Nişanlım beni yapmadığım birşeyle yargılıyor bende nişanı attım haksız mıyım?

Yapmadığım birşeyle beni yargılıyor yanındaki oğlanları gördüm eskiden tandığım kişilerle (kişiler bide) çıkmışsın diyor ki 8-10sene olmuş dediği lafa ama ben kimseyle çıkmadım hastalığım vardı hastane hastane dolaşıyordum ben o zamanlarda yapmadım dediğim halde gördüm gördüm diye idda etti ciddi ciddi namusuma laf ediyordu nişanı attım iyi yapmış miyım sizce
Nişanlım beni yapmadığım birşeyle yargılıyor bende nişanı attım haksız mıyım?
Cevapla