Haksız yere nişanlım bana sinirden hakkımı helal etmiyorum dedi, sonradan pişman oldu şans istiyor. Sizce ne yapsam?

Selam ben almanyada yasiyorum gecen sene türkiyede nisanlandim. Nisanlim yilbasimi kutlamadi diye ertesi günü tavir yaptim ve telefonlara cikmadim. Cok kirildim ama bisey yapmadim söylemedimde. Daha cok sinirlenip iliski bitirelim bitirmek mi istiyorsun, biz artik eskisi gibi olamayiz, ben sana güvendim, sana hakkimi helal etmiyorum demesi dahada agir oldu.. facebooktan instagramdan bütün resimleri silmis. Anneme babama yazmis iliskimiz bitti diye.. sonradan babamla telefonda konusup sade yilbasini kutlamadin diye kirilmisti dedi.. pisman oldu benden özür diledi. Benden bir sans istiyor ama bana bu söylenenler yapilanlar cok agir geldi.. mantikli bir evlilik istiyorum.. bide almanyaya getiricem.. iliskiden sogdum.. siz ne düsünüyorsunuz sans verir miydiniz?

Haksız yere nişanlım bana sinirden hakkımı helal etmiyorum dedi, sonradan pişman oldu şans istiyor. Sizce ne yapsam?
Cevapla