İlişkilerinizden öğrendiğiniz şey nedir ve bu sizi nasıl değiştirdi?

İlişkilerinizden öğrendiğiniz şey nedir ve bu sizi nasıl değiştirdi?

Ilişkilerden gerçekten öğrendiğim tek bir şey var ki bu hayatta Annenden babandan başka hiç kimseye güvenmeyeceksin güveniyorsun ve güvenini kırılıyor güveniyorsun onu hayatına alıyorsun gerçekten temiz duygularla seviyorsun ama öyle olmuyor o seni bir kenara paçavra gibi atıyor ve ayrımcılık yapmış gibi olmayayım ama Görünen bir gerçek var ki ayrıldıktan sonra kadınlar hayatını yaşarken olan erkeği oluyor Sen hiç ayrıldıktan sonra Depresyona giren kadın gördün mü Evet gördüm ama 10 kişiden iki kişi ama erkeklerin 10 u da giriyor Yani demem o ki sağlığınız el verdiği sürece güzel de bir işiniz varsa geliriniz varsa bu hayatta hiç kimseye muhtaç değilseniz hayatınıza hiç kimseyi almayın daha şerefli daha onurlu
Erkekte de var kadında da genelleme yapmak yanlış genelde hep aynı tip kişiler çıktığı için karşımıza hepsi ya da çoğu öyle olarak düşünebiliyor insan ilişkide en çok kim değer verirse en çok kim severse en çok yaralanan kişi o olur.
Benim hiç ilişkim olmadı.. ama gördüğüm kadarıyla oda insanların gerçekten aşk nedir bilmedikleri çünkü çoğu insan sırf birbirini kullanmak için aşıkmış rolü yapıyorlar.. daha tanımadan hoşlanıp sevdiğim için ölürüm diyorlar.. bakıyorsun bir kaç ay sonra ayrılmışlar ya da toksik ilişki yaşamışlar.. kimseye güvenmeden sevmemek lazım.. ki güven için de zaman lazım tabi her insanın deneyimi de farklı.. herkes bir değil mesela İletişim sağlıklı bir ilişkinin temel taşıdır bana göre.. Çiftlerin duygularını, düşüncelerini ve ihtiyaçlarını açık ve net bir şekilde ifade edebilmeleri gerekir. İletişim eksikliği yanlış anlaşılmalara hayal kırıklıklarına ve çatışmalara yol açıyor her zaman..
Çok ilişki yaşadım , sayısını bilmiyorum. yaşım 50 oldu hala yaşamaya devam ediyorum. ama gerçekten samimi, dürüst biri çıkmadı karşıma. Çoğu sadece ilişki olsun diye benimle beraber oldu. güldük, eğlendik, seviştik ama içtenlik yoktu. sadece bu yaşıma kadar 1 kişi istediğim gibiydi oda maalesef yasak bir ilişkiydi sonu imkansızdı. yani kimsede içtenlik, samimiyet yok ilişkiler hep cinsellik üzerine olmamalı , sevmeli insan , sonuç olarak bütün bunlar beni insanlara güvenmeyecek bir karakter yaptı
Bedeni yaklaşıyor bir çok insan seni çok iyi anlıyorum gençken biz de öyleydik ama yaş ilerledikçe insan duruluyor bazı şeylerin önemini daha da fark ediyor. Eskiden hangisini yatağa atsak diye düşünürken şimdi hayatımızda biri olsun o da son kişi olsun diyoruz. O yüzden karşındaki insanın da aynı şekilde düşünmesi gerekiyor
evet yaşlandık ama yaş kaç olursa olsun ilişkiler devam edecek diye düşünüyorum. En azından şu an böyle düşünüyorum bilmiyorum.10 yıl sonra ne düşünürüm ne yaparım bilmiyorum.2 aydır hayatımda kimse yok , ama olduklarımda da durum hep aynı. Sadece cinsellik başka bir şey yok ilişki devam ediyor sonuç hep aynı yere geliyor. Ben şunu istiyorum; birinin elini tuttuğumda gerçekten onu sevdiğimi hissetmek , sıcaklığını hissetmek , kokusunu içime çekmek yani anlayacağın sevmek , sevildiğimi hissetmek ama bu olmuyor. yani evlilik düşüncesi değil benimkisi farklı bir şey
ben senin dediğini çok iyi anladım merak etme :)
Fevri olmamam gerektiğini, anlayışlı davranmanın beni küçültmeyip aksine yücelttiğini, gurur yapmadan doğru iletişim kurabilmeyi ve asla üstü kapalı tavır almayıp, herşeyi doğrudan ve açık şekilde konuşup çözebilmenin ne kadar doğru olduğunu öğrendim. Ateşe körükle gitmemek ve gereksiz konuları uzatıp can sıkmamak da önemli. Bütün bunlar ilişkiyi sağlamlaştırıyor. Hayatı kendimize zehir etmeye gerek yok. Siz nasıl tutum sergilerseniz karşıdan da aynısını görürsünüz.
