Sizce bu sorun mu?

Yeni sevgili olduğum kişi telefonunda eski sevgilisinin numarasını tutuyor hâlâ. Whatsappta kayıtlı. Ama kız silmiş sanırım. Yani bu sorun mu sizce? Aralarında konuşma falan yok. Düşman gibiler, Kötü ayrılmışlar.
Sizce bu sorun mu?
Cevapla