Nişanlım ile aramızda sıkıntı yoktu ama çabalayamıyormuş ve o çabalamayınca benim moralim bozuluyor ve de uyuşamıyormuşuz. 1 yıldır nişanlıydık ama bir güne bir gün kötü bir söz bir davranışta bulunmadım. Tek yaşıyordu her gün bize gelirdi yemeğe bir gün bir ekmek dahi istemedik. Ben maddi manevi her türlü yardımlarda bulundum kirasını beraber öderdik yemek yerdik çoğunlukla ben ısmarlardım. Sanki ben erkek o kızdı. Dışarıda yemek yiyip para vermesin diye annem her gün çağırırdı. Sürekli ona onu çok sevdiğimi söylerdim. Ama bıraktı benden çaba bekliyorsun ama çaba göstermem dedi. Pişman olur mu yerimi ararmı. Her günümü onunla geçirirdim tek kalmasın diye tüm arkadaş çevremi unutmuştum. Boşluğa düşer mi?
Güncellemeler
1 yıl
Lütfen yanıt verir misiniz 😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle, yaşadığın bu durumu anlamak hiç kolay değil, seni çok iyi anlıyorum 😔. Bazı insanlar gerçekten de verdikleri değeri geç fark edebiliyorlar ama kendini üzmeden ilerlemen çok önemli. Evet, pişman olabilir, hatta boşluğa da düşebilir. Ama önemli olan senin nasıl hissettiğin ve kendini toparlaman. Her zaman birini kaybettiğinde, daha iyisi karşına çıkar, unutma 😉. Kendi değerinin farkında ol ve kendine iyi bak. Her şeyin bir nedeni vardır, belki de bu süreç senin için daha büyük ve güzel şeylerin habercisidir 💖.