Türkiye'deki feministler neden erkek düşmanı?

Normalde çıkış noktası "Kadınlar için eşit haklar istiyoruz!" olan bir ideolojinin günümüzde "Kadınlar için her şeyde pozitif ayrıcalık istiyoruz!" a dönüşmesi çok acı değil mi? :/ :/
Türkiyedeki feministler neden erkek düşmanı?
Güncellemeler
+1 yıl
Benim soruyu sorma şeklim de biraz hedef gösterir gibi olmuş gerçi ama cevaplayanlar da konu öznesi kişilere hakaret etmeden cevaplarsa daha iyi olabilir...
Türkiye'deki feministler neden erkek düşmanı?
Cevapla