Diyelim ki hiç kirada bir yaşamınız olmadi. Fakat evlenince kirada yasar misinjz? Yoksa evi olan biriyle mi evlenirsin? Ev olması evlilikte önemli mi size göre?
Bak şimdi açıkça söylemek gerekirse geçim zor yalan yok ama insanlarda dengine göre eş seçimi yapar ve sen asgari ile çalışırken karşı tarafın genel müdür olmasını bekleyemezsin şahsen ben memurum ve memur biriyle evlenmek isterim umarım anlatabildim
Ben yüksek lisans yapmış eğitimli biriyim atanmak o kadsr kolay değil hele ki ogretmenseniz. Bilip bilmeden yorum yapmayın. Kimse asgari ile çalışmak istemez ve ben parasız pulsuz değilim cok şükür
Ablacım mesele okuyup okumamak değil bende yüksek lisans yaptım bende senelerce bekledim ama açıkçası geçimi düşününce öyle çat diye çalışamayan birinide hayatıma almam onu diyorum artık insanlar çocuklarının geleceği geçimi hayatı için bunları düşünüyor sen neyin kafasını yaşıyorsun
Her mühendis alamaz zaten kaliteli unilerde okuyan ve kendini geliştirenuhendisler alır yani tıp tuttu mesela benim muhendislik tercih ettim bunlar gibi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Önemli olan kafanı sokabileceğin bi yer kira olmuş ne farkeder
Ama hayat koşulları zor
Hayal koşulları zor diye sokakta mı yatıcaksın kira ya da ev sahibi farketmez bi ev olucak sonuçta ona göre bütçene göre olur o başka
Ama maaş azsa problem
Pardon da sen napacaksın çalışmayacak mısın
Ben çalışıcam ama alacağım maas asgri
Bak şimdi açıkça söylemek gerekirse geçim zor yalan yok ama insanlarda dengine göre eş seçimi yapar ve sen asgari ile çalışırken karşı tarafın genel müdür olmasını bekleyemezsin şahsen ben memurum ve memur biriyle evlenmek isterim umarım anlatabildim
Ben yüksek lisans yapmış eğitimli biriyim atanmak o kadsr kolay değil hele ki ogretmenseniz. Bilip bilmeden yorum yapmayın. Kimse asgari ile çalışmak istemez ve ben parasız pulsuz değilim cok şükür
Ablacım mesele okuyup okumamak değil bende yüksek lisans yaptım bende senelerce bekledim ama açıkçası geçimi düşününce öyle çat diye çalışamayan birinide hayatıma almam onu diyorum artık insanlar çocuklarının geleceği geçimi hayatı için bunları düşünüyor sen neyin kafasını yaşıyorsun
birlikte halledilir bu illa ev illa araba şart değil bunlar
Muhtemelen ev almadan evlenmezdim
Böyle daha rahat olur dimi
Kesinlikle
Kaldiramayacagin sartlari olan birini kabul etme o zaman
Evi olan da az ama ne olacsk
O zaman biseylerden vazgececen..
Mesela
Kirayi da kabul etcen ne meselasi 🤣
Senin var mi evin🤣🤣
Cok sukur.. ama Ben evlenmem tatlim boyle iyi.
Agzinn yanmış galiba
Yoo her cicekten bal almak varken dir dir cekemem.. kadinlar elde edince elde etmeden onceki halleri gibi olmaz.
Ayni şey der erkekler için geçerli
Evlenme o zaman iste. 😉
Böyle de sap gibi oluyorsun guzel degil hayatin yalnız geçiyor
Kim demis yalniz diye. Kendi adina konus. Simdi biriyle ciddi olursam direkt beklentiye giriyor o yuzden boyle iyi
Evin bizim olması daha iyi olur tabi ama hayırlısı huzur önemli
boş ver takma
Sana şöyle söliyim evim olmadan evlenmem
Örnek veriyorum 35 e kadar ev alamamış biriyle olmaz mi
Olmaz 35 e kadar ev almamış adam sana ne faydası olsun nssn
Dimi haklısın neden alamiyorlar
Alışkanlıklar var bağımlılıklar var o yüzden
Peki evi olan nasıl bulunur
Çevreme felan bak okuyan egitimli biri felan bul
Bu siteden bulmak peki:))
Bu siteyi salla buradan zor ben varım dicem ama sana küçüğüm
🤣🤣🤣 kac yasin
22 olucam daha 3 ay var ansns sen peki
27 ahshshss
Seninle konuşmustuk skdjdj
Yok ben hatirlamiyorum
Sadece zaten yorumdan bana kkseyo bulamadığını felan söylemiştin
Hatırlamıyorum ki🤣
O zaman sen değilsin djdjjd gizli olarak konuşmuştuk boype yorum üzerinden nsnd
Ahahhss neyse işte helal olsun bu yaisidns ev yapmissin ajaj
Mühendislik okuyoruk ve kurumsal bir firmada çalışıyorum sence normal değil mi')
Ve kötü bir alışkanlığım yok benim
Helal olsun herkesin harcı değil ondan dedim kaç yaşına gelmiş mühendisler de alamiyor arrik
Her mühendis alamaz zaten kaliteli unilerde okuyan ve kendini geliştirenuhendisler alır yani tıp tuttu mesela benim muhendislik tercih ettim bunlar gibi
Evet okuduğun üniversite ile alakalı haklısın ozel üniversitelerde veriyor ama egirim berbat ben öğretmenim ama atanamadim ozller berbat
Ki benim için maaş az veriyor özelde daha fazla alıyorum ben
Kamu*
Bizde de kamu iyi veriyoe
Öğretmenlerin durumu kötü biliyorum başarılar dilerim
Teşekkür ederim hayirlisi
Öyle öyle ben doktordan fazla maaş alıyorum şu an mühendis olsam daha fazla kazanırım darısı size
Ben kendi mesleğinde onumu göremiyorum arrik
Mesleğimde
Hangi öğretmenlik ki senin merak ettim
Anasinifi
Aslında atamaları iyi ua
Yok aetik azaldi cok yığınla mezun var
Olsun aahlik olsun insallah
Umarim başka sektör istiyorum
Hadi bakalım hayırlısı o Aman
Umarim teşekkür ederim
Keşke 5 sene geç dogsaydin sndnd
Shshhddddd yas sadece sayi ajsjss
Gizliden cik bir gör beni sjjs
Hadi bakalım snsjs
Mesaj atılmıyor shjs
Bir daha dene nakalim
Yazdım
Önemli değil
Seviyor musunn