Gençlik çağında sevgilisi olmayan insan çok şey kaybetmiş mi demek oluyor?

bazıları böyle düşünüyor, garipsiyor. ben kimseyle sevgili olmadım şu ana kadar (kendi tercihimle) flört işleriyle de ilgilenmiyorum. sadece duygusal ve ciddi bir ilişkim olsun istiyorum ileride, zamanı gelince de o kişiyle evleneyim isterim. ya kendime uygun birisi karşıma hiç çıkmazsa. ama kimseyle takılmak veya birini 'denemek' de istemiyorum

Gençlik çağında sevgilisi olmayan insan çok şey kaybetmiş mi demek oluyor?
Cevapla