AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
409Cevap
Olgun olmayan herksin plgunlaşınca görüşlerinin deişme ihtimali vardır terkedilebilirsin yani bu ihtimal var oldukça da olgun insanlarla olmak daha mantıklı yani
Çogunlukla olgun olsun ama yeri geldiginde abartmadan cocuksuda olsun herseyi kararinda yaparsa cok guzel olur zaten
Yerine göre davranmasını bilsin yeter hep olgun birisiyle gün geçmez çocuksu davrananla da uğraşılmaz
Toplum içerisinde ve ciddi konularda olgun davranmalı
Eğlenilecek gülünecek zamanlarda çocukça davranması benim için harika olurdu şahsen ben öyle davranırım
Ortasi olsaydi iyi.
Ben icimde ki cocuklugu kayip etmedim umarim da böle kalir fazla abarti olgunlukla asla olmazdi
tabikide olgun. olgun bir erkek nerde ne yapmasını bilmeli. bir kadını nasıl mutlu etmesinide çok iyi bilir.
Erkek dediğin ağır başlı olucak ama kasmadan arkadaş ortamında değişmez bu, benim yanımda kedi gibi çocuk gibide olabilir :)
Erkek dedigin olgun olur masaya yumrugu vurur yani ama kizlar daha cocuksu olmali erkegin yaninda bence boylece onlarinda egolari oksanir gecinip gidersiniz :)))
Olgun olmak çocuksu olmaya engel değil
Olgun insan nerde nasıl davranması gerektiğini bildiği için yeri geldi mi çocuksu da olabilir :) o yüzden olgun diyorum ben
Yerine ve zamanına göre olmalı. Nerde ne yapması gerektiğini bilen bir adam olduktan sonra gerisi hoş olur zaten.
Kesinlikle olgun olmalı 30 ve üstü hem görünüş hem düşünce tarzı. Her şeyi ile olgun erkek 1-0 öndedir.
Yerine göre olgun yerine göre çocuksu olmalı. Benden daha olgun olmasi gerekir. Yani beni yönlendirsin doğrularımi yanlışlarımi göstersin ki bana bişeyler katabilsin bende kendimi geliştirebileyim.
Bende ne eksikse onu tamamlasın isterim.
Zaten kalbim tanır kendine uygun olanı.
Her zaman olgunluk iyi değildir, tadınca yaşanan çocuksuluk çok mutluluk katar insana, karşımdaki insanda ikisinden de olmasını isterim. Hiç ummadığın bir anca o çocuksu ruhun verdiği mutluluk paha biçilemez
annenin babanın buyutemedini ben mi buyutecem xd olgun olsn
ikisi birden ama çocuksu olması ağır basıyor olgun insan doğru insan demek değildir her zaman.
Olgun Olsun Çocuksuluğu sadece bana özel olsun :))
Her bayanın içinde bir çocuk vardır yeri geldiğinde o cocuksu ruhu beraber uyandırırız :))
Nerde nasıl davranacağını bilsin yeterli bence. Olgun ya da çocuk pek farketmez. Mantığa değil, kullandığı kelimelere bakarım
Olgun olsun mümkünse. Bu yüzden galiba, genelde kendimden 3-5 yaş büyük erkekler daha çekici geliyor.
Olgun isterdim. Zaten olgun bir insan nerde nasil davranacagini bilir. Yeri gekince cocuksu da olur.
Lanet olsun ki.. cocuksu , hep bu olgun olmayan kisiliklerinden dolayı muzdaribim ama gene cocuksu derim hep cocuksu derim
Ne kadar çocuksu?
Yeri geldiginde sapsallasmali , o an canimiz bisiklete binip saga sola laf etmek istedimi... etmeli orneklerden devam ediyorum.. oyun oynuyosak tavla mesela hirsa burunup cocukca mizikciliklar yapabilir.. olgun of bisiklete binicez , adam gibi oyna su tavlayi diyen erkek beni cezbetmedi... etmiyorda
Bence erkek olgun olmalı ama kız biraz cocuksu olabilir
Ankette de bu görüş ağırlıklı olarak çıkmış :)
Peki neden :)
kızlar yanında olgun ağır erkek dursun ister ama eğer kızda aynı ağırlıkta olursa o ilişkide heycan olmaz bence..
Bende öyle düşünüyorum
Peki sen olgun biri misin?
yerine göre dışarıdan bakan insanlar çok ağır başlı çok olgunsun der ama tanıyanlar bilirki çocuk gibiyim aslında :)
tabiki olgun biriyle isterim. Sevmek kolay mı. Milyonlarca soytarı çocuk akıllı varken kaç tane gerçek aşk var sanıyorsun?
Olgun olsun ara sıra cocuksu olsun bize özel anlarda. Bende burnunu ısiririm. Gidiyim de ders calisiyim 😡
Kişiliği oturmuş olgun biri daha doğru bir karar olurdu. Ama espirili bir kişilikte olursa bunla birlikte pek hoş olurdu.
Hem çocuksu hem olgun olsun, yerine göre davranmasını bilsin canımı yesin :)))
Dengeli olsun diyorsun yani :)
Tabiki olgun beni tasimasi gerekiyo yon vermesi evin diregi o olcak sonucta
beni yönetsin diyorsun yani
erkek mi kızı yönetmeli kız mı erkeği bu da ayrı bir tartışma konusu aslında :)
daha çok olgun olmasını istediğim için ankete de ooldun dedim ama yeri gelince çacuksuda olmasını isterim sürekli oldunluk olmaz arada bir içindeki çocuksu ruhu çıkarmak iyidir (;
Olgun, ne istediğini bilen ve yerine- Ortamına göre davranmasını bilen birini tercih ederim!!!