Bütün bunların dışında hayal kırıklıkları, güvensizlikler vs bunlar olması gerekiyor diye düşünüyorum. Beni ben yapan şeylerin temeli yediğimiz kazıklar en nihayetinde.
çok doğru söylemişsin ilişkilerdeki iki büyük sorundan biri iletişimsizlik o beni anlasın deyip konuşmamak bir de karşındakine özel alan ve zaman bırakmamak
Cevap
18Cevap
Bir insan pustsa sonradan düzgün biri olmuyor pustluga devam ediyor
Koca bir yalan öğrenirsin
Annem hep “değer verme kızım, değersiz kalırsın” derdi bunu test ettik. Ne kadar umursamaz olunursa o kadar peşinden koşarlar 💫
En güzel sevdalarin yarım kalması gerektiğini öğrendim 😊 zaten sevgi zamanla azalarak biter.. bırakın tadında kalsın.. içinizde ukde kalsın.. en makbul bu.
Bak tadında kalsına sonuna kadar katılıyorum
Damağında tadı kalınca her lezzette o tamamlanmayani düşünür insan 😊sofradan yarım bırakarak kalkmak zorunda olduğun.. bitiremediğin o leziz yemek gibi..😅✋
Orada güzel bir yemek olarak anısı kalsın değil mi ya şöyle bir yemek yemiştim çok güzeldi dersin mutlu olursun işte ağız tadı bırakmıyor bazı insanlar 🤪
Hiçkimse için güzel sevmekten, iyi insan olmaktan, umut etmekten asla ama asla vazgeçmeyin. Bir insanın size yapabileceği en büyük kötülük sizi bu şekilde değiştirmektir. İyi bir insan olmak, sağlam bir karakter ve yaşanılan kötü şeylere direnmeyi gerektirir. Hayatınızda yaşadığınız kötü tecrübeler gelecekte sizinle bir şeyleri paylaşacak olan kişinin değil sizin suçunuz. Ömrüm boyunca hep inat ettim bu konuda ve her insanın en az 1 şansı hak ettiğini düşünüyorum.
Kimseye ettiğinden daha fazla değer verme beni değiştirdiği taraf sadece daha fazla saldırganım cano
pitbull gibi mi :o
He he kjknjknjk
onun kuyruğunu kesiyorlar biliyorsun değil mi :P
Normalde yasak olması gerekiyor ama kesiyorlar Allah belalarını versin
senin kuyruğunda yok saçını keseriz o yüzden :O şaka bir yana izne tabi normal şartlarda beslenebiliyor ama kuyruk kesme olayına ben karşıyım
Kadınlar için söylüyorum erkek size ne veriyorsa asla fazlasını vermeyin. Sonra sizi kaybetmekten korkmuyorlar
Bu kadın erkekten bağımsız bir durum aynı duruma düşen erkekler de var 🤔
Hani nerde 🤔
Dağa kaçmış dağ nerede bilmiyoruz 😱
Çünkü öyle bi dağ yok uydurma 😀
Kim uyduruyor ayıp ayıp 😱
Ayıp diyen 😂
Sen dağın yerini bilmiyorsun diye ben mi uydurmuş oluyorum 😱
Ben bilmezsem sen bilmezsen nerden bilecez gerçek olduğunu demekki yok😀
Ohoo o zaman senin benim bilmediğim şeyler yok dersek var olan kaç şey kalır 😱
Ben görmüyorsam dokunmuyorsam yoktur
sen göremiyorsan biz ne yapalım :o
Şimdi suçlu ben mi oldum?
