AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
409Cevap
bayan çocuksu olmalı bazı şeyleri görmemeyi bilmeli. erkek olgun olmalı yeri gelince abi yerince arkadaş olmalı vee oda sevgili değil helalin olmalı !..
olgunda öyle odun gibi değil :DD:DD
Eğlence atraksiyonda olacak ilişki de :)
aynen :D
Gerektiğinde olgun, gerektiğinde çocuksu olmalı içimizdeki çocuğu öldürmenin alemi yok..
ne olgun ne cocuksu artik hayatimda sevgili istemiyorum galiba
Yeri geldiğinde çocuk olmasını bilen olgun bir sevgili :D
Olgun olsun benim olsun accıkta tatlı ve çirkin olsun :)
Olgun olsun erkeklerin hic çocuksu hali cekilmez :/
tercihim olgundan yanadır, çoluk çocukla uğraşamam.
Olgun tabi. Bu saatten sonra çocuk avutamam o beni avutsun
ben çocuksu kızlardan hoşlanırım, sende bana çocuksu geliyorsun
Olgun isterim coluk çocuk tavirlarini hareketlerini sevmem
seni dengeleyecek birisi ne eksikse o olcak birde sevmesini bileceksin o da bilecek.
olgun tabiki. ne istediğini bilmeli alkı başında olmalı
Çocuklar genelde olgunları
Olgunlar ise genelde çocuklar seçer.
İkiside bazen olgun bazen cocuksu ama %51olgun olsun ;)
Gerektiğinde olgun gerektiğinde çocuksu. Bilmem anlatabildim mi? Fifty fifty yani :))
Olgun olsa iyi olur ama şimdi duruma göre sevimli olmasını da bilmeli :))
ben cocuksuyum bari o olgun olsun birbirimizi tamamliyak :)
ben kötü olduğumda olgun olmalı. moralim yerindeyse cocuksuda olabilir. istediği hersey olabilir
Olgun bence. Çocuksu ve şımarık hareketlere gelemem
Nerde Nasıl Davrancağını Bilsin Yeter. Sonrasında İster çocuk Gibi Olsun İster Olgun :)
Olgun insanlardan hoşlanırım çocuksu olanları hiç kaldıramam
Olgun olsun ne istedigini bilen insanla hayat daha kolay olut
Olgun bir karaktere sahip olsun ama içindeki çocuğu arasıra dışına vursun :)
ahaaa
Bu yaştan sonra pek de olgun arayamıyorsun artık :))
olgun ve esmer kadın kadar baska hiç bişey olamaz, bu kadar net !!!
Yeri geldiğinde olgunluğunu ortaya koyacak ama içindeki çocuğu uyuytmayacak. Onuda istiyorum olgun fikirlerde duruşta istiyorum.
Yerine göre davranmalı insan. Yalnızken çocuklaşabilir elbette. Ama dışarda olgun davranması tercihimdir
nerde nasıl davranacağını bilmeli karakteri kişiliği oturmuş olmalı elbet olgun olmalı ama bazen de çocuksu davranmalı başbaşayken
Valla ben 20 yasndayım ama. Bazen olgun bazen cocuk gıbı oluyorum yerıne gore her ıkısıde olmalı bnce. Cok ılerı gıtmeyecek sekılde.
Olgun ve ağırbaşlı bir delikanlı olarak ; benim tam tersim delidolu ve eğlenceli birini tercih ederim.
arada sırada birlikte cıvıtabilelim onun dışında olgun olması bazı konularda olgun düşüncelerinin olmasını isterdim
Tabii ki olgun. Çocuklar çekilmiyor. En azından ben çekemiyorum !
