Nişanlım, zorla kapanmamı istediği için nişanı attım haklı mıyım?

Kapanmaya karşı değilim fakat şu an böyle bir düşüncem yok. Kaldı ki onun rızasıyla kapansam ne kadar sevap olacak orası da ayrı bir konu. "Biz kapalı olmayan kız almayız " Dediği an nişanı attım ve terk ettim. Sevgililikte böyle bir düşüncesi yoktu bu arada şimdiye kadar nerdeydin diyebilirsiniz. Onu hala sevsem de mantıklı düşündüğümde olmayacak gibi. Ben nişanı atınca gel seni her halinle kabul ediyorum dedi ama inanmadım. Evlendikten sonra yine eski düşüncesine dönebilir ve bu sefer daha kötüsünü yapabilir. Sizce haklı mıyım?
Nişanlım, zorla kapanmamı istediği için nişanı attım haklı mıyım?
Cevapla