsin.

    1
    0 Yorumla
  • Nova555
    Nova555 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Birkere erkeğin hep cinsel ilişki istemesi hep onun için bir araya gelmesi ve çok aldattı genellikle karşıma çıkan lar 😢

    1
    2 Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Peki sen seninle ilişki yaşamalarına izin verdin mi?

      Yorumla
    • Nova555
      Nova555
      +1 yıl

      @Kriminal_Kalp sevdiğim için evet. Gönlüme söz geçiremedim tatlı sözleriyle hep beni kararımdan vazgeçirdi

      Yorumla
  • öğrenimelemanı
    öğrenimelemanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Çok şey öğrendim hahsjsjs

    1
    3 Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      Gerçekten çok açıklayıcı oldu kral 🤣

      Yorumla
    • öğrenimelemanı
      öğrenimelemanı
      +1 yıl

      Bana yakışan bir cevap oldu hsjsjsjs

      Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      ne demezsin tam senlik bir cevap :P

      Yorumla
  • bosvergitsinn35
    bosvergitsinn35 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Kimseyi kendimden cok sevmemeyi

    1
    1 Yorumla
    • Catutigernos
      Catutigernos
      +1 yıl

      İnsan en çok kendine değer vermeli zaten 😊

      Yorumla
  • Rosalinee
    Rosalinee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 49
    +1 yıl

    Daha önce aldatan gene aldatır, ben artık kapılmıyorum

    2
    0 Yorumla
  • TheBadFella
    TheBadFella Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Hiçbir insan aynı değil, biri güvenilmez diye diğerleri de pis olacak anlamına gelmiyor

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İyi seçim yapın seviyorsanız kimsenin lafına sözüne bakmayın herkes konuşur ama sevdiğimiz kişiyi bırakmayın kendiniz olun duygularınızı yönetin

    1
    0 Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.

    Bazen her şeyin göründüğü gibi olmadığını.

    2
    0 Yorumla
  • 001zaman
    001zaman Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 95%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Kimse vazgeçilmez degildir

    2
    0 Yorumla
  • FeshiMüna
    FeshiMüna Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Henüz pek bir birikimim yok jdjd

    1
    0 Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Öyle hemen kapılma 1 ay içinde defolup gidecek

    1
    0 Yorumla
  • özgürruhlu55
    özgürruhlu55 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl

    Kimseye inanmamam gerektiğini ögrendirdi

    1
    0 Yorumla
  • Misakisaki
    Misakisaki Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Kimseye güvenmemeyi öğretti

    1
    0 Yorumla
  • Sedef_000
    Sedef_000 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Değer vermeyeceksin ezip geçiyorlar seni

    1
    0 Yorumla
  • İndifference321
    İndifference321 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Temkinli olmak hep iyidir.

    1
    0 Yorumla
  • Eray-Demirci
    Eray-Demirci Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.

    Kimseye güvenme..

    1
    0 Yorumla
  • karanlıktabırgunes
    karanlıktabırgunes Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Kimseye guvenmemeyi öğrendim 😅

    2
    0 Yorumla
  • pirpirella000
    pirpirella000 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Umrumda degiller

    1
    0 Yorumla
  • Ozan124
    Ozan124 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 378 cevap paylaştı.

    Sarsilan guven duzelmez.

    1
    0 Yorumla
  • JnrSgcy_44
    JnrSgcy_44 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Sevgi saygı

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(34)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > İlişkilerinizden öğrendiğiniz şey nedir ve bu sizi nasıl değiştirdi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İlişkilere dair hayattan ne öğrendiniz? 6 cevap verildi
Şu ana kadarki ilişkileriniz size ne öğretti? 74 cevap verildi
Bugüne kadar ilişkilerinizden neler öğrendiniz? 22 cevap verildi
İlişkileriniz size nasıl ders verdi? 18 cevap verildi
Bu zamana kadar ki ilişkilerinizde ne gibi dersler çıkardınız? 15 cevap verildi
Biten ilişkileriniz size ne öğretti? 100 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özel günleri sever misiniz sizin için önemli midir?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Yaz akşamı dondurma ritüelin var mı?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Gece gece nasıl içecek tüketirsiniz?
  • Siz de insanlardan hemen nefret eder misiniz yoksa size de bu duygu abartı mı geliyor?
  • İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?
  • İnsan ne zaman vazgeçmiş sayılır; pes ettiğinde mi, yoksa artık kendine daha fazla zarar verdiğini anladığında mı?
  • Benim gibi aşure süslemeye kafayı takan var mı, siz aşureyi nasıl seviyorsunuz?
  • Çok uçlarda olmayan muhafazakar erkek ve seküler kız ilişkisi olur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