
Mesela;Değişime direnmek, onu kabul etmemek ilişkinizde yorulmanıza, kendinizi boş yere yıpratmanıza neden olabilir. Ya da tek taraflı yürütmek gibi...

Mesela;Değişime direnmek, onu kabul etmemek ilişkinizde yorulmanıza, kendinizi boş yere yıpratmanıza neden olabilir. Ya da tek taraflı yürütmek gibi...
Bu zamana kadar hiç ilişkim olmadı maalesef abla ama şunu anladım ki aşk diye bir şey yok :) çünkü dış görünüşle bakıyorlar ilk önce severlerse o zaman karaktere bakıyorlar.
Aynen kardeşim asıl olan şey sevgidir 😊
Teşekkür ederim abla :)
Rica ederim kardeşim 😊
Kimseye gördüğünden fazla değer vermemek gerektiğini
Rica ederim 🌹
Cevap
13Cevap
Güven duygumu kaybettim abla o yüzden 3 senedir kimse yok hayatımda
Biliyorum kardeşim, hani dertleşmiştik seninle sen anlatmıştın 😊
İnsan önce kendini sevmeli
Evet. Kendini seveceksin ki sevgini karşındaki kişiye aktarabilesin misali
Ders çıkaracağım bir ilişki yaşamadım geçmişte
Acele kararlar asla vermemk gerek. iliskiyi zamana bırakıp tarafların birbirini iyice tanıması lazim
Kısa sürdüğü için dersleri önden alıyorum 😂
Kimseye güvenmemek gibi
Güven zamanında yıkıldı diye de ön yargılı olmamak lazım 😊
İflah olmam ben hocam. Ders falan çıkarmıyorum 😂
Peki arkadaşım:))
Tekken kafa daha rahat
Aynı kaldığın sürece sonuç değişmez.
İstisnalar hariç hangi insanlar aynı kalıyor ki
Mentalitesi ergenlik çağından beri aynı kalan insanlar tanıyorum.
Teşekkür ederim
Olmadiki
güvenme
Bundan dolayı güven sorunu yaşadınız mı?
tabiki hala kimseye güvenemem
Guvenmemeyi
Kimse umrumda değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar