Aşık olduğum kimse bana aşık olmuyor ama sorsan herkes peşimde. Neden öyle?

farklı biriyim çekiciyim, aşık olduğum insanlarla konuşma ömrüm 2-3 ay +cinsel obje gözüyle bakıyorlar. diğer insanlar tarafından da hep met ediliyorum, reddedilmeyen o kadınım güya. şu an aşık olduğum adam yüzüme bakmaz. neden objeleştiriliyorum,

Aşık olduğum kimse bana aşık olmuyor ama sorsan herkes peşimde. Neden öyle?
Cevapla