Eşimle tartıştık şimdi benimle hiçbir şekilde konuşmuyor, ne yapmalıyım?

Yeni evliyiz eşim ile tartıştık bir kaç nedenden dolayı kızdım ben ona o da ağladı filan şimdi benimle konuşmuyor cevap dahi vermiyor konuşmaya çalışıyorum öpüyorum filan öptürmüyor dokundurmuyor sorularıma cevap dahi vermiyor ne yapmalıyım sizce

Eşimle tartıştık şimdi benimle hiçbir şekilde konuşmuyor, ne yapmalıyım?
Cevapla