Nişanlım birbirimizle uyuşmuyoruz dedi ve nişan attı pişman olur mu?

Nişanlım ile aramızda sıkıntı yoktu ama çabalayamıyormuş ve o çabalamayınca benim moralim bozuluyor ve de uyuşamıyormuşuz. 1 yıldır nişanlıydık ama bir güne bir gün kötü bir söz bir davranışta bulunmadım. Tek yaşıyordu her gün bize gelirdi yemeğe bir gün bir ekmek dahi istemedik. Ben maddi manevi her türlü yardımlarda bulundum kirasını beraber öderdik yemek yerdik çoğunlukla ben ısmarlardım. Sanki ben erkek o kızdı. Dışarıda yemek yiyip para vermesin diye annem her gün çağırırdı. Sürekli ona onu çok sevdiğimi söylerdim. Ama bıraktı benden çaba bekliyorsun ama çaba göstermem dedi. Pişman olur mu yerimi ararmı. Her günümü onunla geçirirdim tek kalmasın diye tüm arkadaş çevremi unutmuştum. Boşluğa düşer mi?
Güncellemeler
1 yıl
Lütfen yanıt verir misiniz 😔
Nişanlım birbirimizle uyuşmuyoruz dedi ve nişan attı pişman olur mu?
Cevapla