Neden olgun birisi peki :) açar mısın biraz
Zaten açıklamasını da yapmışım aslında ;-)
Olgun olmalı. Hayat öyle zor ki, hayal kırıklığı, üzüntü duygularına göğüs gerebilmeli. Ve çocuksu olmalı.. göğüs gerdigi her zorluk ardından gulmeli hayata. Eğlenceli olmalı herşeye inat...
Kendi huyumda isterim, genel olarak çocuksu davranırım sadece gerektiği yerlerde olgun ve ciddi olurum.
dengelemeli bence ciddi bir konuda olgunlugunu korumalı ama eglenirken de cocuklasmayı bilmeli durcagı yeri anlamalı zor mu bilmiorm ama ben bunu isterdim :)
Cocuksu bir kiz arkadasim olsun cok tatli olsun ama guvenebilim ona ben, olgun drust guzel bir iliskim olsun hep hayalim bu ama tatli kiz bana bakmaz
Ağır başlı , mütevazi , kültürlü , zeki , ve olgun olursa zaten 2 tana gerçek manâda sevgilim oldu şu ana kadar ikiside böyle idi.
Olgunda olsun çocuksuda olsun yeri geldimi hanimişte hanimiş pişitikuritikoşum benim falan diyeyim :/
Toplum icinde oturmasini kalkmasini bilmeli, beraber oldugumuz zaman cocuklasabilir, su bir gercekki cocuklasmak kizlara daha cok yakisiyor, nazli'da olmali asiriya kacmamak sarti ile (:
Yerine göre olgun davranmayıda bilecek başbaşayken çocuksu davranmayı da en güzeli ikisini dengede tutabilendir.
Ukala olmasında gerisi sıkıntı değil. Olgunsa kendini bilir çocuksu ise alırız çocukluğunu (: her şarta ayak uydurulur problem değil :)
Bazen cocuksu olacak sevgili dedigin bazen olgun. Nerede durmasi gerektigini bilmeli ne zaman eglenmesi gerektigini de :)
Bu kisinin yasina gore degisir. Yasi olgun olan bir kisi kendisine enerji verecek cocuksu birini isterken, genelde yasi daha genc olanlar olgunlardan hoslanir. Doga kanunu
Anlamsız saçma sapan konuşanları sevmiyorum. Az felsefe yapsında hayatın ne olduğunu adam akıllı betimlesin.
Yerine göre olgun yerine göre çocuksu olan sevgili isterim ve öyle bir insanla aşk yaşamak isterim :)
Gerçek aşk her zaman olgun olmalıdır insanın hayatının en mutlu zamanında olğunluk çocukça hareketlerden daha değerlidir.
Olgun olsun derim fakat yerine göre benimleyken cocuksu taraflarınıda görmek isterim..
Kadinlarin bazi cocuksu yönleri bana hos görünüyor : )
Ben yeterince olgun olduğumu düşünüyorum, sevgilim daha çocuksu biri olmalı...
dengelesin beni diyorsun :)
hayır, beni yoldan çıkarsın istiyorum :D
bana karşı çocuksu çevresine göre olgun olmalı çok saçma ayırmışsın ya o olacak ya bu olacak yani sıkıcı olucak diyorsun
anket yapıyorum eğer ayırmasaydım herkes bir şıkka yüklenirdi :)
cevaplarda belirtebilirsin illa ankkete olmak zorunda değil
anketi zaten es geçmiştim sadece cevap verdim demek istedimi eleştirerek verdim. ben istersem eleştirim. seversem soruyu sadece cevaplar kaçarım.
Olgun olacakki nerde unutup nerde kalkaçağını bilecek yanına yakışacak edep adap bilecek kişiye hitap etmeyi iyi bilecek zaten bu sandıklarim olgun bir hanfendide mevcuttu tşkler cevap veriyorum : olgun bayan
bayanlar için konuşuyorum olgun sevgili aramayın erkeklerin hepsi 7 den 77 ye çocuktur
Olgun olsun ben zaten onu gerektiğinde yumusatırım :D
Yerine gore ikisinden biraz
Dengeli bir insan istiyorsun :)
Peki sen kendini nasıl görüyorsun :)
Cocukdaa olurum ama dusuncelerimi cocuklastirmam :)
Yerine göre olgun olmalı yerine göre çocuksu hep çocuksuda olmaz hep olgunda olmaz
efendi olsun allan izniynen çiçağımızı çikilatamızı alır giderik
Hayata bakış açısı olgun olsun ama bana bakarken çocuksu :) Benimle Pes oynamalı :) :)
Oyuncu olsun diyorsun :D
aynen :)
Olgun olsun insanin halinden anlasin cocuksu neye yarar :)
Eğlenceli olmaz mı çocuksu
Cocuksu dusunmeyi bilmez sevimli olur tatli olur ama soyle biseyde var erkeklere yakismaz kizlara yakisir :)
olgun tabi kii. ama yeri geldiğinde de 5 yaşında bir çocuk
Neden olgun :)
Hem ne zamanlar çocuksu olmalı :)
İkisinin ortası olmalı bence. yeri gelince olgun davranmalı yeri gelince çocukla çocuk olmalı.
Olgun agir yanindaki kadina kadinligini hissettiricek bir erkek
yerine göre çocuksu yerine göre olgun olsun şimdi yani cenazede kahkaha atıp stend up şovda ağlayan bir sevgili olmasın :)))
Yeri geldiğinde çocuksu da olabilir ama genelde olgun olması her zaman daha iyidir
Olgun olsun. Ben olgunum ama bazen çocuksu yanlarım da olabiliyor ilişkimizin yürüye bilmesi için beni anlaması gerekir o yüzden olgun olmalı.