AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
409Cevap
Olgun olsun benim olsun yeri gelince de cocuksuu olsun
olgun bir karakter...
çocuklarla işim olmaz bu saatten sonra.
Yerine göre ya. Çok çocuksulukda kötü aşırı olgunlulukta
Olgun, yakışıklı, dindar, azda esprili biri varsa alayım ben bir tane. :)
Yeri gelince çocuksu, yeri gelincede olgun olmasını isterdim ki öyle...
Benim gibi olsun, olgun dursun, mantıklı konussun, beraberken cocuklasalim, sakalasalim ;(
;(❌. ;) ✔
Olgun olsun ama çocuk ruhu yine içerlerde bir yerlerde dursun. :)
çocuksu erkeklere 1 dakika tahammülüm yok gerçekten.
Bazen olgun bazen çocuksu olmalı. Aynen benim gibi.
Çocuksu ya da olgun olarak kalamaz, kalmamalı. Yerine göre davranışlarına yön verebilmeli... Empati - Sempati durumları olsun, her daim... ;)
İkisi bir arada makbuldur. Yatak ta çocuksu heyecan verici olmalı. Koltukta olgun hanımefendi olmalı. :)) Bilmem anlatabildimmi :))
Yeri gelince cocuksuda olsun ama genel anlamda olgun
Olgun , beyefendi , ağır başlılığıyla dikkat çeken ADAM GİBİ ADAM OLSUN YETER.
Çocuksu olsun neşeli eğlencelii olsun :D olgunda cok ağır başlı olr o ne be :D pohff hayatmı geçer :D
Olgun. Çünkü ben aşk ve diğer konularda tecrübesi olmayan zayıf bir kızım, sevgilim bana hep abi hem ögretmen olmalı. Ögretmeli yol göstermeli
her olgun ınsanın ıcınde de bı cocuk vardır. o cocuk o. cocugu olmasın yeter
biraz daha kibar olalım cevap için teşekkürler :)
Yerine gore olmalı olgun olmasi avantaj. Hatta yasta büyük olmali en az 3 en fazla 7 cnku o bizim geçtiğimiz yollardan gecmis olur. Ve aynı hatalara düşmemizi engeller. Olgunluk agir basabilir. :)
Her yerde olgun olursa monoton olur;her yerde çocuksu olursa bayıcı olur. Her şeyin yeri, mekanı, zamanı ve zemini farklıdır, bunlara uymayı bilmesi gerekir.
Bence Karışık Olmalı. Daha Doğrusu Yerini Bilmeli. Nerede Ne Yapacağını. Oda Bende. Çünkü Hep Olgunlukta Kasar Hep Çocuksu Olmakta. Herşey Yerinde ve Zamanında Mükemmel Olabilir. . .
evlenmek istediğim adamla aramızda 13 yaş var ve gerçekten iyi ki tanımışım onu diyorum hep o yaşta bile öyle çocuksu hareketleri olur ki bazen zaten erkekler çok geç olgunlaşıyor
yeri gelecek olgun olacak yeri gelecek çocuksu olacak ki tadı çıksın evliliğin. Yoksa insanı sıkabilir diye düşünüyorum devamlı aynı olması tepkilerinin kestirilebilir olması.
Heryönüyle olgun olması tercihimdir. lakin olgunluk kibire ukalalığa dönüşmesin.
ağırbaşlı olsun. her kızın içinde çocuk ruhu vardır. azıcık olabilir yani.
Cocuksu olsun. Cilgin delidolu yerine gore de olgun olsun. Role playing yapiyorsa tadindan yenmez. Hehe birde fps modu varsa bana kendini hissetirebiliyorsa tek bir sozle sozle hitap ederim ona hayat. Eheheh
o olgun olsun, benım ıcımdekı cocuk ıkımıze de yeter zaten :)
erkekler olgun arıyor bende bu çocuksuluktan muzdaribim
İkiside. Yeri gelince olgun davransın ama komik olsun güldürsün.
aynen yerine göre olgun olsun yerine göre de çocuksu
Bu yaştan sonra bebelele uğraşacak vaktim yok valla.
Ikisinin ortası olsa guzel olurdu ama Olgun tarafı cok daha ağır basmali
Olgun olsun ama çokta 40 yaşında gibi davranmasın espirili olsun biraz
Olgun olsun ki ben ona kocalığı da babalığı da yakıştırayım
Olgun olduğunu bildiğim kişinin bazen çocukluk yapmasını severim
O olgun olsun ben ona cocukca davraniirmm nazda yaparimmm simaririmdaaa ole yasayip gideriz
olgun olsun düşünceleri fikirleri hayata bakışı olsun çocuksu olursa olmaz...
İkisinin mantıklı oranda bir karışımı olsun, ne eksik ne fazla.
