Karşıma bı tane doğru düzgün insan çıkmıyor napiyim artık kadersiz olduğumu düşünüyorum?

19 yaşındayım güzelimde konuştuğum kişilerden maddi beklentimde olmuyo tipleride olmuyo ama awww niye böyle bıktım artık hayattan soğudum bı tane düzgün insan olamazmi bu yeryüzünde hepsi şerefsiz ya benim gibi aynı durumu yaşayan var mı veya yaşayıp sonradan gerçekten sevilen biri

Karşıma bı tane doğru düzgün insan çıkmıyor napiyim artık kadersiz olduğumu düşünüyorum?
Cevapla