AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
409Cevap
yanıt veriyorum hiçbiri dolgun bir sevgili tercih ederim. 34-36 bedenler hep denk geliyor bıktım artık kemik okşamaktan. 38-40 olsun dolgun olsun...
Yerinde olgun yerinde çocuk olması benim tercihim zamanı geldiğinde o bana ders vericek bazende ben ona ders vericem ne güzel olurdu
Düşüncen iyi bence :)
teşekkür ederim :) @ozcanmırı
Benim düşüncemde aynı aslında yerine göre çocuksu ve olgun olmalı iki tarafta
aynen her şey yerinde yapılınca anlamlı ve güzel oluyor @ozcanmırı
Aynen öyle :)
Kesinlikle olgun bir insan olmalı. Tabiki yerine göre çocuklaşabiliriz ;-)
duyduğum hisler tercihimden önce gelir çoçuksu birine de olgun birinede aynı hislerle yaklaşırsın
arası yok mu bunun yerine göre eğlenceli yerine göre ciddi insan lazım hep olgun olsa espiri yapamazsın hep çocuk olsa ciddi bişey konuşamazsın tadınla lazım tadında var mı tadı.
yaw insan bazen çocuk bazende olgundur. ikiside olsun
Olgun ve aklı başında birisini tercih ederim. ;)
Zaten gerektiği yerde çocuklaşır sonra özüne döner.
Ama çocuksu birisinden genelde olgunca davranışlar beklemek hata olur.:)
Olgun kızları sevmiyom sevemiyoom böyle görmüş gecirmiş neyapcafımı biliyomus görüyoomus gibi geliyo :)
:) sen olgun musun peki
o tavırdaki insanlardan bende hoşlanmam :)
Yanımdan gecmezz deli dolu diyeliim :) sen
bir erkek olarak olgun kız kesmez ve sıkıcı olur
ne konuşur nede espiri yapar, ağır kız kesmez ;)
Her insanda ikiside mevcut ama insanı çevresi ve aile yapısı şekellendirir kısaca yaşantısı..
Yerine göre çocuksu yerine göre olgun olmalı. O da insan sonuçta , 1 tane kritere sığdırmak imkansız
Yerine göre çocuksu yerine göre olgun... Dengeyi sağladımı tamamdır
Arada sebeklikler şirinlikler yapsın ama bir ortamda falan az konuşsun ağır olsun yani :))
Çocuksu ergen erkeklerden bıktım usandım, olgun ve beni koruyup kollayacak erkek olsun
Ve doyurmasi lazim tatminkar olucak
bence olgun, çocukca düşünen biri ile birşey paylaşıp yaşayamazsın. boş uğraş.
Olgun olmalı, çocuk gibi davrandıktan sonra gözümde yakışıklılığının falan hiç değeri yok
Tabiki oldun, çoluk çocuk tiripleriyle ilişki yürümüyor canlar :)
Yerine göre olgun yerine göre çocuksu en ideali sanırım. =)
Olgun bir kız isterim. Babası olmayacağım sevgilisi olacağım
Olgun olması lazım çocukluğu arada ben yaparım :-) :-) :-)
yeri gelince olgun yeri gelince çocuksu olmalı bence :)
Yerine gore degismeli bence bazen cocuksu bazen olgun olmali
Olgun olmalı olgunlara zaafım var. Ama yanımda çocuklaşmalı. :)
İkisinden de biraz biraz alsak devamını da zaman belirlese derim ben.
Olgun olsun düşüncelerini akıllı bir şekilde yansıtabilsin bana
Olgun ve anlayışlı kadının ruhundan anlayan bir erkek olsun isterim
Benim gibi çocuksu olsun :) zaten ask sevdiğinin yanında çocuklaşmak degil midir
Ben kendim gibi istiyorum her ikiside olabilen ama utangaç kızlar hoşuma gitmiyor
İkisi de olmalı. Ama dozunda olduğu sürece sorun olmaz.
olgun olsun onun küsmeleriyle bilmem neyle uğraşmak zor
Hah hah haaayt diyene bak
Kendisi ossuruktan nem kapiyo
@hoşşik şarkı sözüyle yanlış anlayan ben değildim
Hangi şarki sözü bana söylediğin bayıra karşı yatır beni tırmala beni kaşı beni şarkısınin sözleri mi
@hoşşik seni alınıpta bana nedemek istiyon demiştin halbuki muhabbette kaşınmak vardı bildiğimiz sen fesatsın demekki zaten bazı sorularda görüyom seni
Kusura bakma canim ben o kadar meşrebi geniş bir kız değilm sen o şarki sözünü söyledikten sonra bana senle hiçbirşey yokmuş gibi davraniyim.