Niye ya :)
Laftan anlamıyorlar, anlayışlı değiller.. Hissedemiyorlar.. Sevişemiyorlar, kaybetmek nedir bilmiyorlar.. Daha sayayım mı?
saysan fena olmaz soru içeriğimiz zenginleşir :)
Mesela onlar için bir değer yok. Sürekli talep olduğu için, kimi kaybedip, kimi kazandıkları önemsizdir. Aşk hayatları sürekli sirkülasyon içindedir. Alıp verirler, ekonomiye can verirler. Yatakta iyi değiller. Ne istediklerini bilmezler. Aylarca peşinden koşar, tamam deyince başkasına yavşarlar.. Öpünce olmaz derler, biraz zorlayıp ısrar edersen parçala beni derler. Lafta herşey söylerelr, yatağa geldi mi '' ay onu yapma, ay şurama dokunma, ay acıyo'' gibi cümlelerle bıktırırlar.. Sürekli bunalımdadırlar.. En ufak şeyleri takarlar.. Kız arkadaşlarıyla sürekli yarış içindedirler ve bu yarışa seni de dahil ederler. Aileleriyle problemlerini sen ondan fazla yaşarsın, hissettirir (Genelde çok basit şeyler olur). Of yoruldum.
Ben zaten cevaplamışım bunu..
Bana göre olgun aşkı yaşıyorum çünkü o her şeye hitap ediyor bazen çocuk oluyoruz ama tam ıstedıgım gıbı yasıyorum çünkü durması gereken çızgıyı biliyor.. herkezın tercıhı farklıdır tabii...
olgundan ne anladığın önemli. ama şunu diyebilirim ki kesinlikle benden daha olgun olmalı
olguna zaafım var karakter olarak tabi ama arada bir okursa iyi olur
Basbasayken kimsenin onu tanimadigi gibi olsun. Disardayken olgun olsun ama. Ole hahahahihihi tipleri sevmem
Yani yalnızken daha eğlenceli olmasını istiyorsun :)
Tabi ama hep degil :)
seksi olsun çekici olsun.. tatlı şeker gibi yiyesin gelsin..
Ikisini harmanlayıp yerine göre davranmasını bilen insan var ya? İşte o her şeye bedel.
tabıkı de çocuksul olacak çok daha çekıcı ve hoş oluyolar
baskalarinin yaninda olgun akli basinda davransin ikimiz beraberken her turlu aptalligi yapabilir
Olgun insanlar çocuksu ister. Çocuksu olanlarda olgun
olgun bedenlere sahip çocuk ruhlu insanları hep sevmişimdir ^^
Yerine gore. Ama bana cocuksu birini bulacagim gibi geliyor.
Bilemezsin ki :) birden pat diye çıkıverir karşına :)
Olgun daha iyi bence o çocuksu ben çocuksu olmaz :)
ya benle çocuk olsun benle ciddi benle olgun ama insan olsun
Koşulsuz , olgun. Onun annesi var zaten, yetiştirmek bize kalmadı.
Yerine göre çocuksu, yerine göre olgun.. Hatta nerde nasıl davranacağını bilmesi en önemlisi
Olgun olmasını isterdim ama yeri geldiğinde çocuksu da olabilmeli
ne cok olgun nede cok cocuksu ikisininde ortasinda olmali bence
Sadece aşk ise çocuksu ama evlilik varsa olgun olması da iyidir.
Yarı yarıya desek daha uygun olur. O masum çocuksu tavrı bir kızın içinde her zaman olmalı.
Olgun olsun ama benleyken çocuklaşabilir sıkıntı yok :)
cocuklar kadar mutlu olsan kimse yok hayatta seni mutlu edebilmesi için cocuksu olması şart
Hem çocuksu hemde olgun ikiside olması lazım yerine göre yanii
Yerine gore olsun isterim. Her daim ciddi olmasin her daimde cocuksu olmasin..
Çoçuksu daha güzel , onu büyüttükçe sana sadık kalıyo
olgun olmak her zaman iyi olurda aradada çocuksu olmak güzel olur ya :)
Her ikiside olmalı yerine göre değişir çünkü sadece birisi olunca sıkıcı :p
Herşeyi yaşamayı bilen ortamına göre hareket eden birisi olmalı ama yok işte yokki