Türkiyedeki erkeklerin çoğu neden kadın düşmanı?

Çoğu kaba, merhametsiz, cinsiyetçi ve kadına bir çöp kadar değer vermeyen, insan yerine koymayan, aşağılayan tipler. Kafası normal çalışan, efendi, iyi insanlar azınlıkta kalıyor galiba. Çoğunun zihniyeti iğrenç. En medeni görünenin bile kafa yapısı bir arapa afgana yakın çıkıyor. Özellikle İnternet ortamında yazdıkları iğrenç şeyleri veya haberleri okumak bu gerçekle daha çok yüzleştiriyor beni. Böyle bir toplumda yaşadığım için aşırı üzülüyorum ve paranoyak olmak, birilerinden nefret etmek istemiyorum :(

Her erkeğin böyle olmadığını biliyorum böyle değilseniz üzerinize alınmayın lütfen

Güncellemeler
+1 yıl
öf allah aşkına şu soruya yaa ama kadınlar da şöyle böyle, işte bana kötü davrandılar da o yüzden böyleyim gibi komik açıklamalar getirmeyin. başka insanlarla yaşadığınız kötü deneyimlerin acısını bütün insanlardan çıkaramazsınız. benim asıl bahsettiğim de davranışa yansıtmak değil bu zihniyete sahip olmak. bu da sonradan değişecek bir şey değil
Türkiyedeki erkeklerin çoğu neden kadın düşmanı?
Cevapla