Büyük bir sorun mu sizce?

Kim ne derse desin erkeğin daha çok çaba gösterdiği ilişki uzun sürüyor. İlk adım attığı vs. Benim durum biraz buna benzer. Mesela biri vardı takipleşiyoruz hikayelerimi beğeniyor, bende onu aşırı derecede bi yerde gördüğüm adama benzettim. Ve sordum, merhaba şurda mı oturuyorsun siman tanıdık dedim. Aynı şeyi senin için söyleyecektim dedi. Neyse ben o olmadığını anladım mesajını beğendim daha yazmadım. Bilemem belki istemito. Sonra da tekrar mesaj attı konuştuk. Bir arkadaşim var "sakın sen yazma rezil etme kendini ağırdan al sorma" Diyor. Kendisi 28 yaşında bekar kardeşi de öyle ikiside arkadaşım ama her hareketime sanki kılıf buluyorlar. Şimdi benşm yazmam basit kız imajı mı bana dendiği gibi? Bence ısrar etmek, darlamak veya her şeyi kendini yapmaya çalışmak öyle.

Fikirlerinizi bekliyorum..
Büyük bir sorun mu sizce?
Cevapla