Karım 1 haftadır benle konuşmuyor. Sebebi ise çok anlamsız. Acaba ne yapmak gerek?

Merhaba arkadaşlar bu site bir nevi terapi gibi bir şey olmalı bu yüzden yazmak istedim. Geçen haftalarda memlekette ki inşaat İçin aileme para gönderdim ( kendi dairem için ) ama bunu karıma söylemedim çünkü bu konularda hemen rahatsız oluyor. Neyse bir şekilde öğrenmiş geçen hafta bana , para gönderdiğimi ve neden ona söylemediğimi sordu. Ben de inşaata paraları yetmemiş ben destek oldum dedim sonuçta bizim evimiz dedim ve bunu kimden duyduğunu sordum. O gündür benle konuşmuyor bir iki kez konuşmayı denediysem de laf atmıyor aşağılayıcı kelimeler kullanıyor sanki nefrete dönülşmüşcesine. Bende olay uzamasın diye susuyorum iki çocuğumuz var sonuçta. Bu güne kadar bir dediği iki olmadı kazandığım paranın hemen hemen çoğunu da o harcar. Tek bir kötü söz söylemedim edep ve saygı gereği ama şu an olanlara anlam veremiyorum. Acaba bu normal mi? Ne yapmam lazım ya da bu işin sonucu ne olur? Sizlerin yorum ve tavsiyelerinizi bekliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Selam arkadaşlar eşimle bu akşam tekrar konuşmayı denedim ve inanın sırf bu konu İçin nefret ve düşmanlık beslemiş. Bunun İçin bu olamaz diyorum herkes kendi Yoluna baksın dedi. Şimdi ben bından ne çıkarmalıyım?
Karım 1 haftadır benle konuşmuyor. Sebebi ise çok anlamsız. Acaba ne yapmak gerek?
Cevapla