AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
409Cevap
Olgun olacak. Öyle abuk subuk saçma sapan davranışları olmayacak
İkiside neyi nerde yapacagini bilsin boylesi daha iyi olur benim icin :)
Kız çocuksu olmalı masumluğu olmalı ama erkek olgun olmalı yani birbirlerini dengelemeliler... bana göre böyle...
Bazen cocuksu bazen olgun olsn benm olsun adı aşk olsun güzel olsn evi arabası olsn etilerde villası olsun.. aaa pardon ya dalmışm :D asdasd
Bence her insan biraz çocuksu olmalı
Olgun diyince aklıma yaşlı ya da ruhu yaşlı insanlar geliyor nedense
delidolu istediğim manyaklığı yapabileceğim bir sevgili
cocuksu görünüp olgun olabilir ya da tam tersi :)
Ne olgunu deli dolu olsun hayat baska turlu bitmez olgunluga geldımmı her ınsan olgundur zaten
gençliğin tadını çıkarmak isteyen biri olmalı zamanı gelince olgun olur
dusunce olarak olgun olsun ama davranısları cocuksu olsa olabılır
250 gram Olgun 250 gram çocuksu alayım, gazeteye sararsanız teşekkür.
Olgun olmalı ama bazen çocuksu olması da gerekir diye düşünüyorum
Terazi gibi dengede durmalı. Yeri gelince neseli esprili, yeri gelince taş gibi durmalı
olgun karakteri olan çocuksu görünen bir kız örnek verecek olursak ''amei liu''
Nerde nasıl davranması gerektiğini bilsin yeri gelince olgun yeri gelince çocuksu :)
Tecrübe konforu yaratir
Kim bebek avutmak ister ilişkisinde
Biraz bu karakterlerin o kızda nasıl durduğuna da bağlı.
yeri geldimi olgun yeri geldimi cocuksu. oturmasını kalkmasını bılcek.
Duruma göre yerine gore ama olgun taragi daha ağır basmalı
çocuksu olanla eğlenirsin ama olgunla da iyi sevişilir
Yuh be olgunk diyince sevismekmi geliyor aklina (: +1 verdik bosunada (:))
Bukelamun gibi heryere ayak uydurmasını isterim. neyi nerede nasıl yapacak kadar olgun.
Sadece başlığı okuyarak yanıtlıyorum olgun tabiside :D
Bn olgunum oda olgun olursa çekilmez bir ilişki olur en iyisi onun birazcık çocuksu olması
her iki yönünüde kullanabilmeli bence çünkü ikisde tek başına sıkıcı bir insana dönüştürür bireyleri
olgun olsun tripleriyle uğraşamam ama en önemlisi nefes alsın :d
Çocuksu olsun benimle olgunlaşsın çünkü ben çocuksu olurum Sevdiğimin yanında :)
yeri gelecekle benimle beraber çocuklaşacak yeri gelecek benden daha olgun düşünecek. tabiki hayaller ve hayatlar hiç kesişmiyor :)
Amcigi sulu ve dar olmali goguslerde buyuk olsun bacaklarida sut olmali yaliya yaliya bitirmeliyim oni
sözünün eri aşkının sahibi ve yalansız olsun.
kendini rahatça ifade edebilsin :)
gerisini ben hallederim zaten
bence kendo fikrim ve düşüncem olarak olgun olmasi daha mantikli geliyor
Peki neden bir nedeni var mı :)
Yoksa sadece bir his mi?
Yerine göre davransa en iyisi çok fazla olgun olup hayatı zehir etmenin bir anlamı yok bazen mal olmak lazım :)
Olgun demek yerine aslında yaşının adamı demek daha doğru. Adam 40 gelmiş ama yaptığını 16 lık ergen yapmaz.
olgun insanlr çocuksu ister. çocuksu insalrda olgun ister bencce
tabiki olgun genç yaşımda evlenmeden çocuk büyütmenin anlamı yok :)
Yerine göre davranmalı. Sevgilim her ikisi de olabiliyor.
bilmiyorum da olgunlara bir zağfım var nedense :)
Cocuk gibi olsun masum. Ama oturup kalkmasinida bilsin yeterli :)
su çocuksu diyen kızlar bir el kaldırıverin bakayım.
Yerine göre aslında olgun da olmalı yeri gelince çocuksu da ikisi de aranıyor açıkçası :)
ikisininde tam ortası olması gerekıyor bence bazen çok olgunluk ta ıyı olmuyor
Yerine gore olgun yerine gore çocuksu simdi cenazede de çocuksu olacak değil. :D
Olgun olmalı. Zaten böyleleri yerine göre çocuksu davranmayıda bilir genellikle.
Olgun olsun tabi ama yeri geldigindede beraber cocuklasabilelim boylesi daha iyi :)
olgun her zaman nerde ne yapacağını bilir olgun olması mantıklı..
ikiside olmalı bence :) sürekli çocuksu ya da sürekli olgun olması bir yerden sonra sıkar :)
dışarıda olgun yalnız kaldıgımızda ikimizde çocuklaşalım:)
Olgun olsun, yaş olarak da benden en az 3-4 yas büyük olsun
Dışarda olgun, seninle çocuk olsun :D
aynen eig
aynen :))
Öbür türlü baya sıkıcı olur
Olgun olan her zaman 1-0 öndedir
Neden öndedir merak ettim bak :) biraz açar mısın rica etsem :)
Olgun adam senide taşır kendinide ve daha anlayışlıdır.
Peki kızlar nasıl olmalı sence :)
Onlarda bir o kadar olgun olmalı
Olgun kesinlikle
Neden olsun rica etsem biraz açar mısın arkadaşım :)
bir kere olgun erkek sevdiğine sahip cikar olgun dediğim yaşi küçük akli büyük değil yaşi da akli da büyük ama gönlü küçük olacak öyle herkesi almayacak kalbine iki ikisilik araba gibi kapasitesi almayacak yani :p neyse olgun adam sevdiğine sahip cikar agzinin içine bakar görmüştür bilir olacaklari bu yüzden temkinlidir fikir verir arka cikar yardim eder düşünür korur sevdiğini hic bir şekilde Üzmez kirmaz yani o kadin o adamla beraberse eğer kadinin 5 vakit namaz ayrıca geceleri de şükür namazina kalkip fakir falan doyurmasi gerek bence çünkü böylesi çooook zor bulunuyor
Dediğin tarzda insan o kadar az ki güzel düşünceler ama bunlar beğendim :)
Oyle adamlar olsa zaten bu kadar üzgün ve cefakar kadin etrafta hic hakki olmadigi halde o kadinlarla beraber olan erkekler olmazdi
Aklı başında olmalı olgun ne konuşması gerektiğini bilen biri
Tabiki de olgun ama içindeki çocuğu da oldurmemis olsun
Sevgiliniz hem yeri geldiginde olgun yeri geldiginde de cocuksu olabilmeli bencr
geciciyse nefes alsin yeter. daimse olgun olsun disarde yatakta ona cocuklugunu yasatirim..
olgunluk bence güzel birşey ama yerine görede çocuksu olması gerçekten idealimdir!
Erkek çocuksu kızsa olgun olmalı çocuksu davranan daha çok yönlü ve daha zekidir
Ben zaten olgunum sevgılımde genc olsun isterım ;))
Olgun ve cebi dolgun olsun mutlu eder seni silinti etme
başkasının yanında olgun olsun benim yanımda ben ayarını veririm zaten
İçindeki çocuğu öldürmemiş bir olgun olmalı 😍
Benim gibi birimi :)
Seni bilmiyorum :)
eig