2 gündür eşimle konuşmuyoruz sizce ne yapmalıyım?

33 haftalik hamileyim mutluyum ama bu isin içinden nasıl cikicagimi bilmiyorum hata bende onda mı bilmiyorum konuya girim hemen tartışmalarının daha doğrusu 2 günün öncesinden başladı bir araba alma kararı aldık kaynanam gilde yardım etti yaklaşık 60 bin kadar altin verdi geri isterim dedi ama ben saten karismam ama hep bak ben senden isterim diye tutturuyor bide hep der benim senin yok diye yaklaşık 10 aylık evliyim bütün altınlarını kendi rızasıyla verdim bende araba için aldıktan sonra kaynanam gil çok değişti her bana altinlarda senin hakkin yok dediler bi gelinin altinlarina bile goz diktiler yani neymis kaynanam calisip yapmis ama bana yaptilar kendilerinin olsun asla para delisi birisi deyilim ama zoruma gidiyor ve yine de bir laf bir saygısızlık bile etmedim aralarında halletsinler dedim balayı yaşamadım ben kaynanam gille adanaya denize gitmek zorunda kaldım eşimde dedi ki geldikten sonra bide mardine gideriz dedi gittik geldik burnumdan getirdiler neymiş te kendilerine sormadan nereye gitmişiz artık kaldiramadim eşime ailenin ettiği ney dedim eşim ailesini savunup durdu tartıştık baya ağladım zirladim çocuğum etkileniyor artık kimildamiyor ağladığımda eşim ise gitti evde tektim miydem bulunmaya başladı sabaha kadar istifa ettim ben sandım zehirlendim yemekten... doktora gittim kanımda enfeksiyon çıktı üstüne bide aşırı derece grip oldum çok fena haldeyim sorun surda eşim bana sanki ben bilerek hasta olmuşum gibi davrandı tam konusmadigimiz gune donelim ben hastayim diye kardeşimi cagirdim halim yok diye sanki ben bilerek hasta olmusum gibi davraniyir bana sen yaptin beni dinlemedin filan da filan hastayım yanimda olacağına uzak davranıyor du bende dedim sana ihtiyacım var yaklasmadi bana sadece sarılmasını istemiştim yeter senin ettiğin diyip odayı ayırdı bende sinirlendim yapma geç odaya dedim tartıştık kardeşim duymasın diye kavgamızı eve göndermeye çalıştım hazırlan sende git dedi bana o kadar çok ağladım ki kendimden geçmişim bayılmışım ambulansı aramışlar eşim gil tansiyonum çıkmış ya bi insan karısını düşünüyorsa karninda ki çocuğunu da mı dusununmez anlamıyorum babamı aradı gel bu kızının sorunu neymiş dedi daha bide babam gile gittik beraber babam her zamanki gibi yine beni haksız gördü ben ağzımı bile açmadım eşim anlattı ben hamileligin verdiği duygusallık mi bide hastayım hep ağladım eşimde kendini haklı çıkarmak için eski konuları ortaya döküp üsten çıkmaya çalıştı sonradan kardeşim evdeki olanları babama anlatınca babam bana az da olsa hak verdi el oğludur kızım bisi diyemedim dedi bende baba bana git dedi ben yine arkama bile bakmadan geri döndüm evime dedim bidaha git derse direk beni ariyosun gelip seni alırım dedi ondan beri eşinle konuşmuyoruz özür diledi ama dayanamıyorum konuşmak hic içimden gelmiyor sizce ne yapmalıyım konusmalimiyim onunla bana allah askina bir fikir verin

2 gündür eşimle konuşmuyoruz sizce ne yapmalıyım?
Cevapla