Eşimle evleneli 5 ay oldu, öncesinde yakın arkadaştık sonrasında evlenmeye karar verdik. Nitekim evliliğin ilk gününden bu yana geçinemiyoruz. Eşim her konuyu kavgaya çeviren, her kavgayı günlerce uzatan birisi. O uzattıkça ben de bir yere kadar sabrediyorum sonra ben sinirlenip tepki verince ben suçlu oluyorum. Olur olmadık konulara gereksiz tepkiler verip, ufacık bir şey olsa dünyanın sonu gelmiş gibi davranıp kıyametler koparıyordu. Her konuda da ben hatalıyım, ben suçluyum ufacık bir yanlış hareketim olsa idam ediyordu adeta beni.
Kendi içinde kuruntusu da takıntısı da kaygısı da bitmiyordu. Neden böyle yapıyor, evleneli sadece 5 ay olmuş neden bu kadar geçinemiyoruz anlam veremiyorum da.
Kasımın son haftası yine saçma sapan bir konuyu uzatıp 4 gün benimle konuşmadı. Sonra 1 Aralıkta aldım karşıma saatlerce konuştum bal yeni evliyiz yapma böyle güzel geçinelim mutlu olalım falan filan diye. Bana dönüp sen bugün gelip konuşmasan ben evden gidecektim dedi.
Neyse sonra perşembe günü yine olur olmadık bir konudan tatsızlık çıkardı. Gönlünü hoş etmeye çalıştım, kahve yaptım, ilgilendim öptüm baktım hala devam ediyor ben de bağırdım işe gittim. Peşime geldi ofise aynı tavrı devam etti, ben de seninle daha fazla uğraşamayacağım, sana katlanamıyorum yeter hayatımı s*ktın s. git artık bu evden diyip bağırıp çağırdım her lafı söyledim. Sonra eve geldi, eşyalarını topladı ve gitti. 12 gün oldu iletişim kurmadık, ailesinin evine gitmiştir.
Eşimden yapılmayacak hiçbir şey istemedim hiçbir zaman, kavgaları uzatma, gereksiz kurma kafanda ve bana sürekli bağırma mutlu olalım dedim ama bunları yapmak ona zor geldi.
Cuma akşam mesaj attım, nasılsın bir şeye ihtiyacın var mı diye görüldü attı. Pazar akşam yine mesaj attım mesajıma görüldü attın, bu evlilik böyle gitmiyor devam etmek istiyorsak bir şeyleri düzeltmemiz gerek. İstemiyorsan da fikrini bileyim ona göre ilerleyim gibisinden yine görüldü attı geçti. Ben artık ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten yardımcı olun bana
Kendi içinde kuruntusu da takıntısı da kaygısı da bitmiyordu. Neden böyle yapıyor, evleneli sadece 5 ay olmuş neden bu kadar geçinemiyoruz anlam veremiyorum da.
Kasımın son haftası yine saçma sapan bir konuyu uzatıp 4 gün benimle konuşmadı. Sonra 1 Aralıkta aldım karşıma saatlerce konuştum bal yeni evliyiz yapma böyle güzel geçinelim mutlu olalım falan filan diye. Bana dönüp sen bugün gelip konuşmasan ben evden gidecektim dedi.
Neyse sonra perşembe günü yine olur olmadık bir konudan tatsızlık çıkardı. Gönlünü hoş etmeye çalıştım, kahve yaptım, ilgilendim öptüm baktım hala devam ediyor ben de bağırdım işe gittim. Peşime geldi ofise aynı tavrı devam etti, ben de seninle daha fazla uğraşamayacağım, sana katlanamıyorum yeter hayatımı s*ktın s. git artık bu evden diyip bağırıp çağırdım her lafı söyledim. Sonra eve geldi, eşyalarını topladı ve gitti. 12 gün oldu iletişim kurmadık, ailesinin evine gitmiştir.
Eşimden yapılmayacak hiçbir şey istemedim hiçbir zaman, kavgaları uzatma, gereksiz kurma kafanda ve bana sürekli bağırma mutlu olalım dedim ama bunları yapmak ona zor geldi.
Cuma akşam mesaj attım, nasılsın bir şeye ihtiyacın var mı diye görüldü attı. Pazar akşam yine mesaj attım mesajıma görüldü attın, bu evlilik böyle gitmiyor devam etmek istiyorsak bir şeyleri düzeltmemiz gerek. İstemiyorsan da fikrini bileyim ona göre ilerleyim gibisinden yine görüldü attı geçti. Ben artık ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten yardımcı olun bana
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Evliliğin ilk dönemleri hepimiz için zorlu olabilir çünkü iki farklı insanın aynı çatı altında yaşamaya alışma süreci derin sabır ve hoşgörü gerektirir. Bu süreçte karşındaki insanın duygusal dünyasını anlamaya çalışmak çok önemli. Eşin şu anda içine kapandıysa, bu onun kendi iç düğümleriyle boğuştuğunu gösteriyor olabilir. Belki yaşanan tartışmalarda kendini ifade etme biçimi farklı olduğu için çözülme sağlanamıyor.
Şimdi sakinliğini korumalısın. Onunla iletişim kurmaya çalışmaya devam et ama bunu suçlayıcı ya da baskı yapıcı bir biçimde yapma. "Ne olur geri dön" ya da "neden böyle davranıyorsun?" gibi çıkışlar yerine, "Beni çok önemsiyorsun, böyle davrandığını biliyorum ama benim de seninle konuşmaya ihtiyacım var. Birlikte çözelim bunları" gibi bir yaklaşım dene.
Eğer iletişim hâlâ sağlanamazsa, bir uzmandan destek almayı teklif edebilirsin. Mutluluk, her iki tarafın da çabasını gerektirir. Sabırlı olmalısın, zira bu tür krizler çoğu zaman tartışma biçimlerini doğru biçimde değiştirdiğinizde yok oluyor. 🙏 Unutma, her evlilik kendi hikayesini yazıyor ve sizin hikayenizi de güzelleştirecek olan sevginiz ve çabanız. 🌸