sen göremiyorsan yoktur dedin ama belki bşakası görüyor :o
Baskasından banane canım 😀😀
Tamam anladık gıcığın tekisin :D
Aaaa üstüme iyilik sağlık😳
Değil misin :O
Hayır şeker gibiyim 🥺
İlişkilerden öğrendiğim şey önceden olsa sadece güven derdim şimdi ise hem güven hemde çıkarcılık. Çıkarı varsa yanında, istediğini alamayınca topuk.
Sana nasıl kaka çocuklar denk geldi öyle 😱
Belli 😱
Öylesine 🤔 sana kaka olmayan bir delikanlı yiğit bulalım
Yeşilçama küstüm diyen sanatçılar gibi oldu mu sen de aşka mı küstün 🤔
Güvenilecek insan sayısının yok denecek kadar az olduğunu, bu yüzden de kimseye güvenmemem gerektiğini öğretti. Güvenmek=hayal kırıklığıdır
İnsanlara tamamen güvenmek yerine belli ölçüde güvenmek gerekir. En büyük hata direkt tamamen güvenmek
İkisi de hata bence
Sana zarar verecegi kadar güvenmezsen hata değildir 😊
Evet o konuda haklısın. Ama o da güvenmek olmuyor zaten. Yani o şekilde güvenmiş olmuyorsun :)
Senin için her şey ya siyahtır ya da beyaz öyle anlıyorum ama hayatta öyle değildir gri ve tonları da vardır 🙃
Hayır benim için her şey siyah ya da beyaz değil. Hayatta gri de vardır ama her konuda değil. Bazı konularda siyah ve beyaz vardır. Bu da o konulardan biri bence
Bir kişi güvenilirdir veya değildir yani. Az güvenilir, çok güvenilir, %45 güvenilir diye bir şey yok yani bence :)
Çakala değer verirsen: Kendini kurt sanıp ulumaya başlar 😀
Çakal ulur mu ya 🤣
Kaliteli seks yok.
(Balkonda ki Pipili=Yiuuu uuu ouuuuu)(Translate enter. Beni içeri al yaprağm dondu mk stupidi seni)
Ha ne diyordum. Evet kaliteli hiç bi bok yok.
Karılar leş, leş leş leş lelelele leş💃
İki taraf da birbirinin telefonunda olan bitenle ilgilenmediğinde ilişki daha sağlıklı yürüyor. Yani yanında sevgilinin telefonuna mesaj gelse kim yazıyo diye sormayacaksın o da sana soramayacak.
Gün içinde birbirinizin ne yaptığını biliyorsanız telefonlarınıza kimden ne mesaj geldiği konusu gereksiz gerginlik yaratmaktan başka işe yaramıyor.

Sadakat aslinda bir zehir oldugunu ögrenmek
Hislerine güven. Gösterilene değil gördüğüne odaklan. Akıl yanıltıcı olabilir, duygular kontrolden çıkabilir, ama hissettiğin şey dogrudur. Ona göre hareket et.
