Türkiye deki erkekler asla güçlü kadınları haketmiyorlar haklı değil miyim sizce?

Türkiye deki erkekler kendi ayakları üstünde duran, maddi konularda kendine yük olmayacak kadınları haketmiyor maalesef. Size sürekli pandoradan bunu şunu al diyen, her yemekte enayi gibi size parasını odettiren tipleri hakediyorsunuz gram acımıyorum ve üzülmüyorum ama o kızlar en azından bizim intikamımızı alıyorlar. Bizi o yarım beyinlerinizle cepte görüyorsunuz sonra biri geliyor kredi kartınıza kadar patlatıyor karma diye bir şey var gerçekten
Güncellemeler
+1 yıl
Size anlayışlı davranılıyor diye kendinizi bulunmaz hint kumaşı zannetmeye gerek yok çoğu erkek yapıyor bunu ve itici oluyorlar
Türkiye deki erkekler asla güçlü kadınları haketmiyorlar haklı değil miyim sizce?
Cevapla