@hoşşik olgunca davransaydın trip yapmazdın küsmezdin adam gibi sorardın
Sen kendine bak hayatimda senin kadar kaprisli bir adamla daha önce tanişmadım
@hoşşik yakışıklılardan bizi gördüğün yokda ondandır ben senin gibi alınmam
Hee ondan
@hoşşik noldu işine gelmedi mi etrafında okadar yakısıklı varki ben haric hangisiyle evlenceğini şaşırdın yabancısı bile var
Herseyin fazlasi zarar birini secmek cok mantiksiz bence yerine gore davranmali cocuksu da olmali olgunda
bana göre çocuksu olacak. sonuçta olgun olunca birlikte tadamayacağımız bir çok eğlence olacak :/ çocuksu olsun benim olsun *-*
Bence her ikisini barındıran biri olmalı.
Yerine göre çocuksu davranan, yerine göre olgun davranan ;)
Çocuksu sevgili olgun eş :)
Sevgililik işin eğlenceli yanı
Evlilik ise olgunlukla mantıkla akılla yönetilmesi gereken bir müessese :)
çocuk gibi olsun yanaklarını ısıryim arkamda sırtıma atlasın reflekslerim kuvetli uçan tekmeyle karşılıyım yatak odasına uçsun süperman ben süperwomenim olsun hahahah :)
olgun tercıh ederdım, olgun kısı sevdıgıne deger verır olgun davranır kıymet bılır, hayatı ve sevdıgını cıddıye alır hata yapma olasılıgı azdır, ama cocukcu olan bunun tam tersı...
Yerine göre çocuksu, yerine göre olgun olmalı :)
Peki bu ayrımı neye göre yaparsın :) Mesela senin arkadaşlarına karşı davranışı nasıl olmalı topluluk içimde sana bakış açısı :)
Fikirlerimi paylaşırken olgun, birlikte zaman geçirirken çocuk. Varmidir sence?
Olgun olsun ama yeri geldiginde eglenceli de olabilsin :)
Kendisi olgun ruhu çocuksu olursa hele bide Güzelse bak sen o zaman :)
Yaşının kadını olsun daha ne olsun ama baş başayken kendini kasmasın.
Kadın dediğin yerini bilmeli. Salt çocuksu ya da salt olgun değil. yerine göre davranmalı.
Farketmez öyle çocuk vardı olgun olan insandan çok yaşamış görmş öyle olgun insanda vardır yaşamadıgı için bilemez en iyisi gene çocuk olandır neden dersenz o çocuk yaşamış ver görmş artı (YAŞ DEGİL YAŞAMAN ÖNEMLİ)
Ya böyle çocuk gibi yaramazlık yapsın cıvıl cıvıl olsun yüzümü her zaman güldürebilsin.
Ortaya karışık demek istiyorum.. Yerine göre olgun yerine göre çocuksu bir erkek.. :))))
Her ikisi olgun olsun ama çocuksu olması onu çok tatlı yapar
Çocuksu iyidir :) Zaten zamanla olgunlaşıcaz , arada çocuksu tavırlarıyla güldürsün ne güzel :)
Aslinda oyle biri yok sanırım ama grrektiginde cocuk gerektginde olgun biri olabilse keske;)
Yerine göre. Ama olgunluk daha ağır basıyor.
Beyefendi olmalı
Olgun olsun ;)
Neden mi? Çünkü düşünüp taşınmasını bilmeli. Bu yaştan sonra çocuk bakamam ben :)
Cocuksu tabiki ilişki biraz cılgın heyecanlı olsun :))
sevgılı ıse çocuksul
ama yatakta ıose olgun daha ateslı olur canım yandı aaa dur falan demez en azından:)
olgun herzaman ne yapmak istediğini bilmeli yatakdada olgun sert iyidir ciddiyet gerektıren bırsey nede olsa :)
Hep olgun ya da hep çocuksu değil,
yeri gelince olgun yeri gelince çocuksu olabilen bayanları tercih ederim
bayan olgun olucak ya kendimden 9 yaş büyük ile 4 yaş ufak arasında çok fark vardı..
Neden olgun?
Yerine göre hem olgun hem dolgun. Yeri geldiğinde çocuksu yeri geldiğinde olgun gibi davranmalı, her insanın içinde bir çocuk vardır.
Yerine göre daha mantıklı mesela toplumdayken olgun ama benim yanımdayken biraz dozunu kaçırmamak şartıyla çocuksu daha iyi gibi
Farketmez her turlu sevgili kaldirabilirim.. olgunsu yanim agir ama cocuksu tarafimda var yerine gore
Olgun olsun , arada çocuksu şeylerde olabilir. sürekli çocuk gibi davranmasin. asiri naz yapmasin.. yaşi küçük olsa bile olgun davransin bana uysun..
çocuksu seviyorum :) ya sen nasıl bişisin söyle bakim :D
beni ne yapacaksın :D
bilmem merak ettim :d belki seni ayarlarım :D
ben büyük bir sırrım :)
Öyle basit değil
beni boşver de soruya dön istersen :)
hahah :D sen büyük bir sır olabilirsin. ben basit bir insanım kesinlikle :) soruya cevap verdim ya canım sıkıldı :D daha ne yazabilirim ki soruya dönsem :D