Bazı insanların hormonlarını duygularıyla karıştırdığını fark ettim, ters düştüğümüz ya da öfkeli olduğunuz bir durumda asıl yüzünü görebileceğimi fark ettim çünkü öfke en saf duygudur yalanı olmaz
Aynı derede iki kere yıkanılmaz (Ayrılık sonrası barışmak) Sevgi bir yerden sonra bitiyor saygı daha önemli. Hayat tek bir kişiyle yaşanmayacak kadar kısa
Bağımlı olmayın sevilmek için çabalamayın akışına bırakın severse sever sevmiyorsa kabullenin kendinize değer verin
Kimseyi hayatinin merkezine koyma ama önemse, önem ver. Narsist olma ama kuralların olsun , hayatta tek başınasın , olmayacak ise zorlama
Kimseye guvdenilmemesi gerektigini ve herkesin gecici hevesler pesinde oldugunu ve karaktri onmsemedklrni ogrendim.
Herkesin beyaz atlı prensı beklediğini ama hayatlarına at ve prens giriş yasağı koyduklarını
o yüzden ne yapıyoruz direkt pencereden içeri dalıyoruz :D
Dalınca da masaldaki prens at değil kötü adam olursun, bekleyiş devam eder o da olmaz
Kimse değişmez. Yani ilk sakının badinda nasılsa sonrasında da öyledir. Yani sözün özü, bazı huylarını sonradan değiştiririm niyetiyle ilişkiye başlamayın. Baştan ya olduğu gibi kabul edin ya da hiç başlamayın.
Ne kadar değer verirsen o kadar değer göremeyebilirsin.
Bir erkek bir şeyi istiyorsa çok düşünmeden harekete geçiyor.
Kadınlara asla güvenme ve sana karşı dürüst olmayacaklarını bilerek hareket et.
Beni pek değiştirmedi bazen ise zaten aşk duygusu olduğunu unutuyor gibiyim birbimizle adam akıllı ilişki kuramıyoruz.
( Sanaldan ilişki)
Sanal ilişkiyse öyle olması gayet normal 😊
Kadını sevmek değer vermek özgüvenime önemli katkı sağlıyor
Birliktelik 2 taraflı olan bir şey, tüm fedakarlıkları kendim yapamam hep ben çabalayamam. Ayrıca seven erkeğin çaba gösterdiğini de öğrendim. Çaba göstermeyen sevmiyordur nokta
Aldatan erkeği muhakkak aldatacaksin ve hayatını degistireceksin.
Her aşk bir gün biter. Kimseyle ciddi ilişkiye kaptırma kendini. Önce kariyer sonra takılmaca. Herkes yalancı ve bencil. Sende bencil ol
sözlere değil haraketlere bakarım, seni seviyorum demelerine inanmıcaksın. İlişkisi için çabalamayan insan bırak gitsin.
Birkere erkeğin hep cinsel ilişki istemesi hep onun için bir araya gelmesi ve çok aldattı genellikle karşıma çıkan lar 😢
Peki sen seninle ilişki yaşamalarına izin verdin mi?
Çok şey öğrendim hahsjsjs
Gerçekten çok açıklayıcı oldu kral 🤣
Bana yakışan bir cevap oldu hsjsjsjs
ne demezsin tam senlik bir cevap :P
Kimseyi kendimden cok sevmemeyi
İnsan en çok kendine değer vermeli zaten 😊
Daha önce aldatan gene aldatır, ben artık kapılmıyorum
Hiçbir insan aynı değil, biri güvenilmez diye diğerleri de pis olacak anlamına gelmiyor
İyi seçim yapın seviyorsanız kimsenin lafına sözüne bakmayın herkes konuşur ama sevdiğimiz kişiyi bırakmayın kendiniz olun duygularınızı yönetin
Bazen her şeyin göründüğü gibi olmadığını.
Kimse vazgeçilmez degildir
Henüz pek bir birikimim yok jdjd
Öyle hemen kapılma 1 ay içinde defolup gidecek
Kimseye inanmamam gerektiğini ögrendirdi
Kimseye güvenmemeyi öğretti
Değer vermeyeceksin ezip geçiyorlar seni
Temkinli olmak hep iyidir.
Kimseye güvenme..
Kimseye guvenmemeyi öğrendim 😅
Umrumda degiller
Sarsilan guven duzelmez.
Sevgi saygı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?