Her sey dozunda guzel yasina aldirmadan cocuk gibi davranmadigi surece cocuksu kiz arkadas canimdir.
Olgun , dolgun ve çocuksu hepsini istiyorum :D azla yetinmem :D
davranışları hareketleri olgun ama içindeki çocuksu yanı da sadece ben varken ortaya çıksın isterim
Normal hayatta olgun, yatak ta çocuksu. İsterdim ki hep saçlarımı okşayarak sevsin beni..
içindeki çocuğu öldürmemiş olsun, çocuk gibi masum, saf, neşeli olsun,
İki türlü de denemek gerek, gençlik kısa her çiçeği koklamalı :)
Olgun insan zaten yerine göre davrandığı için olgundur yani çocuksu hareketleri yerinde yapar her zaman değil
sevgili olayına inanmıyorum söz-nişan-düğün gerisi yalan...
Neden inanmıyorsun ki
Dinen uygun değil. Ama mantıken düşündüğün zaman da yanlış. Sonuçta sözlendiğinde işin bir ciddiyeti oluyor, aileler biliyor görüşmeler daha seyrek ve bu yüzden daha çok haz duyuyor ve özlüyorsun. İşin sonunun nereye gittiği belli anlaşabilirsen evleneceksin. Ama sevgili olayını çok laubali buluyorum biriyle çıkıyorsun sonra anlaşamıyorsun başkasıyla , bazen görüyorum biriyle sevgiliyken başkasını sevmeye başlıyor onu bırakıyor öbürüne... Hiç samimi gelmiyor bu sevgililik olayı bana. Bazıları da yıllarca sevgili oluyor sonra bakmişın ayrılmışlar. Bu ilişkilerin bir ciddiyeti olması lazım.
Sevgili falan benim lugatimda yok. Evlenmek için de geç kaldım. Zaten evlenip mutlu edilmeyi hak eden kız da yok..
Genelleme yapmayalım ne demek mutlu olmayı hak eden kız yok Alla Alla.
@morayakkabı benim fikrim genel. Zaman ne gösterir ALLAH bilir. Sen kendini hak ediyor görüyorsan RABBİM sana hak ettiğini versin.
Amin Allah razı olsun. Valla bu zamana kadar gayet namuslu bir insan olarak hayat sürdüm. Adamına düşersek mutlu eder inşallah.
@morayakkabı İnanan herkesin hakkında hayırlısını nasip etsin RABBİM
Olgun ama gerektiginde de cocuk olabilen bir sevgili olmali
Olgunluğunun ağır basmasıyla birlikte.. Biraz olgun biraz çocuksu. ikiside:)
İster olgun olsun ister çocuksu.. Öz güveni yüksekse olay bitmiştir.
Olgun insan yeri geldiğinde sevgilisiyle çocuk gibi olabilir. Ama çocuksu... Benden uzak olsun :)
Olgun olsn bn çocuksu biriyle yapamam derdim hep. Şimdi çocuksu sevdiceğimle evlilik arifesindeyiz :)
Yaş itibari ile Olgun kadın olmasını tercih ederim. En azından düşünceler uyuşur, sohbet etme imkanın olur. Tecrübeside cabası tabiki... :D
Hepsi olmalı yeri geldiğinde olgun yeri geldiğinde çocuk ama bunların yerlerini zamanını bilecek akıl olması lazım önce
Yeri geldiğinde olgun yeri geldiğinde çocuksu böyle daha güzel :)
Yerinde ve zamaninda nasil davranacagini bilen akıllı iyi huylu biri olmasini isterdim.
Olgun ama çocuksu
Ya da şöyle anlatayim benim gibi
Daha açarsak yerine göre davranmasini bilen ama fıkır fıkır kanı kayniyan
Nice kadınlar var olgun yaşa ermiş ancak hala çocuksu. Ben böyle bir kadını tercih ederdim.
Nerde nasıl davranacağını bilen. Karakteri yüksek biri olmalı. Galiba olgunlukla olan birşey buda.
Toplum içinde olgun olmalı ama benim yanımda kendini rahat hissedeceği için bazen çocuksulaşabilir de.
Bir sevgiliden daha çok ömür boyu bir sevgili olacak bir eş bulmayı ümit ederim.
Duygularını mantıklı yönlendirsin..
Yeterince olgunum oda olgun olsun..
Sonra çocuklaşırız ki biz sokakta top bile oynarız..
(;
gerektiği zaman olgun gerektiği zaman çocuksu zaten bu dengeyi sağlıyorsa iyi bir karakteri var demektir
Olgun olmasını isterdim ama hep ciddi durmasın gülelim eglenelim yerine göre cocukluk da yapalim rahat olabileyim yaninda.