Eşimle perşembe akşamından beri görüşmüyoruz, boşanma aşamasına geldik. Ne yapmalıyım?

Tartiştik ama saçma neden ile annesine gitti kavga ettik bende kilitledim kapiyi almacam seni istemiyorum seni dedim. Annesi ayni gün aşyalarini almaya geldi ondan sonra dün avukat araci edip ulaştirdim onlara ses yoktu diye resmen onlarda Anlaşmali boşanmayı kabul ettiler. Bunla kalmadi eşimin Skype üzerinde iş üzerimde kullandiği yerde bi Kadın orta yaşli eşime yazmişti bende arayip eşime sorma patronuna sor demiştim. EŞİMDE RESMEN O KADINA YAZMIŞ İŞ İLE SORU SORMUŞ SONRA KADIN SENİN EŞİN SENLE KONUŞMAMI YASAKLADI YAZDİ GİT PATEONUNA SOR DEDİ. BEMİN EŞİMDE AA ÖYLEMİ KIRICAK BİRŞEY DEDİYSE ONUN ADINA ÖZĞR DİLERİM YAZMİŞ. Sonra ben akşam üstü abukati soktuktan sonra Kadına tekrar yazmiş - kadın bu arada cevap bile vermedi daha. Sonra eşim BEN BOŞANDIM BU ARADI RAHATÇA YAZA BİRSİN YAZMIŞ…. Ve benim de okuya bildiğimi biliyor inanabilir gibi değil
Eşimle perşembe akşamından beri görüşmüyoruz, boşanma aşamasına geldik. Ne yapmalıyım?
Cevapla