Neden kimse Bana aşık olmuyor ya biri de bana aşık olsun canım sıkıldı bende zaten kimseye aşık olmuyorum Bayadir sizde nasıl?

Durumlar

Neden kimse Bana aşık olmuyor ya biri de bana aşık olsun canım sıkıldı bende zaten kimseye aşık olmuyorum Bayadir sizde nasıl?
Cevapla