Kim ne derse desin erkeğin daha çok çaba gösterdiği ilişki uzun sürüyor. İlk adım attığı vs. Benim durum biraz buna benzer. Mesela biri vardı takipleşiyoruz hikayelerimi beğeniyor, bende onu aşırı derecede bi yerde gördüğüm adama benzettim. Ve sordum, merhaba şurda mı oturuyorsun siman tanıdık dedim. Aynı şeyi senin için söyleyecektim dedi. Neyse ben o olmadığını anladım mesajını beğendim daha yazmadım. Bilemem belki istemito. Sonra da tekrar mesaj attı konuştuk. Bir arkadaşim var "sakın sen yazma rezil etme kendini ağırdan al sorma" Diyor. Kendisi 28 yaşında bekar kardeşi de öyle ikiside arkadaşım ama her hareketime sanki kılıf buluyorlar. Şimdi benşm yazmam basit kız imajı mı bana dendiği gibi? Bence ısrar etmek, darlamak veya her şeyi kendini yapmaya çalışmak öyle.
Fikirlerinizi bekliyorum..
Fikirlerinizi bekliyorum..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer